Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa ei seksiä

Vierailija
27.12.2011 |

Olisin valmis nakkaamaan ukkoa kivellä päähän, kun se ei anna. Miten tälläistä voi jaksaa loputtomiin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviopuolisoiden välisestä seksielämästä. On taloudellisia sitoumuksia, yhteistä velkaa, lapsia, joiden elatuksesta on velvollinen vastaamaan, sukujen välisistä suhteista, verkostoista jne. Ne, jotka ehdottavat heti eroa, jos seksiä ei ole, ovat aika yksinkertaista porukkaa. tai sitten niin köyhiä, että saavat jo muutenkin kaikki sossuntuet valmiiksi olivatpa aviossa tai eivät...

Vierailija
22/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan ehkä 3-4 kertaa vuodessa.

se on aivan liian vähän,ja nekin on nosto pisto ja ravistus meininkiä. tätä kestänyt jo kuus vuotta. :(

pahalta tuntuu,ei voi mitään. ja aloitteita koitan tehdä yhä,vaikka tiedän että turhaan teen.

eikä mies suostu menemään hoidattamaan haluttomuuttaan. että eipä tässä voi tehdä mitään.

en mä halunnu mitään kaverisuhdetta!

Meillä vähän sama tilanne. Välillä myös miehen ulkonäkö harmittaa. Mutta miestä taas valitukseni harmittaa. En tiedä. Oletko ajatellut että miehelläsi olisi toinen? Kyllä kyrsii jos seksiä liian harvoin. Seksi vapauttaa endorfiineja ja mielihyvää kehossa. Ja seksi yksin ei ole sama asia.

ja syö naiseutta kympillä.

oon aikaisemmissa suhteissa hyvinkin aktiivinen,joten ei todellakaan tunnu hyvältä tämmöinen pakko selibaatti. ja eikös sitä ole tutkittukkin että seksi myös vahvistaisi parisuhdetta.

joo itsetyydytys ei todellakaan korvaa yhdyntää!

oon mieheltä suoraankin kysynyt,onko sillä toinen,ja luotan mieheni sanaan,ettei ole ketään toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kolme päivää väliin. Näen seksiunia jne.

En kyllä pystyisi elämään suhteessa, jossa mies pihtaa. Hankkikaa salasuhde!

t. N39

Vierailija
24/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten joku sanoi, avioliitto on muutakin kuin seksi. Tottahan tässä sitä tahtomista koetellaan. Lapset kuitenkin menee seksin edelle.

Muille vinkkinä,jos puolisollanne on mielialalääkitys se voi osalla vaikuttaa haluttomuutena.

Vierailija
25/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies pihtaa. Nykyään tahti taitaa olla keskimäärin kerran vuodessa, kun talossa ei ole ihan pieniä lapsia enkä ole raskaana. Raskaus- ja pikkulapsiajat oltiin kokonaan ilman.

Olen ihan nätti (en mikään ruusu, mutta kukka kumminkin), pidän itsestäni huolta, teen aloitteita (tai no, enää ei huvita sekään kun aina tulen torjutuksi) jne. Miehellä ei kaiken järjen mukaan myöskään ole ketään toista. Hän vain on hirvittävän epäseksuaalinen ihminen, ja jotenkin läheisyyskammoinen.

Reilut kymmenen vuotta ollaan oltu kimpassa, ja rakastelukertoja on takana ehkä 50-100, niistä 90% ensimmäisen vuoden aikana. Ei hyvin mene.

Vierailija
26/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä. asiat on menneet solmuun kun unionglemat tekee että lääkkeellä nukkuu ja samaan aikaan joka ilta, mies nukuttaa lapset. aamulla se lähtee töihin niin aikaisin ettei ehdi. unettomuus oli niin paha et ilman seksiä tuli elettyä useampi kuukausi,mies ei ole kiukutellut kun nähnyt kuinka loppu olen ollut. nyt kiitos miehen, olen päässyt unettomuus kierteestä eroon ja odotan yhteisiä öitämme. hieman aristaa tuo seksi kun on ollut melkein puoli vuotta vaan muutama kerta. tuntee itsensä ujoksi ja araksi, että osaako mitään ja tuntuuko miltä. mies taas herkissään kun pääsee pitkästä aikaa tosi toimiin. onneksi meillä on rakkautta

Vierailija
27/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies tai vaimo pihtaa.

Missä ovat ne parit, joissa kumpikin on yhtä aseksuaali, tai kumpikin haluaa yhtä usein seksiä?

Outoa. Muuttuuko tilanne avioon astumisen tai lapsen syntymisen myötä, vaiko onko epätasapaino mukana suhteen alusta alkaen?

Vierailija
28/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikea riivinrauta ja pirttihirmu :(

Vierailija
29/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi olla vuosia ilman tai jonku pari kertaa vuodessa??!!!

Mulle on paljon jos joskus menee 3 päivää ilman!

syystä tai toisesta. Onneks meillä ei pihtaa kumpikaan.

Jos toinen haluaa seksiä selkeästi enemmän kuin toinen, niin että se vähemmälle jäävä kärsii, eikö se pihtaava voisi antaa lupaa hoitaa tarpeet muualla. Jos muuten riittää rakkautta tai lasten ym. takia ollaan yhdessä.

Eihän se ople samaa tietenkään kuin rakkausseksi, mutta saisi ne seksintarpeet tyydytettyä ja senkaltaista läheisyyttä.

Vierailija
30/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa helvettiä täälläkin vuosia, en edes muista tarkalleen montako... eipä vaimoa tunnu kiinnostavan.

Itse en jaksa enää aloitteita tehdä ja tulla torjutuksi milloin minkäkin syyn takia. Satuttaa liikaa...

Hermot kireällä jatkuvasti eikä se edes tajua, että mikä on. Ja jos sattuisi sanomaan asian laidan, niin vastaus olisi, että arvasin...niinpä niin.

Eroon ja salasuhteisiin en rupea lasten vuoksi. Virtuaaliseen salasuhteeseen kylläkin on alkanut pää herätä viime aikoina... jos jotain naisihmistä virtuaalinen synnintekeminen ;) tekstimuodossa kiinnostaisi: ketuttaa(a)live.com

M38

Vierailija
31/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on välilä ihan rutikuivia kausia väsymyksen ja ties minkä takia. Itse menen ihan lukkoon kun tiedän, että toinen tahtoo seksiä, mutta ei vaan nappaa. Mikään lahnana makaaminen ei riitä vaan pitäisi olla oikeasti innostunut. Tähän mennessä olemme pystyneet keskustelemaan ja saaneet kipinän syttymään. Joku kerta voi käydä niin, ettei siitäkään tule mitään ja tilanne on lukossa loputtomiin. Parhaimmillaan oli puolen vuoden selibaatti raskauden takia.

Vierailija
32/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis nakkaamaan ukkoa kivellä päähän, kun se ei anna. Miten tälläistä voi jaksaa loputtomiin?

olisitko ystävällinen ja kirjoittaisit M45lle?

Vierailija
33/33 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysymään vuosikymmeniä yhtä ja samaa ihmistä kohtaan kun näkee joka päivä ja jakaa arkisia asioita. Mielestäni se vaan on vaikeaa, vaikkakin parisuhteessa olisi muuten hyvä olla. Miten sen innostuksen saa uudelleen heräämään "väkisin?" Siis jos alunperin kuitenkin on kokenut seksuaalista himoa puolisoaan kohtaan mutta vuodet ovat sen latistaneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän