Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa menemään hermot näitten ilmojen

Vierailija
27.12.2011 |

kanssa! Vettä tulee taas kun esteristä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta noin puoli metriä, täksikin päiväksi lupasi vähän lumisadetta. Nyt pakkasta -3, eli ihan ok, saisi mielestäni olla enemmänkin mutta olen tyytyväinen kun pysyy miinuksella kuitenkin.

Lapsetkin tykkää kun saivat joululahjaksi pulkat ja kuopuskin oman pienen lumikolan, joten odottaa jo että tänään sataisi vähän lunta! :)

Terveiset siis lapista!

Vierailija
22/26 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kahlata lumessa, ei loukastella jäisellä asfaltulla eikä mitään muutakaan epämukavaa. Mulla on kaunis punainen sateenvarjo ja kumpisaappaat sadepäivien varalle ja ostin myös pirteän marimekon sadetakin ulkoilukäyttöön. Olen tyytyväinen, että sitäkin saa joskus käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paistaa aurinko ja lämpöasteita 6. Kohta lenkille koirien kanssa. Aivan nautittavaa verrattuna viime talveen.

Vierailija
24/26 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sataa vettä, mittarissa +5. Eilen oli vielä paikka paikoin pyörätiet jäässä, juokseminen oli vähän haasteellista, jospa nekin viimeiset liukkaat tuossa sateessa häviäisi. Lunta on vielä siellä täällä, jouluaattona saikin kolata urakalla.

En kaipaa lunta, vaikka valaiseehan tuo vähän. Sulat ja kuivat tiet on kivat, sadekaan ei haittaa jos ei ulkona jatkuvasti tarvitse olla. Hiihtämisestä pidän, mutta voin jättää yhden talven väliin, jos pääsen lenkille paljaalle asfaltille.

Vierailija
25/26 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutuu autolla ajelemaan ja ihokin pysyy kunnossa eikä kuivu kuten pakkasilla.

Vierailija
26/26 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä talvea kun ei ole lunta ja pakkasta,tää on ihanaa!!!Mitä kauemmin tämä kestää sitä vähemmän aikaa talvi kestää,jes!

Helmikuussa kuitenkin on sitä lunta ja pakkasta kk putkeen -30 astetta,hyh hyh!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi