Kaksi lasta jäi juuri äidittömäksi, kiitos valehtelevalle lasten isälle.
Isommalla sanoin etten tule enää heille kotiin tapaamaan lapsia, koska isänsä valehtelee.
Jos soittaa sanon etten voi tulla koska isi on valehdellut äidille.
Kommentit (43)
lapsia valehtelijan luo tapaamaan. Valehtelija on vastuussa, hankkikoon sellaisen tapaamispaikan, ettei minun tarvitse häntä nähdä ollenkaan, sossu voi hoitaa vaihdot tapaamisissa.
lapsille et sano noin. he eivät kuulu aikuisten riitoihin. hoida aikuisena asia, äläkä riehu kotona äläkä täällä. marttyyriko olet, kun tuollaisia päästät ilmoille??? haetaan viittaa sitten
että jätä ne lapset rauhaan ja elä omaa elämääsi... kaikille parempi ja mee nyt tekemään se remppa!
ensi vuonna, pärjätkööt muutaman viikon ilman minua. Eikä sossut ala millekään ilman virallista oikeuden päätöstä tapaamisista.
Kusipää voi hommata isommalle terapiaa jos kovin paljon mun katoamisestani oireilee. Kusipään vika ihan täysin, ei kuulu mulle.
Kusipää voi hommata isommalle terapiaa jos kovin paljon mun katoamisestani oireilee. Kusipään vika ihan täysin, ei kuulu mulle.
siellä noita sun ikuisia jäähyväisiä. Lapset ei kärsi kun häivyt niiden elämästä.
lapsia enkä ole niiden kanssa tekemisissä. Mulla on oma elämä.
taitaa olla sinä se kusipää.
lapset kärsivät aina vanhempian riidoista ja eroista. kostat vaan itsellesi ja lapsille vaikkaluulet/kuvittelet muuta. petät vaan itseäsi.
ole enää puheväleissä. Eiköhän joku viranomainen ota yhteyttä lasten puolesta jos tulee tarvetta ilmoittaa minulle jotain lapsia koskevia asioita.
Kusipäälle en enää puhu, enkä ole sen kanssa tekemisissä.
Voit rauhoitella psykoottista mieltäsi uskomalla jotain muuta, mutta totuus on että normaali äiti ei hylkää lapsiaan ikinä - vaikka isä olisi millainen ja tekisi mitä. Vastuu lasten elämän pilaamisesta on siis sinulla, enjoy it!
että et edes välitä vähääkään lapsista edes alkuunsa joten ei kai mikään muutos lapsien elämässä?
ehkäpä joskus on parempi kasvaa vain yhden vanhemman luona, varsinkin jos toinen on liian tunnekylmä sosiopaatti.
ja omapa on asiasi. sinun lapsesi, sinun mielenterveytesi. sinun elämäsi. jokainen tekee niin kuin parhaakseen näkee.
mutta kusipää ei mun ovellani näyttäydy. Joku sossu voi hoitaa lasten tuomisen tapaamisiin.
Mulle ei valehdella.
Niin hullu, ettei ole ihme, että lapset ovat isällään. Ei kai sulle edes uskalla kukaan totta puhuakaa, kun yhdestä helvetin kitarasta tulee täälläkin tällainen show. Sitten ei nähdä lapsia, kun on valehdeltu kitarasta. Suhteelisuudentaju kohdillaan? Mee takaisin hoitoon.
Lapsia voin tavata, mutta joku muu toimittaa ne luokseni tai järjestää tapaamisen muualla, mutta kusipää on minulle kuollut, sen kanssa en ole enää missään tekemisissä.
Lapset kärsivät kusipään valheiden takia ja kusipää on syyllinen jos jollekulle jää traumoja.
Mutta mikään ei velvoita mua olemaan tekemisissä valehtelijan kanssa, se ihminen on mulle yhtä kuollut mitä äitini.
Ja jos lasten tapaaminen ei ilman kusipäätä onnistu, niin antaa olla sitten.
Vikaa? Oot näköjään siltoja poltellut takanasi, et väleissä äidin kanssa, et miehen jne. Varmaan löytyy matkan varrelta muitakin, jotka jollain tavalla pettänyt luottamuksen ja välit poikki. Ei ole luetunymmärtämisessä vikaa, mutta näet sitten lapsia vain omilla ehdoillasi. Jos ei sitä tai tätä niin en näe. Aikaisemminkin olit puoli vuotta näkemättä ja kakki taas meihen vikaa. Ota nyt vastuu omasta elämästäsi äläkä käännä kaikkea muiden syyksi. Epävakaan persoonallisuushäiriön pitäisi lieventyä ikää myöden. Mee oikeesti hoitoon
Kusipään ex-vaimo, siis se tämän tampiotytärpuolen äiti, oli puoli vuotta tapaamatta lapsiaan kun lähti itseään 10 vuotta nuoremman rakastajan matkaan ja siitä puolesta vuodesta se kusipään vanhin lapsi, poika sai pysyvät mielenterveysongelmat.
Ja minä olen joustanut jo ihan tarpeeksi, kusipään on aika kantaa tekojensa seuraukset ja hankkia valehtelunsa vaurioittamalle lapselle terapiaa.
Todella fiksua...