Kaveri väittää julkisesti että eräs ystävänsä antaa lapselleen rauhoittavia
Kirjoittaa nimen ja kaikki. Eikö tuossa ole jo jotain herjausta?
Alkoholistiksi väittää ystäväänsä ja syyttelee että syöttää lapselleen rauhoittavia. Ihan kahelia!!!
Kommentit (75)
tai otan yhteyttä ylläpitoon ja pyydän selvittämään ap:n ip:n. On tapahtunut törkeä rikos(kunnianloukkaus) tuon herjaajan toimesta. Rikos myös on se, jos äiti tarjoaa lapselleen(tässä kyseisessä tapauksessa 14-17v. teini, näin ap kertoi) rauhoittavia lääkkeitä ja/tai alkoholia.
Mutta me emme palstalla tiedä, onko tosiaan käynyt niin, että äiti on niitä rauhoittavia lapselleen antanut, vai onko kyseessä lääkärin antama lääkemääräys.
tai otan yhteyttä ylläpitoon ja pyydän selvittämään ap:n ip:n.
Mitä teidän muiden mielestä pitäisi tehdä? Ko. tyyppi on ihan älytön suustaan, agressiivinen muutenkin ja tosi hyökkäävä, itse haluaisin pysyä anonyyminä ihan suojellakseni omaa perhettäni ja itseäni.
Säälittää tämä kohde lapsineen.
ketjusta. Jos ap ei ilmoita asiasta äidille ja ota selvää, mistä on kyse.
-On rikos antaa 14-17 vuotiaalle rauhoittavia ja/tai alkoholia
-On rikos herjata koko nimellä netissä
Mitä teidän muiden mielestä pitäisi tehdä? Ko. tyyppi on ihan älytön suustaan, agressiivinen muutenkin ja tosi hyökkäävä, itse haluaisin pysyä anonyyminä ihan suojellakseni omaa perhettäni ja itseäni.
Säälittää tämä kohde lapsineen.
Eli, tehkää feikki profiili facebookiin(tyyliin kiva kamu tms) ja laittakaa viestiä äidille. Tämä herjaaja pitää saada vastuuseen.
tämä äiti ja poika tietävät tästä kirjoituksesta. Olivat vielä silloin FB-kavereita ja näkivät sen kirjoituksen itse siellä seinällä. Vaan eivät ole enää kavereina FB:ssäkään.
Eikö se haittaa heitä? Olenko aivan väärässä kun ajattelen että tuo on tosi törkeää?
että kyseessä on kunnianloukkaus ja asiasta on joko tehty tai ollaan tekemässä rikosilmoitus.
rauhoittua keuhkottuani asiasta ihan riittävästi :D
tämä äiti ja poika tietävät tästä kirjoituksesta. Olivat vielä silloin FB-kavereita ja näkivät sen kirjoituksen itse siellä seinällä. Vaan eivät ole enää kavereina FB:ssäkään.
Oletko ap? Miksi sitten kysyit täällä neuvoja, jos olet varma, että äiti ja tämä teinipoika tietävät asiasta???
vaan joku toinen asiasta tietävä. Meitä facebookin käyttäjiä on aikas paljon...
Lapsi on jo murrosikäinen, mutta tuskin se mikään lieventävä asianhaara on.
Ehdotan kohteelle rikosilmoituksen tekemistä heti, ja otan kuvakaappauksen ko. herjasta jos se vaikka sieltä poistetaan.
antaa se tarvittaessa "kohteelle"?
herjauksen kohteelle? Vai oletko jo sanonut(en lukenut ketjua tarkkaan)
Minkäikäinen lapsi on? Miten murrosikäiselle voi syöttää väkisin rauhoittavia? Jotenkin tuntuu että tämä tietojen levittäjä on itse jossakin psykoosissa.
Mutta täyttää tosiaan rikoksen merkit tuollainen herjaus. Eli poliisin puheille.
ja laita meille katsottavaksi!! Aijaa.com
Itsehän olisin vielä pahempi kuin tuo alkuperäinen herjaaja.
Lapsi on teini-ikäinen.
mieleen, että jos äiti ottaa kuppia ja rauhoittavia teininsä kanssa?? Onhan näitäkin lehdistä luettu.
Oli totta tai ei, herjaus silti. Ja rikosilmoitusta kehiin
yhdessä "pidettäis hauskaa", äiti ja lapsi...
tyypin...