Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö abortin

Vierailija
27.12.2011 |

jos tulisit raskaaksi raiskauksen seurauksena?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi se kuitenkin on, ja viaton tapahtuneeseen

Vierailija
2/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just viime kuussa tein kun tulin vahingossa raskaaksi ihan vapaaehtosesta seksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei mikään muukaan

Vierailija
4/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laiskojen ja itsekkäiden ihmisten juttu

Vierailija
5/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaus ei ole mikään syy tappaa ihmistä kuten ei mikään muukaan

Aborttiin tämä asia ei kuitenkaan liity mitenkään. Itse luultavasti tekisin.

Vierailija
6/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapetaan ihminen, jos et sitä vielä sattunut tietämään. Vaikka pieni onkin, niin ihminen silti.

Vierailija
7/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapetaan ihminen, jos et sitä vielä sattunut tietämään. Vaikka pieni onkin, niin ihminen silti.

abortissa ei tapeta mitään pieniä ihmisiä. Abortissa keskeytetään raskaus eli "tapetaan" alkio/sikiö.

Vierailija
8/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortissa ei tapeta mitään pieniä ihmisiä. Abortissa keskeytetään raskaus eli "tapetaan" alkio/sikiö.

ja henkikin niissä pihisee. Saattaa pihistä vielä pitkään sielä roskasäkissäkin tai minne ne nyt laitetaankin. Ja tämä on faktaa.

Vierailija
9/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanottuna pieni ihminen

Vierailija
10/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sen päättää missä vaiheessa raskautta ihminen on ihminen?

Vierailija
11/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja henkikin niissä pihisee. Saattaa pihistä vielä pitkään sielä roskasäkissäkin tai minne ne nyt laitetaankin. Ja tämä on faktaa.

Vai onko teidän lapset sellaisia käppyräselkäisiä joilla on melat käsinä ja häntä persauksissa, pää kuin koiran kuono tai turtlesin nenä? Jos on niin vähän suhteellisuudentajua tuohon aborttifanaattisuuteenkin!

Vierailija
12/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni väkivallan seuraksena alkanut raskaus ole tarkoitettu eikä naisen tarvitse siitä vastuuta kantaa.

Vierailija
13/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/search?q=abortion&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:o…

mutta toisaalta ei sillä paljon väliä ole, kun se kuitenkin on ihmisen alku, ei mikään rikkaruohon taimi!!

Vierailija
14/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan abortiksi miellä. Kyllä, ottaisin ne tuossa tilanteessa.

Vierailija
15/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni väkivallan seuraksena alkanut raskaus ole tarkoitettu eikä naisen tarvitse siitä vastuuta kantaa.

Vierailija
16/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimättä sekunttiakaan. Mutta jos tulisin vahinkoraskaaksi miehelleni, (vaikka lapsilukummekin olisi täysi) niin en tekisi. Ja tosi paikan tullen en usko että KUKAAN näistä jotka väittää etteivät tekisi aborttia, pitäisi sitä lasta, vaan tekisivät abortin.. Ei kenenkään mieli kestäisi sellaista että kasvatatte kohdussanne lasta joka osa ihmistä joka teidät raiskasi.

Vierailija
17/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten elä missään säkeissä, haloo!

Tarkista faktasi muualta kuin aborttivastasilta kiihkouskovaisien sivuilta! :D

Ottaako joku noi oikeasti todesta?

Vierailija
18/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voisi siinä mennä hetki aikaa tottua siihen ajatukseen, että lapsen isä on raiskaaja. mutta eihän se lapsen syy ole. eli en tekisi aborttia.

Vierailija
19/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi myös mun lapseni.

ja lisäksi en kestäisi tehdä aborttia. tulis liian paha olo jälkikäteen, en voi iteltni semmost tekoo hyväksyä.

Vierailija
20/39 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, moinen tilanne ei onneksi ole tullut eteeni.

Olen aika pitkälle utilitaristi/tilanne-etiikan kannattaja.

Lopulta kysymys on siitä, milloin ihminen on ihminen. Onko ihminen ihminen tsygootista? Tuolloin kuitenkin kaikki solut ovat kaikkikykyisiä kantasoluja ja yksilöä ei vielä ole, sillä tsygootti voi vielä jakautua. Vai alkaako ihmisyys hermostosta ja tuntoisuudesta? Alkiovaiheessa alkio ei nimittäin tunne vielä yhtään mitään, se on lopulta fyysisesti lähempänä etanaa kuin ihmistä? Vai onko ihminen ensimmäisestä hengenvedostaan ihminen? Lopulta kyse on siitä, katsooko potentiaalisen ihmisen ihmiseksi vai vasta siinä vaiheessa, kun sikiöllä on mahdollisuus tuntea tai elää (edes hetki) kohdun ulkopuolella.

En tuomitse ketään, sillä jokainen tekee omat ratkaisunsa sen hetkisen tilanteen ja arvomaailmansa pohjalta. Mitään moraalikysymystä en pidä niin ehdottomana, etteikö se jossain tilanteessa olisi hyvä tai ainakin sallittu menettelytapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi