Miten tässä nyt suhtautuisi? IVF
Miehen serkku vanhempineen tuli katsomaan meidän vauvaa anoppilaan mutta serkun vaimoke ei tullut, vaikka hänen piti. Oli kuulemma huono olo tms. Tämä siis tapahtui viime vuonna. Serkku nykyisen vaimonsa kanssa kärsi lapsettomuudesta ja nyt sitten IVF anto tulosta ja kaksoset tulossa.
Nyt olemme menossa anoppilaan ja samat sukulaiset on tulossa katsomaan lastamme. En ole koskaan tavannut ko. naista ja nyt vähän ärsyttää kun se tulee ison mahansa kanssa. Tuosta raskaudesa on koko suku kohissu koko syksyn. Meille on tulossa toinen hyvää vauhtia muttei olla kerrottu kenellekään.
Kommentit (84)
Miehen serkku vanhempineen tuli katsomaan meidän vauvaa anoppilaan mutta serkun vaimoke ei tullut, vaikka hänen piti. Oli kuulemma huono olo tms. Tämä siis tapahtui viime vuonna. Serkku nykyisen vaimonsa kanssa kärsi lapsettomuudesta ja nyt sitten IVF anto tulosta ja kaksoset tulossa.
Nyt olemme menossa anoppilaan ja samat sukulaiset on tulossa katsomaan lastamme. En ole koskaan tavannut ko. naista ja nyt vähän ärsyttää kun se tulee ison mahansa kanssa. Tuosta raskaudesa on koko suku kohissu koko syksyn. Meille on tulossa toinen hyvää vauhtia muttei olla kerrottu kenellekään.
En lukenut koko ketjua, mutta en aloitusviestin perusteella tajua, mikä tässä on ongelma? Sekö, että serkun vaimon maha saattaa viedä huomiota ap:n lapselta?
mieheni isä siitä meille kertoi, ja vielä sen että sperma oli huonoa... Mä en anna miehen kertoa vanhemmilleen mun tai raskausongelmista lainkaan, koska ne tosiaan leviää kuin kulovalkea.
Tässä nyt stressaan, kun olemme pääsiäisenä menossa miehen vanhemille ja jos se naikkonen niine kaksosineen sinne tulee tai meidän pitäs mennä niitä katsomaan. vituttaa.
Ja se vielä, ettei nainen halua niitä normaalisti synnyttää. Mitään lääketieteellistä syytä sektioon ei ole.
Huomionkipeä, epäempaattinen, ilkeä paskiainen.
mut jos tulee käymään niin pitää sitten olla huomaamatta niitä vauvoja.
Huomionkipeä, epäempaattinen, ilkeä paskiainen.
mutta omaa mahaa sitten jaksettiin tulla esittelemään!
No niitä vitun kaksosia en mene katsomaan, ja jos ne nyt tunkee anopille kylään niin en puhu mitään.
Ap ei kykene empatiaan?
Tuo naisenkuvatushan tän koko shown aloitti.
ja toki sukulaiset.
kaksi tytärtä tuli. Ei viitsinyt nainen synnyttää. laiska kun mikä. jaksaakohan hoitaa vauvat?
Siis onko hän kade miehensä serkun vaimolle, uppo-oudolle naiselle? Ja mistä ihmeestä on kade?
Vai onko hän vihoissaan, kun viime vuonna hänen vauvaansa oli anoppilassa ihailemassa yhtä henkilöä vähäisempi lukumäärä ihmisiä? Mikä siinä oli ongelma? Onko hänen vauvansa jotenkin Jumalallinen ilmestys, joka vaatii kaikkien läsnäolon?
Mistä ap ylipäätään tietää, miksi serkun vaimo viime vuonna jätti kyläilyn väliin? Olisikohan ollut jo silloin raskaana ja oikeastikin huonovointinen? Tai kesken hoitoprosessin ja esim. hormonilääkityksen tai munasolupoiminnan takia oikeastikin kipeänä? Tai flunssassa? Tai mahataudissa? Tai pää kipeänä?
En ymmärrä ap:n omituista ajatuksenjuoksua ollenkaan. Miksi hän ylipäätään noteeraa jonkun uppo-oudon ihmisen tulemisia ja menemisiä? Huono itsetuntoko vaivaa?
Huokaus. Meitä on moneksi, onneksi en taida ap:n sukulais/tuttavapiiriin kuulua.
Naisenkuvatus ei tullut meidän vauvaa katsomaan anopille. Mutta seuraavalla kerralla tunki sinne ison mahansa kanssa.
Minä en aijo mennä katsomaan vauvoja. Toivottavasti ei tunge anopille niitä esittelemään.
mä en edes tiedä sen naikkosen nimeä.
jo. Tää koko juttu on provo. Jollakin ei ole mitään muuta tekemistä kuin keksiä mahdollisimman typerä provo ja naureskella omalle "vitsikkyydelleen". Ap, mitä jos antaisit aikaa sille omalle kullannupullesi etkä luuhaisi täällä keksimässä tarinoita?
Tämä on kyllä niin hauska ketju.Hervoton provo. Kiitokset ap:lle on saanut nauraa.
Tottakai menet ja unohdat vanhat jutut...Miten joku voi edes olla noin lapsellinen.
Lapsettomuus on kipeä aihe monelle. Jo nyt on kumma että kannat kaunaa tuollaisesta vanhasta asiasta ap! Relaa ja kasva aikuiseksi :)
Lapsettomuus on kipeä aihe monelle. Jo nyt on kumma että kannat kaunaa tuollaisesta vanhasta asiasta ap! Relaa ja kasva aikuiseksi :)
eikä ole tarkoitus olla edes hauska. Mua ottaa päähän vaan se että minkä takia se nainen ei tullut katsomaan meitin vauvaa mutta mahaansa kelpasi tulal esittelemään. Itse en aijo mennä katsomaan vauvoja. Ollaan menossa anopille kuukauden kuluttua. Jos he ehdottavat, että mennään katsomaan vauvoja niin mä kehitän migreenin ja jään pois. En tiedä mitä teen, jos tunkee anopille vauvoineen. Ehkä menen kampaajalle tms.
Mä nyt olen erittäin loukkaantunut. Jos se nainen olisi jättänyt tulematta seuraavalla kerrallakin niin asia olisi ok.
ps. nyt ne lähetti jo valokuvan. Tuntuu, että koko suku on sekaisin niistä kakkaperseistä.
jo. Tää koko juttu on provo. Jollakin ei ole mitään muuta tekemistä kuin keksiä mahdollisimman typerä provo ja naureskella omalle "vitsikkyydelleen". Ap, mitä jos antaisit aikaa sille omalle kullannupullesi etkä luuhaisi täällä keksimässä tarinoita?
Luin aloitusviestin kolmeen kertaan ja pakko luovuttaa. Minä en vain ymmärrä, mikä tässä on ongelma.
Ilmeisesti tässä kuitenkin on jokin ongelma. Se on kyllä sitten niin vääntämällä väännetty ja pikkumainen, että aivoni eivät tulkitse sitä ongelmaksi enkä siten havaitse sitä tekstistä.
Jatka samaan malliin! :D