Miten tässä nyt suhtautuisi? IVF
Miehen serkku vanhempineen tuli katsomaan meidän vauvaa anoppilaan mutta serkun vaimoke ei tullut, vaikka hänen piti. Oli kuulemma huono olo tms. Tämä siis tapahtui viime vuonna. Serkku nykyisen vaimonsa kanssa kärsi lapsettomuudesta ja nyt sitten IVF anto tulosta ja kaksoset tulossa.
Nyt olemme menossa anoppilaan ja samat sukulaiset on tulossa katsomaan lastamme. En ole koskaan tavannut ko. naista ja nyt vähän ärsyttää kun se tulee ison mahansa kanssa. Tuosta raskaudesa on koko suku kohissu koko syksyn. Meille on tulossa toinen hyvää vauhtia muttei olla kerrottu kenellekään.
Kommentit (84)
Ap hyvä, kävikö mielessäsi, että serkun vaimoke saattoi oikeasti olla sairas eikä halunnut ottaa riskiä että tartuttaa tautinsa pieneen vauvaasi? Vaikka taustalla olisikin lapsettomuutta ym., syy voi olla ihan muutakin. Katsos lapsettomuudesta kärsivällä saattaa olla muutakin elämää kuin vain se lapsettomuudesta kärsiminen...
En ole kateellinen kaksosista. Meilä on taapero ja jo yksi vauva tuo riittävästi hommaa. En halua että suku kuohuu mun raskaudesta, siksi emme ole vielä kertoneet kenellekkään.
Minua vain harmittaa, että meidän vauvaa ei tultu katsomaan mutta nyt sitten pitäisi iloita heidän vauvoistaan. En nyt vain oikein osaa suhtautua "oikein". Luulisin että kaikkien kannalta olisi parempi että jäänpotemaan päänsärkyä. En ainakaan istuisi siellä naama happamana.
En ole kateellinen kaksosista. Meilä on taapero ja jo yksi vauva tuo riittävästi hommaa. En halua että suku kuohuu mun raskaudesta, siksi emme ole vielä kertoneet kenellekkään. Minua vain harmittaa, että meidän vauvaa ei tultu katsomaan mutta nyt sitten pitäisi iloita heidän vauvoistaan. En nyt vain oikein osaa suhtautua "oikein". Luulisin että kaikkien kannalta olisi parempi että jäänpotemaan päänsärkyä. En ainakaan istuisi siellä naama happamana.
ensin tultiin katsomaan ja sitten ei tultu, yritä nyt jo päättää.
Reissaako ap teidän suku siellä, täällä ja tuolla katsomassa teidän lasta? Miksi sitä lasta pitää katsoa? Onko se jotenkin erilainen lapsi?
Muutenkin outoa tuo, että "koko suku kohisee" raskauksista. Suomeen syntyy kymmeniä tuhansia vauvoja vuosittain, maailmaan varmaan miljardi. Ja ap:n lasta sitten pitää koko suvun kohista ja katsoa, ja jos ei kohise ja katso, niin ap vetää herneet. Pidätkö sinä ap itseäsi ja lastasi jotenkin muiden yläpuolella?
Ja nyt sairaana kateudesta ap siellä kiukuttelee, kun suku katsoo toisten lapsia. Ja kohiseen sukulaisen raskaudesta.
Anteeksi ap, mutta olet kyllä lapsellinen.
miehen vanhempien puolelta. Me asutaan eri puolella maata ja käydään anopilla pari kertaa vuodessa. Nämä sukulaiset haluaa nähdä tämän lapsen kun muita ei vielä lapsenlapsia ei ole vielä miehen isän puolella. (äidin puolelle syntyi juuri toinen).
Mutta olet ymmärtänyt ihan väärin. En halua kohinaa vaan olen loukkaantunut ettei tuo aninen tullut katsomaan vauvaamme.piste.
Reissaako ap teidän suku siellä, täällä ja tuolla katsomassa teidän lasta? Miksi sitä lasta pitää katsoa? Onko se jotenkin erilainen lapsi?
Muutenkin outoa tuo, että "koko suku kohisee" raskauksista. Suomeen syntyy kymmeniä tuhansia vauvoja vuosittain, maailmaan varmaan miljardi. Ja ap:n lasta sitten pitää koko suvun kohista ja katsoa, ja jos ei kohise ja katso, niin ap vetää herneet. Pidätkö sinä ap itseäsi ja lastasi jotenkin muiden yläpuolella?
Ja nyt sairaana kateudesta ap siellä kiukuttelee, kun suku katsoo toisten lapsia. Ja kohiseen sukulaisen raskaudesta.
Anteeksi ap, mutta olet kyllä lapsellinen.
käyvä nainen pystynyt tulemaan vauvaasi ihastelemaan?
samaa mieltä. Olenko terapian tarpeessa?
että nainen ei tullut katsomaan vauvaamme mutta nyt sitten kelpasi maha pystyssä tulla. Olisin ollut oikein tyytyväinen, jos olisi jättänyt tulematta tällä kertaa. En kaipaa hänen huomiotaan vaan kyse on nyt periaatteesta.
kuitenkin loukkaantuu verisesti miehensä serkun vaimolle joka ei tullut vauvaa ihastelemaan. Onko tuossa nyt joku ristiriita?
Eli oikeasti ap olisi halunnut kohinaa ja PALJON! Kaikilta mahdollisilta ja kun yksi uskalsi olla kohisematta niin siitä seurasi julma kosto.
lapsestasi. Sehän ei kertakaikkiaan sovi, sinun lastasi tullaan katsomaan vaikka olisi kuolemansairas. Mikään selitys ei kelpaa, ei, koska on loukkaus olla tulematta. Onhan kyse SINUN lapsestasi. Sinulla on periaate että sinä ja lapsesi olette niin hienoja ja ihmeellisiä, että kukaan ei voi olla oikeasti sairas vaan poisjääminen on aina henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan.
Olet helvetin lapsellinen ja itsekäs ihminen, minä, minä, minä, minä, minä...
no oli miten oli. Toivottavasti en tule ko. naista enää koskaan näkemään.
että nainen ei tullut katsomaan vauvaamme mutta nyt sitten kelpasi maha pystyssä tulla. Olisin ollut oikein tyytyväinen, jos olisi jättänyt tulematta tällä kertaa. En kaipaa hänen huomiotaan vaan kyse on nyt periaatteesta.
kuitenkin loukkaantuu verisesti miehensä serkun vaimolle joka ei tullut vauvaa ihastelemaan. Onko tuossa nyt joku ristiriita?
Eli oikeasti ap olisi halunnut kohinaa ja PALJON! Kaikilta mahdollisilta ja kun yksi uskalsi olla kohisematta niin siitä seurasi julma kosto.lapsestasi. Sehän ei kertakaikkiaan sovi, sinun lastasi tullaan katsomaan vaikka olisi kuolemansairas. Mikään selitys ei kelpaa, ei, koska on loukkaus olla tulematta. Onhan kyse SINUN lapsestasi. Sinulla on periaate että sinä ja lapsesi olette niin hienoja ja ihmeellisiä, että kukaan ei voi olla oikeasti sairas vaan poisjääminen on aina henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan.
Olet helvetin lapsellinen ja itsekäs ihminen, minä, minä, minä, minä, minä...
nyt alkuunkaan ymmärtäny mikä sun ongelma tässä tilanteessa oli?????
Sä olet joko 16v tai sitten vaan sun henkinen ikä on sillä tasolla. Vaiikka provoksi luulen.
Tuo tapaaminen oli ja en puhunut koko parille mitään. Mun ei tarttenu tervehtiä heitä, koska mies tervehti ja jätti mut taaperoa vahtimaan. Ruokaillessa en katsonut heihin kertaakaan ja en oikeastaan puhunut kenellekkään, koska taaperon ruokailu oli aika kaaosmaista :). Sitten pitikin mennä laittamaan taapero nukkumaan. Lähdimme miehen kanssa ulkoilemaan ennekuin tuo ko. pari lähti, joten huikkasin moit ovesta ja nopeasti livahdin ulos.
Onnistuneet juhlat mielestäni. Mua niin vitutti se nainen, etten vaan pystynyt sitä edes katsomaan.
lapsettomuudesta kärsiville/kärsineille sallitaan kaikenlainen käytös??
olen tässä alkanut miettiä oma mielenterveyttäni, koska tuon nainen todella vituttaa mua. Mä ehkä reagoin liian rankasti. Pitääkin varata aika psykologille ja keskustella tästä asiasta.
lapsettomuudesta kärsiville/kärsineille sallitaan kaikenlainen käytös??
viesti 63 viimeistään kertoo millainen ihminen ap on. ei mene enää hormoonien piikkiin. huhhuh!
ko. suvussa kaikki asiat kerrotaan. Mieheni isä kertoi miehelleni serkun spreman laadusta... mieheni oli kyllä sitä mieltä, että aivan liikaa tietoa...
viesti 63 viimeistään kertoo millainen ihminen ap on. ei mene enää hormoonien piikkiin. huhhuh!
vauvat tulee syntymään sektiolla noin viikon päästä. Ei sitten tuo naikkonen viitsi ruveta puskemaan vauvoja ulos.
Yleensä lapsettomuudesta ei juurikaan jutella, saati sitten kerrota mitä hoitoja ollaan tekemässä. Outoa, mutta niin on AP:n käytöskin.
Ap hyvä, kävikö mielessäsi, että serkun vaimoke saattoi oikeasti olla sairas eikä halunnut ottaa riskiä että tartuttaa tautinsa pieneen vauvaasi? Vaikka taustalla olisikin lapsettomuutta ym., syy voi olla ihan muutakin. Katsos lapsettomuudesta kärsivällä saattaa olla muutakin elämää kuin vain se lapsettomuudesta kärsiminen...