olen raskaana ja mies haukkui rumaksi läskiksi
Olen 25 viikolla raskaana. Mieheni haukkui rumaksi läskiksi. Haukkuuko teidän mies teitä rumaksi ja läskiksi? Minua masentaa.
Kommentit (15)
RV 35 menossa. Sun miehes on keskenkasvuinen kusipää!! Ja nomaalisti en käytä tuollaista kieltä, mut nyt oli pakko.
eikä muutenkaan. Ei edes silloin kun olen ollut ruma ja läski. :)
Ei niin, että haukkuminen olisi muuten ok, ei tietenkään. Mutta jotenkin vielä superankeamman asiasta tekee, jos ei ymmärrä, että keho nyt vaan muuttuu raskaana ollessa.
niin olisi turha ihmetellä miksi joutuisi tumputtamaan.
Aika mielenkiintonen tilanne sinänsä, kai siinä on jotain tapahtunut tätä ennen? Ei saa meinaan kaivaa vaan tuollaisia kuplia mitä toinen sanoo kuin salama kirkkaalta taivaalta vaan muistaa että puhutaan jostain kokonaisuudesta ja miettiä miten itse loukkasi miestä, tuskin olit ihan viaton enkeli itsekään? ;)
Aika mielenkiintonen tilanne sinänsä, kai siinä on jotain tapahtunut tätä ennen? Ei saa meinaan kaivaa vaan tuollaisia kuplia mitä toinen sanoo kuin salama kirkkaalta taivaalta vaan muistaa että puhutaan jostain kokonaisuudesta ja miettiä miten itse loukkasi miestä, tuskin olit ihan viaton enkeli itsekään? ;)
Tuollainen haukkuminen kertoo aika paljon ihmisen kypsymättömyydestä.
Olin raskaana tai en, mieheni ei koskaan haukkuisi ulkonäköäni riidan yhteydessä tai muutenkaan.
(Olen nyt rv 22 ja mieheni käytöksestä päätellen olen hänen silmissään suunnilleen seksin ylipapitar.)
mieheni haukkui minua noin kerran riidan päätteeksi. Oliko teillä riitaa ?
Sen jälkeen oli tosi pahoillaan, eikä tarkoittanut sitä !! älä masennu !
mutta joskus suutuspäissään sitä tulee loukattua toista hirveillä asioilla ja yleensä vielä just semmosilla joitten tietää satuttavan kaikkein eniten.
Ei sun miehes varmastikaan oikeasti ajattele sinusta noin. Kaikki möläyttää jossain vaiheessa ilkeyksiä, joita katuu. (varsinkin jos yhtään spontaanimpi ihminen kyseessä).
Älä masennu. Ottakaa asia puheeksi myöhemmin kun tunteet on viilentyneet. Miehesi varmasti pyytää sinulta anteeksi. Myöskin anteeksiantaminen on tärkeää.
Kaikkea hyvää.
Kysyn vaan että siis miten nykyään jokainen keskustelun avaus on trolli? Onko olemassa joku salainen palsta-viisaus, josta tietää?
Valitettavasti tunnen yhden AP:n mainitseman miestyypin edustajan. Vaimo ei olekaan enää mieleen kun muodot katoaa raskauden myötä... tai siis korjaan: muotoja tulee. Ei halua enää esim. sekstata vaimonsa kanssa eikä osoittaa julkisesti hellyyttä, koska vaimo ei "ole enää hot-mama"
Olen kovin pahoillani tämän naisen puolesta -pelkään, että kovin onnellinen perhekuvio ei ole siellä kehittymässä.
ps. oma mieheni ei haukkunut mua rumaksi läskiksi vaikka painoin raskauden lopulla 90kg!
En ole trolli. Kiitos vastauksista. En ole mikään jätti-lihavahurjan ylipainoinen ihminen, pyöreä kylläkin.Raskaus ei ole lisännyt ylipainoa, ainoastaan vatsa on kasvanut.
Miehesi varmasti pyytää tai on jo pyytänyt anteeksi jos olette riidelleet. Silloin tulee sanottua asioita, joita ei oikeasti tarkoita. Miehelläsi on varmasti kamala olo, ehkä kamalampi kuin sinulla.
rumaksi ja läskiksi raskausaikana. Herralla tosin oli persoonallisuushäiriö. Onneksi pääsin sittemmin kyseisestä riesasta eroon.
Laukoo miehelle kaikenmaailman viisauksia mutta mies saa olla hiljaa?
Ei kukaan avaudu noin ilman syytä -ja osasin arvata että ap kertoo olevansa ihan normaalin nokönen eikä valas; siis pinnallinen ja mies tahtonut loukata tavalla joka satuttaa, ei siis edes faktaa heitä vaan sanoo suutuksissaan asian josta tietää naisensa ahdistuvan!!!
Ette te oikeasti ole noin helppoja?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2011 klo 21:41"]
Miehesi ei ansaitse sua.
[/quote]