Inhoan poikalapsia
Etenkin 3-8-vuotiaita. Jouduin viettämään joulua parin tuollaisen seurassa ja eipä voi muuta sanoa kuin että onneksi olen saanut tyttöjä (2 kpl).
Kommentit (43)
Kahden (villin ja vauhdikkaan) poikalapsen ja yhden tyttölapsen äitinä sanon vaan, että kyllä ne on kaikki ihania!
Mikä poikalapsissa niin kamalasti inhottaa? Inhoatko miehiäkin? Nehän on vaan vähän isompia ja hillitympiä poikalapsia?
Ilmeisesti ap.lla huonoja kokemuksia miehistä lapsuudessa/nuoruudessa, josta traumaperäinen viha miespuolisia kohtaan
Kahden (villin ja vauhdikkaan) poikalapsen ja yhden tyttölapsen äitinä sanon vaan, että kyllä ne on kaikki ihania! Mikä poikalapsissa niin kamalasti inhottaa? Inhoatko miehiäkin? Nehän on vaan vähän isompia ja hillitympiä poikalapsia?
ne 3-8-vuotiaat vihasivat toki myös sinua.
Mutta en jaksa meluavia ja riehuvia lapsia (enkä aikuisiakaan).
Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan. Sekä niitä hiljaisia hissukoita että niitä vilkkaita. Ja miksi tuhlata energiaansa joidenkin inhoamiseen. Niin kauan kuin ihmisellä on sydän paikallaan hän on ihana.
Typeriä ja ärsyttäviä aikuisia. Lapset voivat toki käyttäytyä huonosti, mutta se on harvoin lasten vika. Tyhmiä ja ärsyttäviä aikuisia en kestä, ihan sama ovatko miehiä vai naisia. Ja mulla on maailman ihanin tyttö ja poika, mutta kyllä mun kavereillakin on aika hauskoja lapsia, sukupuolesta riippumatta.
tollaisten inhoajien vuoksi en kestä asua Suomessa. Kaikkien pitää olla AINA turpa kiinni ja tuijottaa varpaisiin, muuten saa niskaansa avointa halveksuntaa.
Hiljaa siellä tai tulee piiskaa!!!!
olla täysin samaa mieltä!
paras kun kaikki kulkee suu viivana kohtaamatta koskaan ketään, ilmaisematta itseään koskaan mitenkään. Totta kai parhaat lapset ovat niitä "kilttejä" tyttöjä eli niitä jotka on ollut helppo alistaa. Pojilla on virtaa, ja sen tukahduttaminen sukupolvien ajan näkyy kyllä!
Se näkyy otsikoissa, se näkyy alkoholisimina, se näkyy itsemurhatilastoissa jne.
olet väärässä. tutkimusten mukaan tyttölapsia kuritetaan enemmän kuin poikia. Eli sitä virtaa on tasan tarkkaan yhtä paljon keskimäärin lapsilla, sukuopuolesta riippumatta. tytöt vain pakotetaan olemaan hiljaa, kun pojat opetetaan riehumaan.
Vaatii kykyä tulla toimeen sekä vilkkaiden että arkojen lasten kanssa. Ja temperamenttihan ei ole sukupuolesta kiinni.
mutta onhan ne pojat keskimäärin vilkkaampiakin. Tai saavat olla. Monesti tyttöjen leikki on hiljaisempaa, pojilla enemmän melua ja huitomista. Toisaalta ainakin meidän äänekäs ja sotaisa ekaluokkalainen keskittyy välillä lukemaan ja rakentelemaan huoneessaan tuntikausiksi.
niin eipä sitten tulisi aikanaan niitä pikkutyttöjäkään.
jestas sitä parkumista! Prinsessaraivareita ja draamaa koko ajan. Sukkahousut kiertää jne. Ihan hirveätä kuunneltavaa.
laittaa heti kuriin muuten myöhemmin jo tosi vaikeeta.
Ystäväni teki niin pesettämällä lattiat ja pyykit. Opetti siivoamaan ja laittamaan ruokaa...opetti myös kunnioittamaan naisia!!!!!!!!!
Nyt aikuinen mies ja todella menestyvä ja arvostettu työ!!!
tollaisten inhoajien vuoksi en kestä asua Suomessa. Kaikkien pitää olla AINA turpa kiinni ja tuijottaa varpaisiin, muuten saa niskaansa avointa halveksuntaa.
Hiljaa siellä tai tulee piiskaa!!!!
olla täysin samaa mieltä!
paras kun kaikki kulkee suu viivana kohtaamatta koskaan ketään, ilmaisematta itseään koskaan mitenkään. Totta kai parhaat lapset ovat niitä "kilttejä" tyttöjä eli niitä jotka on ollut helppo alistaa. Pojilla on virtaa, ja sen tukahduttaminen sukupolvien ajan näkyy kyllä!
Se näkyy otsikoissa, se näkyy alkoholisimina, se näkyy itsemurhatilastoissa jne.
Suomalaiset saavat olla iloisia vain jos ovat hulluja tai humalassa.
Samoin näkee tytöidtä sen että pitää olla "kiltti tyttö". Tiedän monen monta yli 60-vuotiasta naista jotka oireilevat nyt, kun eivät ennen ole niin saaneet tehdä. Heissä on myös eniten marttyyreitä, kun on pitänyt vain hiljaa tyytyä osaansa.
Luojalle kiitos vanhemmistani, jotka antoivat minun leikkiä sotaleikkejä, mutaleikkejä, kiljua, lautailla, leikkiä pikkuponeilla ja olla juuri sellainen kuin olin. Ongelmissa olisivat olleet jos olisivat minut kasvattaneet "kiltiksi tytöksi".
No olin minä toki sitäkin, ihan vain koska pelkäsin miltei kuollakseni vieraita aikuisia. =DD
Onks tää joku alakoululaisten keskustelu, häh?
sukupuolen tai iän mukaan? Koska sitähän tuo nimenomaan on. Ne pikkupojat kasvavat miehiksi aikanaan, samaten kuin pikkutytöt naisiksi. Eli ihan sellaisiksi ihmisiksi, joita tapaamme elämässämme päivittäin. Miksi sitä lapsuusvaihetta on niin kovin vaikea käsittää? Rasittavia piirteitä on mielestäni kaikilla lapsilla, mutta niin on aikuisillakin.
Lapsetkin ovat muuten yksilöitä, tunnen sekä riehujapoikia (että -tyttöjä) että rauhallisia pohdiskelijoita. Ei kaikki tytöt ole enkeleitä eikä pojat piruja, vaikka tätä illuusiota ilmeisesti yritetään niin kovasti ylläpitää.
jos mä saan poikii, niin heitän ne heti adoptioon. En diggaa olleskaan. Tosin emmä tykkää kaikista tytöistäkään, kun niistä voi tulla pissiksii tai vaik jotain ihmeen kettutyttöi.
Ja pojatkin kyl tasan alkaa vaan lätkää pelaa ilman aivoja tai sitten mennä lähipuistikkoon vetää pussikljaa ja syrjäytyy niinku nykysin on tapana.
Kääk, mitähän täs nyt tekis... Sijoituslapsi? Jonka vois sit runtata takas sossutädeille jos ei kato kiinnosta.
Jotain vikaa ihmisellä, joka haluaa tyttöjä, et ne olisivat paikallaan ja hiljaa.
Lapsen tehtävä on olla leikkisä, iloinen ja menevä.
Liika rauhallinen lapsi on musta tylsä.
Vilkkaat pojat on ihania.
Meillä on vilkas poika ja erittäin rauhallinen tyttö. Tulen niin paljon paremmin "toimeen" pojan kanssa. En tiedä, joten tuo rauhallisuus vain ärsyttää (plus tuo tyttö on sellainen vitisijä ettei ole tosikaan).
Mutta en siis vihaa mitään tiettyä sukupuolta, koska nuo ovat enemmänkin luonneroja lapsien välillä, tunnen nimittäin monta poikaa, jotka ovat sellaisia pohtijoita.
taas en siedä pieniä tyttöjä; hirveä ininä ja vinkuna koko ajan. Todellisia draamakuningattaria, kun tökkäiseen pikkusormellakaan,alkaa hirveä ininä. Meidän 3v poika taas lentää turvalleen, nousee ylös ja jatkaa matkaan. Poikien kanssa kaikki on niin paljon yksinkertaisempaa, myös leikit. Ja poikien leikit keskenään, ei syrjimistä, supattelua jne. Tytöt ovat kyllä yksiä perkeleitä!
etteivät ketjun katkerat kirjoittajat ole päässeet yli siitä etteivät ole saaneet kuin toista sukupuolta olevia lapsia toiveistaan huolimatta.
Minulla on 3 poikaa ja 3 tyttöä ja he ovat kyllä kaikki persoonia, ei stereotypioita. Eipä tarvi minun tässä ketjussa siis katkeroituneina mollata kenenkään lapsia.