Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin häihin Avecina ja jäin juhlimaan vaikka varsinaisen kutsutun piti lähteä

Vierailija
07.06.2008 |

Ennenkuin hääjuhla ehti alkaa. Teinkö oikein kun ruokailin ja juhlin vaikka poikaystäväni varsinaisena kutsuttuna lähti töihin?

Mieheni suku kyllä jäi paikalle. Olin silloin työttömänä ja katsoin, että häälahjaan sijoittamiani rahoja vastaan voin kyllä surutta ruokailla ja syödä kakkua vaikka poikaystäväni ei jäänytkään seurakseni.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. siskoni on opiskelija ja tuolla rahalla hän syö viikon. On asunut jo vuosia pois lapsuudenkodista, joten ei vanhemmiltakaan viitsi pyytää lainaa.

Ja toisekseen nuo yhdet häät ei välttämättä ole kesän ainoat häät mihin on kutsuttu. Meidän tuttavaperheellä on tänä kesänä tiedossa 5 häät, kaikki heinäkuussa. Jos jokaiseen laittaa tuon "perus 50€" niin se tekeekin jo 250€. Todella törkeää hääparilta siis olettaa että KYLLÄ MINUN HÄIHINI PITÄÄ IHMISILLÄ OLLA VARAA OSTAA VÄHINTÄÄN 50€ LAHJA.

Vierailija
42/42 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. siskoni on opiskelija ja tuolla rahalla hän syö viikon. On asunut jo vuosia pois lapsuudenkodista, joten ei vanhemmiltakaan viitsi pyytää lainaa.

Ja toisekseen nuo yhdet häät ei välttämättä ole kesän ainoat häät mihin on kutsuttu. Meidän tuttavaperheellä on tänä kesänä tiedossa 5 häät, kaikki heinäkuussa. Jos jokaiseen laittaa tuon "perus 50€" niin se tekeekin jo 250€. Todella törkeää hääparilta siis olettaa että KYLLÄ MINUN HÄIHINI PITÄÄ IHMISILLÄ OLLA VARAA OSTAA VÄHINTÄÄN 50€ LAHJA.

Voi jäädä kotiin, jos ei ole varaa tulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi