Ottaisko joku mun kans vähän punkkua?
Kommentit (60)
vasta parin kolmen tunnin päästä kun muksut ovat nukkumassa.
menee kai se vielä viideskin ilta..
Mitä teille muuten kuuluu? mulle vähän yksinäistä,toinen lapsi meni kaverilleen yökylään ja toinen värjää hiuksiaan juuri kylppärissä.Teinejä ovat siis molemmat :)
Ei tää oo mitään yhessä juomista,jos ette puhu mulle! ap0
Olen varmaan tässä koneella iltamyöhään asti, kuuntelen musiikkia samalla ja seikkailen FB:ssä jne. Mutta juu,
*hörps*
Pitäisikö värjätä omat hiukset. Olisi väriainetta kaapissa. Saisi jotain puuhaa ja uutta ilmettä hiuksiin.
Mitä teille muuten kuuluu? mulle vähän yksinäistä,toinen lapsi meni kaverilleen yökylään ja toinen värjää hiuksiaan juuri kylppärissä.Teinejä ovat siis molemmat :)
ja hörpin samalla punkkua ja syön suklaata, mukavaa!
ja kuuluu hyvää! Ihan käsittämätöntä, mutta maksoimme tänään kaikenlaisia laskuja varmaan 3000e:lla ja nyt laskukansio on tyhjä, tyhjä, tyhjä. Kaiku vaan vastailee.
Tällaista tilannetta ei ole ollut vuosikausiin. Olemme päässeet ulos kierteestä, joka alkoi vakavista sairauksista, miehen masentumisesta ja kaikkinaisesta toivottomuudesta. Nyt se on takana.
Tänä iltana on tarkoitus saunoa, korkata viini ja keitellä glögiä ja koittaa tajuta miten taakka on poistunut selkärepusta.
Äitin kans vois lasilliset ottaa, mutta ei enempää. Kun otettiin toissailtana lasilliset, oli isä löytänyt jemmassa olevan pullon jämän ja siitähän ei hyvää seurannut. Joten taidan odottaa, että pääsen omaan kotiin. Mutta nauttikaa te muut.
Äitin kans vois lasilliset ottaa, mutta ei enempää. Kun otettiin toissailtana lasilliset, oli isä löytänyt jemmassa olevan pullon jämän ja siitähän ei hyvää seurannut. Joten taidan odottaa, että pääsen omaan kotiin. Mutta nauttikaa te muut.
itsellä ei velkaa ole,joten en ihan voi samaistua sinuun,mutta olet toki punkkusu ym. ansainnut :) ap
T: velaton hörppijä, jolla on nyt sauna kuumana. Palatkaamme!
lapsi on haettu harkoistaan ja ekaa lasillista hörppäilen.
Missäs päin mammat hörppii? Ap Espoossa
muutama puu kaatunut ja rannan iso laituri lähes veden peitossa.muualla varmaan myrskyää enemmän.Täällä ei kuitenkaan ole satanut näinä kahtena päivänä ollenkaan.Olis vaan kova myrsky,tykkäisin.ap
Kerrankin ketju,jossa ei vittuilla ja ilkeillä! Jatkakaa samaan tahtiin ja kippis teille! Itse kippistelen ensi kuussa,kun vauva syntynyt!
kun oikein myrskyää. Tosin tänään aloin miettiä, että jos tosiaan sähköt olisivat pois pidempään, kuinka pakasteiden kävisi:(
Meillä oli kolmen tunnin sähkökatkos.
Millaisia uudenvuoden suunnitelmia siellä Espoossa?
Ja täytyypä tunnustaa, etten tunne Espoota ollenkaan, yhden yön kesällä olin Tapiola Garden-hotellissa, mutta taitaakin olla ainut vierailuni Espooseen.
20
pitää lähteä hakemaan teini harkoista pois.