Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan poikalapsia

Vierailija
26.12.2011 |

Etenkin 3-8-vuotiaita. Jouduin viettämään joulua parin tuollaisen seurassa ja eipä voi muuta sanoa kuin että onneksi olen saanut tyttöjä (2 kpl).

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos joku mua ärsyttää niin vilkkauden yhdistäminen pelkkiin poikiin... samaten toi draama queen on meillä kyl poika. Rutisee ja kitisee myös kaikesta ja vollaa vähemmästäkin, mut uskon sen liittyvän ikään ;)

Mua itseä ärsyttää henkilökohtiasesti enemmän lapset jotka pitävät kauheaa meteliä eivätkä usko mitään/ketään. Sekä nämä sukupuolistereotypiat :D

Vierailija
42/43 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on kontrollifriikki, joka kasvattaa omat lapsensa vaatimuksillaan kieroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaisten inhoajien vuoksi en kestä asua Suomessa. Kaikkien pitää olla AINA turpa kiinni ja tuijottaa varpaisiin, muuten saa niskaansa avointa halveksuntaa.

Hiljaa siellä tai tulee piiskaa!!!!

olla täysin samaa mieltä!

paras kun kaikki kulkee suu viivana kohtaamatta koskaan ketään, ilmaisematta itseään koskaan mitenkään. Totta kai parhaat lapset ovat niitä "kilttejä" tyttöjä eli niitä jotka on ollut helppo alistaa. Pojilla on virtaa, ja sen tukahduttaminen sukupolvien ajan näkyy kyllä!

Se näkyy otsikoissa, se näkyy alkoholisimina, se näkyy itsemurhatilastoissa jne.

olet väärässä. tutkimusten mukaan tyttölapsia kuritetaan enemmän kuin poikia. Eli sitä virtaa on tasan tarkkaan yhtä paljon keskimäärin lapsilla, sukuopuolesta riippumatta. tytöt vain pakotetaan olemaan hiljaa, kun pojat opetetaan riehumaan.

tarkoittikin juuri tuota, kun sanoi tytot ovat "kiltteja", koska heidat on helppo alistaa?

Tutkimusten mukaan tyttoja varmasti kuritetaan enemman, koska se on helpompaa kuin poikien kurittaminen. Eli poikien aitina olen sita mielta, etta pojissa on enemman virtaa (toki poikkeuksia on, mutta noin keskimaarin). Silti ne on aivan ihania, ja lasten kuuluukin olla aanekkaita ja vilkkaita. Ei voi kun ihmetella, mista sita virtaa riittaa ja riittaisipa meille aikuisillekin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi