Nostan tonnin käteistä ja leikin kuollutta ja kadonnutta muutaman kuukauden.
Kommentit (10)
Onnistui 6 päivää, sinä aikana oli tehty katoamisilmoitus poliisille ja "hakkeroitu" tietokoneeni sähköpostit missä mahdan olla. Vaihdoin puhelinnumeroni. Tulin kotiin, vastassa koko suku jotka kärräsivät minut psykiatriselle polille ja vietin rattoisan 4 vkoa suljetulla osastolla
Missä aattelit asua? Entä syödä? Matkustaa?
Tonni on oikeasti tosi pieni raha, ei sillä "muutamaa kuukautta" pakoilla!
jos hankkii ensin kunnon varaston jotain kuiviltaan järsittävää ruokaa ja ruokajakeluista leipää sun muuta jotka syö sit ensin. Jos ei juo eikä polta, ja taivaltaa siellä jängällä muutaman kymmenen kilometriä kauppaan pari kertaa kuussa, niin johan se tonni riittää pitkälle ;) Meillä muilla sen sijaan se sujahtaa varsin noppaan vuokraan/ vastikkeeseen, elareihin, muihin laskuihin. No, onnea vaan taivalluksellesi. Muista toki ladata eka satasella prepaidiis puheaikaa ja tallenna nro 112 :D
enkä vastaa puhelimeen. Ei mun ole pakko olla tavattavissa jos en halua.
Valojakaan en tartte kun tietokoneen näyttö valaisee riittävästi.
Jos olet sossun asiakas, niin kyllä se hakemus täytyy jotenkin viedä ja liitteet hankkia. Jos olet eläkkeellä, niin se etuus toki tilillesi juoksee. Vuokrat ja muut laskut saa tietty suoraveloitukseen jos tilillä on rahaa. Mutta mites kauppareissut? Sinut voidaan nähdä paikallisessa Siwassa ---- :D - ja sekin vielä, että "enkä vastaa puhelimeen. Ei mun ole pakko olla tavattavissa jos en halua. Valojakaan en tartte kun tietokoneen näyttö valaisee riittävästi". Sieltäkö meinaat kuukausikaupalla meitä muita provotella verhot kiinni? Höh!!
ja kuollut. Ei mun tartte elämääni mihinkään muuttaa, en vaan ole enää tekemisissä kenenkään ihmisen kanssa.
Ja eläke tulee tilille, laskut maksuun ja voin olla kuukauden vaikka pelastusarmeijan yömajassa Tampereella.
Nostan tonnin käteistä ja leikin kuollutta
Eikö kuollutta voi leikkiä jos ei ole rahatukko kourassa? Oudot leikit teillä.
ihanalle. tosin kannattaa sanoa jotain vähä vaikeeta noin vaan kadota kun sua aletaan muuten kauheesti ettiä..