Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lasta jäi juuri äidittömäksi, kiitos valehtelevalle lasten isälle.

Vierailija
25.12.2011 |

Isommalla sanoin etten tule enää heille kotiin tapaamaan lapsia, koska isänsä valehtelee.

Jos soittaa sanon etten voi tulla koska isi on valehdellut äidille.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vikaa, mutta sä teet itse samaa. Ei se mies näköjään sitteen yhtään terveeseempään vaihtanut ja taitaa teillä kaikilla oikeasti aika vakavia ongelmia olla. Siis ihan oikeasti. Ehkä niille ongelmille tulee sokeaksi, kun niiden kanssa vuosia elää, mutta kait eteenpäinkin voisi päästä. Lapsille tietysti soisi mahdollisimman tasapainoisen lapsuuden, mutta jos vanhemmat ovat tunnemaailmaltaan noin kysymättömiä, voi tietysti olettaa, että tulevaisuus ei niitä valoisampia mahdollisia ole. Valitettavasti nämä ongelmat siirtyvät sukupolvelta toiselle. Edelleen kehotan hakeutumaan hoitoon

Vierailija
22/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraani ansaitse. Ja jos kusipää on kuvioissa, lapsia en tapaa. Sossut voivat ratkaista miten tapaamiset hoidetaan jos lapsilla on tarvetta mua tavata.

Ja nyt en enää tästä aiheesta kirjoita, olen päätökseni tehnyt, kusipää ei saa valehteluaan anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt en enää tästä aiheesta kirjoita

Vierailija
24/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna kadoksiin. Ja vähään aikaan en kotiin takaisin tule, siinähän ihmettelevät.

Vierailija
25/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiset välit niihin jotka ivät ansaitse seuraasi....Hoihhoijaa, luulen että monikaan ei halua ansaita seuraasi. Ja mietihän sitä, montako ihmissuhdetta olet päättänyt jonkin syyn tkia, pettänyt, ei ansaitse jne. Sä olet oikeasti tosi sairas. Ei kai sitä hullut itse huomaa ja pakkohoitoon ei hevillä joudu. Sä olet epävakaa persoonallisuus ja joku muu persoonallisuushäiriö päälle.

Vierailija
26/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin yhdentekevä ihminen, toivottavasti joku ajaa vaikka autolla päällesi niin yksi tyhjäntoimittaja maailmassa vähemmän.

Vierailija
27/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhaan keskustelette hänen kanssaan

Vierailija
28/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin yhdentekevä ihminen, toivottavasti joku ajaa vaikka autolla päällesi niin yksi tyhjäntoimittaja maailmassa vähemmän.

Vierailija
29/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kaksi viimeisintä vaan järjestelykysymyksiä. Ja kuka hullu perheen haluaa kun on yhdestä eroon päässyt??? En minä ainakaan.

Vierailija
30/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kaksi viimeisintä vaan järjestelykysymyksiä. Ja kuka hullu perheen haluaa kun on yhdestä eroon päässyt??? En minä ainakaan.

Vierailija
31/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit kun ne saan, menen ortopedilta hakemaan eläketodistuksen ja haistatan mtt:lle pitkät paskat.

Ja perheestä kun olen eroon päässyt uutta en perusta edes vahingossa.

Vierailija
32/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taa on niin sairasta kun lapset otetaan AINA pelinappuloiksin aikuisten valilla. Vittu teilta pitaisi ottaa lapset huostaan ennen kuin kay lapsille samalla lailla kun hakunilassa pari paivaa sitten. Mika helvetti se on kun viattomat pikkuset pitaa ottaa mukaan ja tuhota heidan elama tummosten kusipaitten takia, jotka eivat osaa kayttaytya kuin aikuiset.

Lopettakaa !

Vierailija
33/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todella vihainen, mut uskoisin, että kun aikaa kuluu ja ikävöit lapsiasi tarpeeksi, olet valmis tapaamaan heitä missä ja milloin vain? Miksi lapset eivät saa tai voi tulla sinun luoksesi?

Vierailija
34/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapset tulla mun luo, mutta tuojana pitää olla joku muu kuin kusipää. Sillä ei oo asiaa mun etuovelle.

Vierailija
35/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valehteli ittensä ulos mun elämstäni ja samassa yhteydessä välit lapsiinkin on nyt poikki, koska ex on siinä välissä.

Ei voi mitään. Exän kanssa olen väleissä ainoastaan oikeusavustajan kautta.

Vierailija
36/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi paha mieli lasten puolesta. Näyttää siltä, että ovat kärsineet elämässään jo niin paljon, että ovat sen vuoksi sairastuneet. Onnistuisitko ap toimimaan niin, että saisit lasten vuoksi kasattua itsesi toimimaan heille parhaalla mahdollisella tavalla. Heillä varmasti on sinua ikävä, olethan heidän äitinsä. Kusipäitä tällä pallolla riittää, mutta ethän kosta niiden olemassaoloa lapsillesi. He ovat viattomia eivätkä voineet valita syntymäänsä. Toivon parempia päiviä teille!

Vierailija
37/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exsä on kusipää, miksi sinä jäit toiseksi? Kai nyt joku hemmetti sentään pitää sinunkin puoliasi? Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Vierailija
38/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exään en tapaa missään olosuhteissa, se on kuollut mulle.

Lapset voi tapaamisiin tuoda joku sossu, exällä ei ole mitään asiaa mun lähettyville.

Valehtelija kärsikööt nahoissaan lasten itkut.

Vierailija
39/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut. Se miten lasten tapaamiset järjestyy, on sossujen asia, kunhan exää ei tartte missään olosuhteissa mun nähdä.

Vierailija
40/43 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi