Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lasta jäi juuri äidittömäksi, kiitos valehtelevalle lasten isälle.

Vierailija
25.12.2011 |

Isommalla sanoin etten tule enää heille kotiin tapaamaan lapsia, koska isänsä valehtelee.

Jos soittaa sanon etten voi tulla koska isi on valehdellut äidille.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvioissa taas ja entistä virkumpana.

Ja kun yksinään puhuu, ei tartte puhua kalliille terapeutille, joka ei kummmikaan vastaisi, peili saattaa joskus jopa vastata kun sille puhuu.

Vierailija
42/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökulma, että kun tuolla tavalla jätät lapsesi, se ei todellakaan näytä hyvältä kenenkään silmissä. Ihan sama, vaikka olisit mitä valheita kuullut, se ei oikeuta tuollaiseen. Selvästi odottelet jonkun työntekijät yht.ottoa lapsiin tai tapaamisiin liittyen, sitä tuskin tulee lähiaikoina, exäs kun puhuu silmät suut täyteen omia totuuksiaan, sulla ei ole juurikaan mahdollisuutta vaikuttaa siihen, minkälainen kuva susta on jo tullut. Miettisit hei vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole velvoitetta eikä oikeutta tavata lapsia, jatka elämääni ilman heitä ja he saavat jatkaa ilman minua.

Enää en palaa entiseen. Ja lapset olen jättänyt isälle, siellähän ne asuvatkin. Ainoa ehto tavata lapsia on se, etten tapaa exää ja en mene exän luo. Jos on liikaa vaadittu, niin antaa mun puolesta olla, tää soutaminen ja huopaaminen onkin ollut kaikille äärimmäisen rasittavaa.

Ex saa mun puolesta valehdella sossuille mitä haluaa, äidinhän se vaan lapsiltaan vie, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä