Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihan uskomaton ://

Vierailija
27.12.2011 |

Kävi lääkärissä, sai sairaslomaa tämän viikon.

Ensivkolla olisi jo haetulla ja myönnetyllä lomalla.

No, tuumasi tuossa äsken puhelimessa (soitti apteekista jossa hakemassa antibiootteja, silmätippoje jne) että josko ei pitäisikään sitten lomaa ensivkolla kun nyt kerta pitää olla pois töistä.

Eli kun sairastaa niin ei sitten enää "lomalomaa".

Ei pitäisi olla yllättynyt, mieshän ei ole pois töistä kuin kirveellä ja senkin vain jos lääkäri todella niin "komentaa" ja tosiaan ehkä 1-2x/vuodessa silloinkin.

Pistää aika hemmetin vihaksi, kas kun sentään suostui sairaslomaa ottamaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyy paremmin töissä kuin kotona.

Enkä ihmittele yhtään.

Vierailija
2/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että hän suhtautuu intohimoisesti työhönsä ja viihtyy siellä ja että täällä kotona voi olla aika vauhtia varsinkin jos pitää samalla sairastaa ja yrittää levätä mutta muuten tuo sinun "naljauksesi" ei oikein osunut oikeaan maaliin, sori.

ap

viihtyy paremmin töissä kuin kotona.

Enkä ihmittele yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesta tilanteesta (asuntolainasta ja rahojen riittävyydestä)

Vierailija
4/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kys asiat, jos niitä on tässä tapauksessa, liittyvät sairaslomaan ja vuosilomaan joka palkallista?

ap

Vierailija
5/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on hellyyttä /seksiä? Vai onko kotona vastassa nalkuttava stressaantunut vaimo?

Vierailija
6/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaslomalla vain jos pää on irtoamassa. Kuume tai pikku köhä ei saa minua pois töistä.

Ei se ole siitä kiinni että en viihtyisi kotona, otan vain työni tosissaan.

Vierailija
7/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä yksinkertaisuus/mustavalkoisuus/sukupuolien syyllistäminen sentään, taattua av-tasoa:DD

Ihan sinulle tiedoksi, 19v on yhdessä oltu ja yhä edelleen kuulen lähes päivittäin kuinka hän rakastaa minua ja nautin mm jokailtaisesta tavasta jolloin mies haluaa valmistaa minulle iltapalan:) Ihan vain yhtenä esimerkkinä siitä rakastamisesta, hellyydenosoituksista yms.

Ei kai tätä sananvaihtoa kanssasi tarvitse enää jatkaa?

ap

Miten teillä on hellyyttä /seksiä? Vai onko kotona vastassa nalkuttava stressaantunut vaimo?

Vierailija
8/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kys asiat, jos niitä on tässä tapauksessa, liittyvät sairaslomaan ja vuosilomaan joka palkallista? ap

Olen mies ja viihdyn paremmin kotona kuin töissä. Ongelma on vain se, että jos en ole töissä niin,

A) työt jää tekemättä - sitten niitä tehdään illat ja viikonloput

B) joku muu tekee työni, kirjaa niistä tuloksen itselleen ja kun seuraavat yt:t tulee, niin olen taas jonon kärjessä, kun väen vähennykset tehdään tuloksen parusteella

Eli jossain työpaikoissa ne työt eivät kotoa, jos paikalla ei ole. Tämän lisäksi vaimo valittaa jo nyt liian pienestä palkkatasosta (siis minun), vaikka minua ahdistaa enemmän sen, että lapset ovat käytännössä joka päivä 8 h päiväkodissa.

Mutta sinun miestäsi, hänen työtään jne. en tunne. Ehkä tiedät paremmin, miksi hän tekee niin kuin tekee.

Vierailija
9/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähänkään joku kehtaa epäillä jotain :D Mutta kuten sanoit, taattua av-laatua tämä jutustelu.

Vierailija
10/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hyvä AP jos kokeilisit ihan vaihtelun vuoksi jotain toista aamiaismuromerkkiä. tiedä vaikka helpottais?

Vierailija
11/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työ on ainakin sellaista, että kukaan ei tee töitä mun poissaollessa. Ennen lomalle jääntiä täytyy tehdä pakolliset, kiireelliset ym. ja valmistella asioita.

Jos olen yhtäkkiä pitkään poissa, menee kyllä moni asia sekaisin. Jouduin olemaan syksyllä kolmisen viikkoa sairauslomalla, ja sitä paikkailtiin pitkään. Useaan viikkoon en päässyt töistä ajallaan, vaan joka päivä ½-1h ylimääräistä. Pitempäänkin olisi saanut/pitänyt olla mutta pakko oli aina lähteä lapset hakemaan päiväkodista.

Vaikea sanoa, kun ei tiedä mitä työtä miehesi tekee. Sellaisella alalla, jossa poissaolojen ajan täytyy olla joku tekemässä töitä kun vaikka kaupan kassa, sairaanhoitaja tms. niin en ymmärtäisi minäkään vuosiloman siirtoa. Mutta jos on sellaisella alalla, jossa tosiaan kukaan ei pysty tekemään töitä poissaolon aikana, niin ymmärrän oikein hyvin miestäsi. Hän taitaa ajatella tässä kohtaa perheen etua, ettei joudu sitten töihin palattua tekemään ympäripyöreää päivää.

Vierailija
12/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sairastelu jatkuu ja siten myös sairasloma, niin vuosiloma siirtyy anyway. Ehkä "ajatteli" sairastaa senkin viikon??

Mutta todennäköisempää on se, että työt ei salli poissaoloa. Jos kukaan muu ei niitä tee, kaaos kaatuu omaan niskaan kahta kauheampana.

Vierailija
13/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan tee sinä ainaka töitäni vaan joudun tekemään ne ihan itse tiukalla aikataululla, ei ylitöitä. Eli puurtaisin loman jälkeen 3 vko helvetillisesti - kiitos ei! Mieluummin sairaana pois töistä ja loman siirto myöhempään ajankohtaan.

Vierailija
14/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iham uskomatonta. Siirtäisikö mies siis vain lomaansa esim. parilla viikolla vai jättäisikö sen käytännössä pitämättä? Onhan näitä tapauksia, kun huomataan että oho sillä on vuosilomat pitämättä 10 vuoden aikana. Workaholic.

Vierailija
15/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lomakausi. Enkä ole edes mikään uraohjus. Kyse on kai ihan miehesi velvollisuudentunnosta.

Vierailija
16/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin mistäkin, ettekö nyt kirjoitustyylistä tunnista :)?

Vierailija
17/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nomraali työntekijä ei ole päivääkään poissa töistä, en oleminäkään ollut 5 vuyoteen yhtään sairaslomapäivää pois töistä, oikein hävettäisi olla pois. Onko se jotenkin vikainen kun pitää olla 2-3 kertaa vuodessa pois? Taitaa aika sutki kaveri olla.

Vierailija
18/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan tee sinä ainaka töitäni vaan joudun tekemään ne ihan itse tiukalla aikataululla, ei ylitöitä. Eli puurtaisin loman jälkeen 3 vko helvetillisesti - kiitos ei! Mieluummin sairaana pois töistä ja loman siirto myöhempään ajankohtaan.

Vaikka ymmärrän hyvin myös ap:n pointin. Siksipä muistuttelen itseänikin aina välillä, että perhe tulee ensin ja työ vasta kakkosena. Työn takia ei kannata perhettään tai terveyttään uhrata. Toivottavasti ap:n mieskin sen joku päivä tajuaa.

Vierailija
19/19 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP:n kannattaisi opetella kirjallista ilmaisua vähän yläkouluikäistä paremmaksi jos ei halua saada osakseen naljailua ja epäilyä sinun seurasi mukavuudesta. Tähän ketjuun itsestäsi antaman kuvan perusteella ei ihme jos ukko viihtyy työpaikalla. Pikaista paranemista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän