Kaveri väittää julkisesti että eräs ystävänsä antaa lapselleen rauhoittavia
Kirjoittaa nimen ja kaikki. Eikö tuossa ole jo jotain herjausta?
Alkoholistiksi väittää ystäväänsä ja syyttelee että syöttää lapselleen rauhoittavia. Ihan kahelia!!!
Kommentit (75)
onko lapsi
13-15v
15-17v
vai 17-19v
valottaisi hieman juttua, että mistä on kyse
erikseen tai ottavatko kumpikaan yhtikäs mitään. Varmaksihan ei voi tietää kuin kohde itse.
Pointti tässä on tuo herjaus oli se sitten totta tai ei. Kun lapset sotketaan näihin julkisiin "riitoihin", mennään minun mielestä todella törkeisiin asioihin.
Lapsi on teini , alaikäinen. Mitä eroa on sillä onko lapsi 13v, 15v tai 17v tai jotain muuta?
erikseen tai ottavatko kumpikaan yhtikäs mitään. Varmaksihan ei voi tietää kuin kohde itse.
Pointti tässä on tuo herjaus oli se sitten totta tai ei. Kun lapset sotketaan näihin julkisiin "riitoihin", mennään minun mielestä todella törkeisiin asioihin.
Lapsi on teini , alaikäinen. Mitä eroa on sillä onko lapsi 13v, 15v tai 17v tai jotain muuta?
kuppia äitinsä kanssa. On aika lailla eri, jos kyseessä on 13 v. tai 17v. Vaikkakin molemmissa tapauksissa asia on väärin, alaikäinen ei saa ottaa alkoholia.
Mutta en ymmärrä, miksi et voi sanoa, onko lapsi 13-15v. vai 15-17 v. Ei se tieto sinua paljasta. Iso haarukka.
Lapsi on yli 14v. ja lapsen äiti on yksinhuoltaja. Menikö oikein? Enempää en viitsi paljastaa
Miten minusta tuntuu, että on provo?
jos asia on totta NIIN SEN VOI SANOA MYÖS JULKI..toinen asia on jos ei ole totta. KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA TÄSSÄ ON TUO LAPSI..rauhoittavat koukuttaa tosi nopeasti ja niitä voi ottaa liikaa. Ja sinä aloittaja olet VAIN HUOLESUNUT JONKUN ALKKISÄIDIN KUNNIASTA ETKÄ NÄIN TÖRKEÄSTÄ TEOSTA LASTA KOHTAAN VOI ELÄMÄN KEVÄT teitä!!!!!
Toisessa itse herjaus ja toisessa sekä lapsen että äidin nimet sukunimineen.
Onko sama?
Lapsi on yli 14v. ja lapsen äiti on yksinhuoltaja. Menikö oikein? Enempää en viitsi paljastaa
Äly hoi...
jos asia on totta NIIN SEN VOI SANOA MYÖS JULKI..toinen asia on jos ei ole totta. KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA TÄSSÄ ON TUO LAPSI..rauhoittavat koukuttaa tosi nopeasti ja niitä voi ottaa liikaa. Ja sinä aloittaja olet VAIN HUOLESUNUT JONKUN ALKKISÄIDIN KUNNIASTA ETKÄ NÄIN TÖRKEÄSTÄ TEOSTA LASTA KOHTAAN VOI ELÄMÄN KEVÄT teitä!!!!!
Toisessa itse herjaus ja toisessa sekä lapsen että äidin nimet sukunimineen.
Onko sama?
En ymmärrä edelleenkään mitä tällä tiedolla tekee.
-ap-
Mitä sinun mielestä pitäisi tehdä?-ap-
En tiedä, pitääkö tieto paikkansa, mutta lasta pitäisi suojella eikä hänen tietojaan levitellä
ettei lapselle ole määrätty niitä rauhoittavia? Tuon ikäisetkin saattavat käyttää rauhoittavia lääkkeitä.
Jos tunnet, ota sinä häneen yhteyttä ja kerro asiasta. Suosittele myös rikosilmoitusta.
ryyppää ja ottaa rauhoittavia teininsä kanssa... Järkyttävää. Tai sitten kyseessä pelkkä kiusanteko. Oli miten oli, tuollaista ei silti saisi levitellä julkisesti. Yhteys siis poliisiin
Mutta oli sitten asia miten vain, ei kai ole kolmannen osapuolen asia levitellä asiaa julkisesti?
Sehän se POINTTI tässä on...herranjestas...
äitiin ja heti! Miksi asiaa täällä ihmettelet
Monella tuon ikäisellä on psyyken lääkitystä ja/tai rauhoittavia(itse nuorisopsykiatrisella töissä) Vaikea tietää, mikä on totuus. Kuitenkin on laitonta toisen asioita(henkilökohtaisia) levitellä julkisesti. Ap:n siis kannattaa ottaa yhteys tähän äitiin viipymättä.
Kyseessä joku 15-16 v. teini ja ottaa yh-äitinsä kanssa viinaa ja pameja, näistäkin on ollut julkisuudessa juttua. Oli iltalehdess mm. juttu, että koko perhe käyttää huumeita tms. Kamalaa! Mutta siltikin, vaikka näin olisi, kyseessä on kunnianloukkaus.