Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONko tällainen suhde täysin mahdoton yhtälö pidemmän päälle?

Vierailija
25.12.2011 |

Minulla lapsia edellisestä liitosta. Yhtään en halua enää lisää, en jaksa enkä HALUA. Uusi mies on nuorempi ja lapseton. Rakastumisen huumassa hän sanoi, ettei omia lapsia välttämättä haluakaan. Uskoin. Nyt mies on kuitenkin alkanut varovasti ehdotella josko jättäisin pillerit pois ja eikö olisikin kiva jos meillekin tulisi vauva... Saan kylmiä väreitä ajatuksestakin, että minun olisi alettava kaikki alusta.

Olen pettynyt, että mies on alkanut perua sanojaan. Asia on kuitenkin tosi iso ja vaikuttaa olennaisesti siihen, kenen kanssa suhdetta rakentaa.

Lieneekö kohtalonani nyt tumma muutaman vuoden sisällä jätetyksi uuden lisääntymishalukkaan naisen tieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisin päin, mies on jo ihanat lapset tehnyt edellisessä liitossa ja itse olen lapseton. Tyhjä syli on yhtä tuskaa ja tiedostan ettei tämä voi jatkua... sattuu vaan liikaa.

Vierailija
2/6 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää mieheltäsi isäksi tulemista, se olisi todella julmaa. Joko haluat vauvan tai lopetat suhteen koska et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään päin. Mun uranluominen on siinä vaiheessa nyt ja muutenkin. Pitääkö MUN siis panna mies pihalle, eikö voi itse ottaa vastuuta siitä että pysyykö tässä vai ei.

Vierailija
4/6 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedätä kundia epämääräisillä vihjauksilla vaan kerro rehellisesti ettet missään tapauksessa koskaan synnytä enää lasta. Ei siis mitään vihjauksia vaan kerro asia rehellisesti, vakuuttavasti, toistaen ja suoraan.

Vierailija
5/6 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lieneekö kohtalonani nyt tumma..."

Vierailija
6/6 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suoraan sanottuna, ei tule mitään.

Ikävää mutta totta.

Rakkauden huumassa kun tahtoo muuttua velatkin saataviksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi