Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostamasi tuotteen hinta?

Vierailija
22.01.2012 |

Olet ostanut jotakin kallista ja designia.

Kaverisi kysyy paljonko maksoi?

Mitä vastaat?

Kerrotko rehellisesti, vai mitä sanot?

Anteeksi, jos/kun av:llä on synti ja ongelmainen ihminen jos/kun ostaa kallista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei mun ostokset ole mitään ökyjuttuja olleet koskaan. Designia on jotain mutta nekin usein aika löytöjä jopa kirppiksiltä tai osto-ja myyntiliikkeistä. Ja ihan olen intona kertonut löydöistäni.

Mun mielestä olis tosi hullua, jos ei vois kertoa hintaa jollekin tuotteelle. Yksi kaverini on sellainen, ettei kerro, toeaa vaan, että oli aika kallis tms. No oikeasti huvittavaa, kun hinnan saa selville vaikka netistä aika nopeaan, jos haluaa.

Vierailija
2/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paljonko se on maksanut. Viimesen neljän vuoden aikana kallein hankinta on ollut 350€ maksanut läppäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

desingia harvoin (ellei Muumi-mukia lasketa ja sen hinnan tietävät kaikki). Harva kysyy hinta ja yleensä toivonkin etteivät kysy, koska en halua kertoa. Yritän pitää matalaa profiilia rahojeni suhteen.

Vierailija
4/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muistan, en yleensä muista hintoja kovin hyvin. harva kavereista tuollaisia kyselee.

Yleensä ollaan kiinnostuneempia siitä, että jotain on saanut edullisesti -varsinkin nämä hyvätuloisemmat perheystävät harrastavat alennusmyyntejä ja tavaroiden myyntiä eteenpäin (ei yleensä huutiksessa, mutta muita kanavia pitkin).

Joku keittiörempan hinta tms. kiinnostaa yleensä, muuten ei. Ja sen hinnan minäkin voisin muistaa, en yksittäisten kalusteiden tai muun pikkusälän hintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä