Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri väittää julkisesti että eräs ystävänsä antaa lapselleen rauhoittavia

Vierailija
27.12.2011 |

Kirjoittaa nimen ja kaikki. Eikö tuossa ole jo jotain herjausta?

Alkoholistiksi väittää ystäväänsä ja syyttelee että syöttää lapselleen rauhoittavia. Ihan kahelia!!!

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä joku 15-16 v. teini ja ottaa yh-äitinsä kanssa viinaa ja pameja, näistäkin on ollut julkisuudessa juttua. Oli iltalehdess mm. juttu, että koko perhe käyttää huumeita tms. Kamalaa! Mutta siltikin, vaikka näin olisi, kyseessä on kunnianloukkaus.

Vierailija
42/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lapsi

13-15v

15-17v

vai 17-19v

valottaisi hieman juttua, että mistä on kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen tai ottavatko kumpikaan yhtikäs mitään. Varmaksihan ei voi tietää kuin kohde itse.

Pointti tässä on tuo herjaus oli se sitten totta tai ei. Kun lapset sotketaan näihin julkisiin "riitoihin", mennään minun mielestä todella törkeisiin asioihin.

Lapsi on teini , alaikäinen. Mitä eroa on sillä onko lapsi 13v, 15v tai 17v tai jotain muuta?

Vierailija
44/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen tai ottavatko kumpikaan yhtikäs mitään. Varmaksihan ei voi tietää kuin kohde itse.

Pointti tässä on tuo herjaus oli se sitten totta tai ei. Kun lapset sotketaan näihin julkisiin "riitoihin", mennään minun mielestä todella törkeisiin asioihin.

Lapsi on teini , alaikäinen. Mitä eroa on sillä onko lapsi 13v, 15v tai 17v tai jotain muuta?

kuppia äitinsä kanssa. On aika lailla eri, jos kyseessä on 13 v. tai 17v. Vaikkakin molemmissa tapauksissa asia on väärin, alaikäinen ei saa ottaa alkoholia.

Mutta en ymmärrä, miksi et voi sanoa, onko lapsi 13-15v. vai 15-17 v. Ei se tieto sinua paljasta. Iso haarukka.

Vierailija
45/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on yli 14v. ja lapsen äiti on yksinhuoltaja. Menikö oikein? Enempää en viitsi paljastaa

Vierailija
46/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu, että on provo?

Vierailija
47/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asia on totta NIIN SEN VOI SANOA MYÖS JULKI..toinen asia on jos ei ole totta. KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA TÄSSÄ ON TUO LAPSI..rauhoittavat koukuttaa tosi nopeasti ja niitä voi ottaa liikaa. Ja sinä aloittaja olet VAIN HUOLESUNUT JONKUN ALKKISÄIDIN KUNNIASTA ETKÄ NÄIN TÖRKEÄSTÄ TEOSTA LASTA KOHTAAN VOI ELÄMÄN KEVÄT teitä!!!!!

Vierailija
48/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa itse herjaus ja toisessa sekä lapsen että äidin nimet sukunimineen.

Onko sama?

Lapsi on yli 14v. ja lapsen äiti on yksinhuoltaja. Menikö oikein? Enempää en viitsi paljastaa

Vierailija
49/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi...

jos asia on totta NIIN SEN VOI SANOA MYÖS JULKI..toinen asia on jos ei ole totta. KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA TÄSSÄ ON TUO LAPSI..rauhoittavat koukuttaa tosi nopeasti ja niitä voi ottaa liikaa. Ja sinä aloittaja olet VAIN HUOLESUNUT JONKUN ALKKISÄIDIN KUNNIASTA ETKÄ NÄIN TÖRKEÄSTÄ TEOSTA LASTA KOHTAAN VOI ELÄMÄN KEVÄT teitä!!!!!

Vierailija
50/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa itse herjaus ja toisessa sekä lapsen että äidin nimet sukunimineen.

Onko sama?

Vierailija
51/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä edelleenkään mitä tällä tiedolla tekee.

-ap-

Vierailija
52/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
53/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun mielestä pitäisi tehdä?-ap-

Vierailija
54/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitääkö tieto paikkansa, mutta lasta pitäisi suojella eikä hänen tietojaan levitellä

Vierailija
55/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapselle ole määrätty niitä rauhoittavia? Tuon ikäisetkin saattavat käyttää rauhoittavia lääkkeitä.

Vierailija
56/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet, ota sinä häneen yhteyttä ja kerro asiasta. Suosittele myös rikosilmoitusta.

Vierailija
57/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppää ja ottaa rauhoittavia teininsä kanssa... Järkyttävää. Tai sitten kyseessä pelkkä kiusanteko. Oli miten oli, tuollaista ei silti saisi levitellä julkisesti. Yhteys siis poliisiin

Vierailija
58/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli sitten asia miten vain, ei kai ole kolmannen osapuolen asia levitellä asiaa julkisesti?

Sehän se POINTTI tässä on...herranjestas...

Vierailija
59/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiin ja heti! Miksi asiaa täällä ihmettelet

Vierailija
60/75 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tuon ikäisellä on psyyken lääkitystä ja/tai rauhoittavia(itse nuorisopsykiatrisella töissä) Vaikea tietää, mikä on totuus. Kuitenkin on laitonta toisen asioita(henkilökohtaisia) levitellä julkisesti. Ap:n siis kannattaa ottaa yhteys tähän äitiin viipymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi