Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisko joku mun kans vähän punkkua?

Vierailija
27.12.2011 |

Yksin on niin tylsä juoda :)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin tunnin sähköttömyyden aikana eniten pakastinta!

Eipä täällä kummosia uudenvuodensuunnitelmia ole,vanhempi teineistä varmaan vastaanottaa uutavuotta kavereiden kanssa ja me tuon toisen kanssa laitetaan hyvää syötävää ja katellaan raketteja.

Ehkäpä ostetaankin muutama,ne on vaan niin pirun kalliita ja niitä ampuu kuitenki kaikki naapurit ihan tarpeeksi.

Aika lähellä Tapiolaa muuten asutaan ja tuo hotelli on tuttu mullekkin,olen siellä joskus mm.dingon keikalla käynyt,tosin siitä on jo aikaa. ap

Vierailija
22/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vika voidaan korjata äkkiä: miten IHMEESSÄ olit ajatellut käyttää alkoholia lapsesi synnyttyä???? Tosi epäkypsää että ajattelet viinaa jo ennen kuin pienokainen on maailmassa? Siis kuinka vaikeaa voi olla ryyppäämättä? Et kyllä ansaitse lasta, kun nyt jo pyörii viina mielessä!

Kerrankin ketju,jossa ei vittuilla ja ilkeillä! Jatkakaa samaan tahtiin ja kippis teille! Itse kippistelen ensi kuussa,kun vauva syntynyt!

Heh, ei vaisinkaan :) Onnea vauvasta ja ap:lle velattomuudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa yritin keskustelua viritellä siitä miltä nyt tuntuu, mutta ei se osaa jipota sen kummemmin kuin minäkään. Ei vaan tajua.

Muuten olemme laittamassa pienimpiä lapsia juuri sänkyyn ja fiilis on tosi mukavan leppoisa ja jouluinen. Olen tosi iloinen siitä, että joulu meni hampaita narskuttamatta ja marttyroimatta, vaikka väsytti.

Aika tyhjä olo... En keksi vielä mitään erityistä, mutta tuossa ajan kuluksi ihmeteltäväksi yksi hämmentävä viinilasin soittelija ja Toccata ja fuuga:

Aion olla koko illan hyvällä tuulella!

Vierailija
24/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo pelästyin,että joku urpo siellä nostaa päätään ja pilaa hyvän ja mukavan ketjun mut onneks ei :) Istun täällä yksinäni viinini kanssa,kuuntelen musaa ja nautin seurastanne,joten antaa tulla vaan! :) ap

Kotona oleva lapsoseni on valvonut niin paljon,että meni jo nukkumaan! äiti kun repinyt ylös kuitenki aamulla viimeistään ysiltä!

Vierailija
25/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo pelästyin,että joku urpo siellä nostaa päätään ja pilaa hyvän ja mukavan ketjun mut onneks ei :) Istun täällä yksinäni viinini kanssa,kuuntelen musaa ja nautin seurastanne,joten antaa tulla vaan! :) ap

Kotona oleva lapsoseni on valvonut niin paljon,että meni jo nukkumaan! äiti kun repinyt ylös kuitenki aamulla viimeistään ysiltä!

Ei sitä tarvitse koko päivää nukkua, vaikka loma onkin:)

20

Vierailija
26/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä otan kohta kun alkaa uudet osat kahden kerroksen väestä, olen siihen ihan koukussa tai enemmän Downtown Abbeyhin joka alkaa kohta uusintana ja sitten uudet osatkin. Niin ja tänään olin esiteinin kanssa vaateostoksilla tuhlaamassa hänen joululahjakorttejaan (Itäkeskuksessa). Että sellaista.

Vierailija
27/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vähän vakeaaonkin,kun on iin hiton yksinäistä.sinä 20 piristät kummasti :) ois kiva tietää sun nimi? t.ap-Nina

Vierailija
28/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vähän vakeaaonkin,kun on iin hiton yksinäistä.sinä 20 piristät kummasti :) ois kiva tietää sun nimi? t.ap-Nina

juo punkkua ilmoittautuu =D Ja en siis ole tuo 20.

Vierailija
29/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuitenki hyvä olla,kiva kun ootte täällä! ap-Nina :) Kiva kun on kaimakin täällä!

Vierailija
30/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Susanna. Hauskaa, että teitä sattui olemaan kaimat tässä keskustelussa.

Ja kiva, kun tämä ketju on pysynyt hyvähenkisenä. Harvinaista tällä palstalla.

Kuinka kauan te olette tällä palstalla käyneet? minulla on varmaan kolmas vuosi.

Vierailija
31/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnaisesti käyn täällä,ennen jopa oli pakko syödäkin koneen äärellä,ettei vaan mikään mene ohi,nyt voi olla muutaman kk taukojakin,etten käy.Yleensä käyn vain lukemassa tai jos en tiedä jotain ns.tärkeää,kysyn teiltä! ja aina oon oikean vastauksen saanut :))

Vierailija
32/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan olet nähnyt myös ne. Minä otan lasin viiniä ja ehkä vähän juustoa. Pitää syödä jääkaappia tyhjäksi (ja juoda viinikaappia) kun ei koskaan tiedä milloin sähköt menee ;-)

ehkä otan kohta kun alkaa uudet osat kahden kerroksen väestä, olen siihen ihan koukussa

Vierailija
33/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ilmoittautuu..

Vierailija
34/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen nelikymppinen mummoäiti, joka on hokannut netin käyttämisenkin myöhään. Mutta pitää sanoa että tuntuu kuin eläisin elämäni parasta aikaa nyt, siltä on tuntunut jo useamman vuoden. Varmaan jokin ikäkriisi mennyt ohi.

Kaipaan elämältä eniten aikaa harrastaa kaikkea mahdollista ja olla vaan oman perheen kesken. Lisäksi kaipaan hyvää ystävätärtä perheineen, olen tosielämässä vähän yksinäinen. Osin se on omaa syytä, enimmäkseen elämäntilannejuttu. Olen tosi kiinni kotona.

Oletteko te muut työelämässä vai kotona rennosti/ rankasti?

T: Velaton, joka haluaa jo unohtaa laskuista puhumisen ja olla vaikka... Veera.

Vierailija
35/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityn joukkoon tummaan :)) Huomenna on vielä vapaapäivä joten nyt litkin antaumuksella Chiantia.

Lapsi on lotrannut kylvyssä jo tunnin, lukee Ronja Ryövärintytärtä ja laittaa lisää kuumaa vettä kun jäähtyy liiaksi. Ajattelin laittaa sille foliorullakiharoita kunhan saan ammeesta pois.

Loppuillasta syödään hernekeittoa (kuten myös huomenna ja ylihuomenna), teen varmaan myös juustolla ja chorizolla täytettyjä minipitaleipiä voileipägrillissä. Katsotaan vielä itselleni ostamiani Attenboroughin Human Planet- ohjelmia jos jaksetaan.

Lomaa, lomaa, ihanaa! :)

Vierailija
36/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on perus virka-aika työtä,joten muullein jää aikaa. Tosin tuo muu aika kuluu paljolti lapsen harrastuksen rytmittämänä, noita harrastuskertoja on n. viisi viikossa.

Vierailija
37/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera,minäkin yksinäinen,vaikka on työkaverit,sisko,joka paras ystäväni,mutta ihan oikea ystävä puuttuu.Missäpäin asutte? ap-Nina

Vierailija
38/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaa,ihanaa! tässä yksinäiosyyden ja hiipivän kitsesäälintuntemuksissa mietin,pitäiskö laittaa ex-poikaystävälle,ei siis lpsten isä,vaan parin vuoden seurustelusuhde,viestiä...haluisin vaan niin kovasti nukkua jonkun kainlalossa,,, ap

Vierailija
39/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaa,ihanaa! tässä yksinäiosyyden ja hiipivän kitsesäälintuntemuksissa mietin,pitäiskö laittaa ex-poikaystävälle,ei siis lpsten isä,vaan parin vuoden seurustelusuhde,viestiä...haluisin vaan niin kovasti nukkua jonkun kainlalossa,,, ap

vai vain lohtua yöhön yksinäiseen. Ja ymmärtäisikö tuo toinen sen oikein. Jos ymmärtäisi, niin mikäpä siinä, jolleivat lapsesikaan pillastu:) minkä ikäisiä he muuten ovat

t. Susanna, jonka lapsi 13

Vierailija
40/60 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavreit, työt ja kaikki jäi tosi kauaksi, kun muutin rakkauden perässä. En siis kadu, muutin juuri sen vuoksi mitä saan elääkin, mutta hinta oli kova. Minullakin tosi hyvät välit sisaruksiin ja joihinkin ystäviin, joiden kanssa riittää puhelin- ja nettiyhteyskin ja tapaaminen pari kertaa vuodessa, mutta sellaista ystävää ei ole, jonka kanssa Juoda Punkkua edes joskus tai käydä potkimassa toistaan ulos kävelylle. Netti on tosi korvaamaton yhteys ulkomaailmaan, mutta olisi kyllä kiva tavata ihmisiä muutenkin!

Veera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi