Äkäilin äidilleni ja siskolleni :(
Taitaa olla anteeksipyynnön paikka, ainakin siskoltani...
Oltiin äidin kanssa sovittu, että hän ottaa lapseni tänään yökylään. No, ilmoitti sitten että on siskollani tuossa muutaman kilometrin päässä ja että lapsi pitäisi viedä sinne. Yritin ehdotella, että eikö voisi hakea lasta samalla kun lähtee siskoltani kotiansa, lapsi voisi nukkua autossa pienet päiväunet samalla (ajomatka äidin kotiin kestää vähän reilut puoli tuntia). Ei, ei, ei käy. Vein lapsen sinne ja lapsi ennätti nukahtaa jo tuossa matkalla. No, piti sitten repiä se ylös ja viedä siskon lasten kanssa riekkumaan. Ärsyttää!!! Olin todella äreä ja näytin sen myös. Taisin olla todella moukkamainen.
Lapsi ei suostunut tuossa nukahtamaan aikasemmin, että olisi ollut jo valmiiksi nukkunut.
Mua ärsyttää äidin kanssa asioista sumpliminen, aina pitää kaikki tehdä vaikeimman kautta! Lapsellekin ois ollut paljon parempi jos se ois tästä kotoansa lähteny suoraan mummin kyytiin ja mummin luo, olisi jäänyt yhdet pukemistappelut ja leikeistä lähtö-tappelut pois.
Ärrinmurrin. Ja mussa on vielä se huono puoli, että silloin kun olen äkänen, niin en pysty olemaan kellekään kohtelias. Ja kohta pitäis lähteä kaverille! Mieluummin jäisin kotiin ja vetäisin peiton päälle tässä sohvalla. Olen aika väsynytkin, sekin syö hermoja.
Kommentit (8)
mikään pikkuprinsessa. Ajattelin vain lasta. Tosin mun jakeluun ei mene, että miksei se äiti olisi voinut hakea lasta lähtiessään samalla tästä. Matkaa on se muutama kilometri. Hakee hän aina siskoni lapsetkin. Itseasiassa en edes muista milloin siskoni olisi tarvinnut viedä lasta äidille, hän kun aina joko tulee heille vahtimaan tai hakee lapset.
Ja haen toki lapsen huomenna.
Väsyneenä musta tulee tällainen :(
Itseänikin keljuttaa toisinaan kun kaikki ei mene niin kuin ajattelee..
Hyvä suunnitelma lapsen sekä itsen kannalta ja sitten mummo ei suostukkaan.. Kuitenkin pitäisi kiitollinen olla kun lapsen hoitoon ottaa..
Joopa joo.
Kokoa itsesi, ap, ja lakkaa kadehtimasta siskosi ja äitisi välejä. Ole onnellinen, että sinulla ON äiti, jolle voit mukulasi työntää vahdittavaksi kun et itse viitsi.
Hemmoteltu prinsessa sinä olet, et mitään muuta.
aika pienestä hermostuit. pyydä anteeksi,niin eiköhän se siitä.
..vähäjärkinen..eli tyhmä...eli vaikea ihminen... Ole onnellinen, jos joku suostuu ottamaan mukelosi hoitoon. Älä mulle ainakaan tuo. Taitaa kasvaa yhtä hankala kuin sinusta.
Joopa joo.
Kokoa itsesi, ap, ja lakkaa kadehtimasta siskosi ja äitisi välejä. Ole onnellinen, että sinulla ON äiti, jolle voit mukulasi työntää vahdittavaksi kun et itse viitsi.
Hemmoteltu prinsessa sinä olet, et mitään muuta.
Joku taitaa olla vähän katkera ja elämäänsä kyllästynyt?? :D Voi voi... Eikä sulla ole hoitoapua?
Ja kuule, äitini on monesti ihan itse pyytänyt, että saisiko lastani luokseen! Että saisiko hoitaa häntä. Lapsi kun on joka toisen viikonlopun isällään eikä usein pääsen mummilaan.
ap
Oispa itsellänikin noin pienet murheet
mulla tai lapsella ole syöpää, tai sillä mun äidillä. Ja että lapsen isäkin, nyt vuoden kestäneen tapeelun ja kiristyksen jälkeen suostuu osallistumaan lapsensa kasvatukseen.
Taidat olla vähän lapsellinen, kun odotat äitisi palvelevan sinua oman pillisi tahtiin. Äitisi on kuitenkim suostunut hoitamaan lastasi, niin itse voit vähän joustaa kuskailun suhteen. Ja lapsen pukemiskiukut ym. ei liene sinun ongelmasi, jos on äitisi hoidossa..? Taidat olla pikkuprinsessa, jolle kaikki aina tehdään ja palvellaan valmiiksi..