Kertokaa mulle, kuinka yksinkertainen on ihminen joka ottaa koiran mukaan työpaikalleen?
Täällä samassa talossa on kaksi tapausta!!!
Yks alivuokralainen muinoin valitti, että eräs eukko ei edes siivonnut koiransa jätöksiä lattialta, kun se paskansi ja kusi! Ihmiset on pimeitä!
Kommentit (29)
Toive ottaa koira mukaan tuli asukkailta itseltään ja pomo innostui siitä. Myös muulat henkilökunnalta kysyttiin eikä kenelläkään ollut mitään vastaan. Kyllä koirani voisi puolestani olla kotona, mutta kun näkee kuinka paljon vanhukset tuosta pitävät ja kaipaavat, en henno kotiinkaan jättää. Koira saa olla päivän ajan mukana talon touhuissa niin sisällä kuin ulkonakin, vanhukset silittelevät kilpaa ja houkuttevat huoneisiinsa. Kertovat sitten millaisia koiria heillä on aikanaan ollut.
Pääsääntöisesti koiran myötä asukkaat ovat olleet paljon paremmalla tuulella ja koirapäivinä lääkeitäkin pyydetään huomattavasti normaalia vähemmän. Moni dementikko suorastaan herää koiran nähdessään ja aggressiivisetkin vanhukset leppyvät hymyilemään.
Eli näin yksinkertaisia pahveja täällä.
en muista kirjoittajan numeroa, että se on ihan sama. Jos joku on niin raivokkaan allerginen, että vielä vuodenkin jälkeen saa toimistossa reaktioita pitää myös kollegat valita niin ettei joukossa ole yhtään lemmikinomistajaa.
Olen joskus miettinyt mitä noinkin allergiset ihmiset oikeasti selviävät työssä- ja kaupassakäynnistä sillä kanssaihmisten vaatteista leviää kuitenkin eläinpölyä. Siedätyshoito lienee yksi vaihtoehto.
Jotkut työkaverit ovat joskus pyytäneet että ottaisin koirani töihin mukaan mutta koska meillä on yksi allergikko ja yksi joka ei koirista liiemmin piittaa olen jättänyt koiran kotiin.
vähentynyt ja keventynyt huomattavasti. Ja nekin hoitajat jotka ratkaisua aluksi ihmettelivät, ovat joutuneet myöntämään että sillä on ollut ainoastaan positiivisia vaikutuksia. Ja siis koiran jälkien siivoamisesta huolehdin tietysti itse.
Meistä muista se oli ihan kivaa eikä niistä ollut haittaa kenellekään.
sattuupa olemaan minun " työparini" . vitonen sille joka arvaa ammattini;)
Kuten joku totesi, joku voi myös pelätä koiria. Ja koirat yleensä haisevat pahalle (" koiralle" ), mikä voi olla vähintään yhtä epämiellyttävää kuin jonkun toisen kollegan yliannostellut parfyymit.
Työpaikalle pitäisi tulla vain ne joiden nimet on työsopimuksessa, ei lemmikkejä. Koirat eivät tuo mitään lisäarvoa työpaikalle.
Meillä kävi kerran puutarhuri kaatamassa yhden puun pihalta. Hänellä oli mukanaan koira, joka iloisesti möyri kukkapenkeissäni. :-(
Huomaa taas miten yksinkertaisia ihmiset ovat.
Sitten kun niitä käytetään hädällä toimiston nurkissa pihalla, niin kertaakaan en ole vielä kummankaan kädessä kakkapussia nähnyt. T:ap
Mullakin on pari kertaa ollut koirani mukana työhuoneessani, kun meillä on ollut eläinlääkärikäynti. Työni on sangen itsenäistä, niin että tuskinpa tuo hiljainen hurtta ketään häiritsee. Työhuoneen ovella on ollut niinä päivinä pitkä silitysjono.
Johtajan huoneessakin on monesti sen koira.
Lisäksi selkeästi töissä näkee opaskoiriakin, että varmaan tosi pahvit niitä mukaan ottaa...
Koira ei muuten haise, jos sen turkin säännöllisesti pesee. Haiseehan pesemätön ihminenkin rasvaisine hiuksineen.
ja nurisiin jälkikäteen, ainakin itsekseni, vaikka eläimistä tykkäänkin. Musta se ei ole ollenkaan asiallista ja kuvastaa sen ihmisen ajattelukykyä kyllä aika pitkälle.
t:ap