Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisko joku mun kans vähän punkkua?

Vierailija
27.12.2011 |

Yksin on niin tylsä juoda :)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ketjua :). Kiire työpäivä, junat myöhässä, mutta kävin töiden jälkeen sitten alennusmyynneissä ja löysin kivat talvisaappaat (tässä talvea odotellessa). Lapset isällään, joten kerrankin rauhallinen ilta. Taidan hakea vielä toisen pikku lasin.

Vierailija
42/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa jokin aika sitten juteltiin siitä, kuinka vaatii rohkeutta uskaltaa tehdä elämässään valintoja. Sellaisiakin, jotka johtavat elämän muutoksiin.

susanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä ilta ihan mille vaan. Minusta ainakin tuntuu ihan siltä kuin olisi lauantai!

Millaista musiikkia kuuntelette nyt samalla vai pauhaako TV? Meillä on vielä lapsia hereillä, etäisesti kuuluu miehen kuulokkeista "discojytkettä" kun tekee jotain omaa biisiä eteenpäin.

Vierailija
44/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi nukkuu jo,toinen kaverillaan yökylässä.ihanaa,kun tulee uusia punkuttelijoita :) ap

Vierailija
45/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu, mitään en kadu. Pitää vaan jyrätä, kun on alkuun päässyt! Kiitti kannustuksesta Susannalle ;)

Vierailija
46/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi palstan pari vuotta sitten kuopusta odottaessa. Hain vain kuvia sun muuta josta näkyisi raskauden eri vaiheet ja sikiön kehitys mutta oho, av:lle päädyttiin =D Siitä lähtien tämä palsta onkin viihdyttänyt (ja useimmiten nostanut myös verenpainetta) lähes tulkoon päivittäin.

Siis, nyt käynnissä ihan viinimaistiaiset. Sain joululahjaksi aikas monta punaviinipulloa (kaikki tietävät minut punkun ystäväksi joten on helppoa ostaa joululahjoja) ja täytyyhän niitä nyt maistella ;)

Vierailija
47/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin tykään suomalaiseta,mutten iskelmästä kuitenkaan.Niin,siitä sen meiehn kutsumisesta yökainaloksi,hmm..tuossa tuo teini heräs ja kun ysyin,että onko vielä kipeä olo vastas että joo,en jaksa kuunnella sun ärsyttävää ääntäs...että nain.houh.ap

Vierailija
48/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, vaikka teini kuuntelekin enimmäkseen kamalaa konemusiikkia (enpä olisi teininä uskonut arvostelevani jotain musiikkia:D)-

Ensimmäisen kerran Kaija Koohon ihastuin 12-vuotiaana:D

Vierailija
49/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä,ei se kuitenkaan ees tulis,sit tulee vaan entistä pahempi mieli että edes kysyin ap

Vierailija
50/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joo, on edelleen kylvyssä. )

Saisinko hehkuttaa uusinta löytöäni, Babitzineja? Olen syntynyt -71 mutta jotenkin nuo vanhemmat biisit koskettavat kovasti. Olen tässä youtubettanut aika lailla, tässä linkki Sammyn Daa-da-daadaan, Muskan ihanaan "Kirjoita postikorttiin" ja Sammyn ja Kirkan duettoon Mrs Robinson. Nauttikaa! (Ja muistelkaa... itse kuuntelin salaa siskon kasetteja :D )

http://www.nme.com/nme-video/youtube/id/tuEAYwSrsL0/search/anna-muska-j…

Vierailija
51/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä,ei se kuitenkaan ees tulis,sit tulee vaan entistä pahempi mieli että edes kysyin ap

Onko teidän erostanne kauan aikaa?

Vierailija
52/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihania biisejä! ap samana vuonna syntynyt :)

Vierailija
53/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nähty sen jälkeen,mutta harvakselttan.lähinnä on käynyt auttelemaasssa mua,porannut tauluja seiniin yms. muutama päivä sitten huomasin,että halkee seuraa suomi24.fi treffisivuilta,mut sinkkuhan hän on. ap

Vierailija
54/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joo, on edelleen kylvyssä. )

Saisinko hehkuttaa uusinta löytöäni, Babitzineja? Olen syntynyt -71 mutta jotenkin nuo vanhemmat biisit koskettavat kovasti. Olen tässä youtubettanut aika lailla, tässä linkki Sammyn Daa-da-daadaan, Muskan ihanaan "Kirjoita postikorttiin" ja Sammyn ja Kirkan duettoon Mrs Robinson. Nauttikaa! (Ja muistelkaa... itse kuuntelin salaa siskon kasetteja :D )

<a href="http://www.nme.com/nme-video/youtube/id/tuEAYwSrsL0/search/anna-muska-j…" alt="http://www.nme.com/nme-video/youtube/id/tuEAYwSrsL0/search/anna-muska-j…">http://www.nme.com/nme-video/youtube/id/tuEAYwSrsL0/search/anna-muska-j…;

muistelee olikos se 48, syntynyt 60-luvun puolella.

Vierailija
55/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinen ap

Vierailija
56/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se kolmas Nina (Helsingistä..)

ap oli tyhmä ja laittoi sen viestin,eikä vastausta :(

Vierailija
57/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen valkkaria maistuu mullekin. Täällä porin lähellä olivat sähköt poikki 33 tuntia. Viime yö meni takkaa lämmittäessä ja pakasteita siirrellessä muualle.

Kari.

Vierailija
58/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet huomenna?

Vierailija
59/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sä niitä pakasteita sitten siirsit?

Vierailija
60/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi pakastin ulkovarastossa ja sinne oli unohtunut tehopakastus päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi