Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se siitä, jälleen kerran. Jouluateria syöty, sotkut siivottu, lahjat lapsille jaettu.

Vierailija
24.12.2011 |

Lahjaksi itselleni menen makaamaan sohvalle, kuuntelen jouluradiota ja tuijotan kuusta ja sen valoja.

Se onkin ainoa lahjani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kylläkin USA:ssa. Eli kemut tulee vasta illalla.

Vierailija
2/6 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu meni laatikoita yms. tehdessä, nyt on syöty ja ruuatkin pakattu jääkaappiin, huomenna ei tarvitse ruokaa laittaa kun kaikki on jo valmiina. Lapset olivat ihan hökäleitä koko päivän ja nyt leikkivät tyytyväisinä lahjoillaan..joten saan vaan maata sohvalla ja silti kaikki ovat tyytyväisiä:) ..ja sain pari kivaa lahjaakin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi itselleni menen makaamaan sohvalle, kuuntelen jouluradiota ja tuijotan kuusta ja sen valoja.

Se onkin ainoa lahjani.

Vierailija
4/6 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin suunnattomasti, kun nyt ruokailun jälkeen saan rauhassa löhötä ja nauttia kynttilöistä, kuusesta, suklaasta ja hyvästä musiikista.

Vierailija
5/6 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paras lahja olisi, kun joku arvostaisi tätä vaivannäköä edes hetken. Tottakai olen iloinen ja onnellinen, kun lapset riemuissaan leikkii uusilla leluillaan, maha täynnä herkkuja ja hyvää ruokaa. Jotenkin takki tyhjä - siinä se nyt oli.

T:ei ap

Vierailija
6/6 |
24.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten en ole ainakaan 10v saanut.

Mies pitää kynsin hampain kiinni siitä ettei aikuiset lahjo toisiaan ja kuulema ei edes keksisi mitään mitä osatsi minulle, ainakaan sellaista mistä pitäisin.

Kätevää, se onkin minun oma syyni etten saa mitään.

No, mitäs tuosta, kivahan se on sohvan pohjalla maata ylensyöneenä omia tekelietään, jaksaa sitten taas aamulla jatkaa arkista aherrusta.

ap