Taivas, minkä kokoinen nainen David Beckhamin sisko on!
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/26/article-2078710-0F46083D00000…
Siinä on daamilla massaa. Tuon kaavun alle mahtuisi ainakin kolme Victoriaa!
Kommentit (39)
Onneksi olen itseni näköinen, enkä jonkun Victoria Bechamin! Ei Davidin sisko nyt mikään malli ole, vaan jonkun verran (ehkä 30 kg?) ylipainoinen, muuten melko tavallisen näköinen nainen. Noissa kuvissa ei ehkä mitenkään erityisen laitettu, vaan hiukan homssuinen. Victoriastakin saataisiin varmasti kehnompia "maanantai" kuvia kuin mitä useimmiten mediassa nähdään. Victoria ja David ovat semmoisia fiinejä mallikasvoja, että heihin verrattuna, anteeksi nyt vaan, lähes kuka tahansa näyttää seinäruusulta! Onneksi heitäkään ei silti tarvita kuin yksi kumpaakin!
t. 150-kiloinen kauniskasvoinen opiskelijaneitokainen
Onneksi olen itseni näköinen, enkä jonkun Victoria Bechamin!
t. 150-kiloinen kauniskasvoinen opiskelijaneitokainen
Ettei joku ole HIIIIEEEEMAAAN katkera? :D
Mieluummin hervoton valas-rumilus kuin kaunis malli, lol! Nää katkerat tapaukset on ihan parhaita. ( Ja kauniskasvoinen? Juu varmasti on kauniit moisella rasvasta rakennetulla meganorsulla :))
Ei se näyttäisi kauniilta, vaikka painaisi yhtä vähän kuin Victoria
Öö, Victoria ei ole kaunis. Vaan järkyttävä riuku
Öö, Victoria ei ole kaunis. Vaan järkyttävä riuku
Laiha on täällä av:lla yhtä kuin kaunis! Naama voi olla kuin petolinnun peräpää, mutta jos vaan vartalo on tikkulaiha kuin Victorialla, on automaattisesti jumalaisen kaunis.
No vaikka Vitorian naama onkin vuosien kuluessa lurpahtanut huonoon kuntoon, kyllä se nuorempana oli kaunis. Je edeellinkin miljoona kertaa kauniimpi, kuin joku 150-kiloinen kaskelotti.
Ei nainen yksinkertaisesti voi olla kaunis yli 100-kiloisena. Luonteensa ansiosta viehettävä kenties, mutta kaunis ei missään nimessä.
Isot luut ja kauniit kasvot. :D
Ja sori, mutta sana "neitokainen" ei myöskään oikein sovi satakiloiselle tankkerille.
Oikeasti alkaa olla jo huolestuttavaa, jos ei näe lihavaa ihmistä lihavana vaan "vähän pyöreänä" tai jopa normaalina! Silloin on totuus vääristynyt ja pahasti. Kyllä tuon tädin ylipaino on jo vaikea-asteista.
Onneksi olen itseni näköinen, enkä jonkun Victoria Bechamin!
t. 150-kiloinen kauniskasvoinen opiskelijaneitokainenEttei joku ole HIIIIEEEEMAAAN katkera? :D
Mieluummin hervoton valas-rumilus kuin kaunis malli, lol! Nää katkerat tapaukset on ihan parhaita. ( Ja kauniskasvoinen? Juu varmasti on kauniit moisella rasvasta rakennetulla meganorsulla :))
Kerrot varmaan tosielämässäkin ylipainoisille ystäville, sukulaisille ja kollegoille päin naamaa tuon saman? Nimittäin selän takana haukkuminen se vasta alhaista on...
Kooltaan Davidin sisko näyttää muuten olevan noin 90-100 kg, jos on noin 165-170 cm pitkä. Itse olen saman kokoinen ja näköinen, siitä arvio.
Kaikki suomalaiset naiset eivät ole tuon kokoisia, älä nyt viitsi. Mutta yli puolet suomalaisisa ylipäätään on jo ylipainon puolella.
av-laisillahan on kaikilla BMI alle 20.
ja juuri senpä takia sadattuhannet naiset jäljittelevät hänen tyyliään hiuksia ja meikkiä myöten ja tuhlaavat omaisuuksia hänen suunnittelemiinsa vaatteisiin.
Mites teillä läskiperseillä, meneekö yhtä hyvin? Varmaan teitä ihaillaan enemmän, kun ootte öö kauniskasvoisia?
Isot luut ja kauniit kasvot. :D
Ja sori, mutta sana "neitokainen" ei myöskään oikein sovi satakiloiselle tankkerille.
Oikeasti alkaa olla jo huolestuttavaa, jos ei näe lihavaa ihmistä lihavana vaan "vähän pyöreänä" tai jopa normaalina! Silloin on totuus vääristynyt ja pahasti. Kyllä tuon tädin ylipaino on jo vaikea-asteista.
Ei ihme, että syömishäiriöt yleistyvät, kun porukka ei enää osa erottaa normaalia laihasta, eikä vaarallisen lihavaa lievästi ylipainoisesta.
Laihdutuslääke/luontaistuote/muu huijaus -teollisuus on miljardibisnes. KUKAAN ei halua tulla ylipainoiseksi, vaikka ylipainoiset itse niin haluavatkin kuvitella.
ja juuri senpä takia sadattuhannet naiset jäljittelevät hänen tyyliään hiuksia ja meikkiä myöten ja tuhlaavat omaisuuksia hänen suunnittelemiinsa vaatteisiin.
Mites teillä läskiperseillä, meneekö yhtä hyvin? Varmaan teitä ihaillaan enemmän, kun ootte öö kauniskasvoisia?
Katkeruus se vasta rumaa on. Kukaan ei jaksa katsella riivinrautaa.
PS: Laihuudesta ei myönnetä palkintoja, eikä sitä noteerata elämäkerroissa, obituaareissa, eikä edes cv:issä!
Ei ihme, että syömishäiriöt yleistyvät, kun porukka ei enää osa erottaa normaalia laihasta, eikä vaarallisen lihavaa lievästi ylipainoisesta.
Jos nyt laskee vaikka täällä esitettyjen alakanttiin menneiden arvioiden mukaan, SILTI kyseisen tankkerin painoindeksiksi tulee n. 35-40, eli ei todellakaan mikään "lievä ylipaino"!
PS: Laihuudesta ei myönnetä palkintoja, eikä sitä noteerata elämäkerroissa, obituaareissa, eikä edes cv:issä!
Riippuu vähän millä alalla vaikuttaa. Silloin kun ulkonäöstä puhutaan, lihavuuteen ei pyri kukaan, ja laihuudesta kyllä usein palkitaan. Jos ei suoraan niin kuin mallibisneksessä, niin ainakin välillisesti. Lihavia syrjitään ihan normaaleilla työmarkkinoillakin, vaikka ei ehkä pitäisi. Itse olen normaalipainoinen, joten seuraan yleensä tätä riukujen ja hyllyvien hyytelöiden taistoa lähinnä huvittuneena sivusta.
heti kun joku uskaltaa sanoa, että lihava nainen ei itseasiassa olekaan mitenkään häikäisevän ihana näky, pidetään katkerana. Todellisuudessa kukaan ei ole katkera lihavalle ihmiselle. Ei vain ole mitään syytä.
Mies unohti ostaa joululahjan vai?
Mies unohti ostaa joululahjan vai?
Ällöttää vaan näin joulun jälkeen nähdä vastaan hyllyviä tiriseviä laardikasoja, joilla vieläkin roikkuu kinkkua leukaläskien välistä.
Ällöttää vaan näin joulun jälkeen nähdä vastaan hyllyviä tiriseviä laardikasoja, joilla vieläkin roikkuu kinkkua leukaläskien välistä.
onpa naisparalla ankeat kasvonpiirteet.
Jotenkin julmaa, kun veli on huomattavasti sisartaan sievempi.