Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mitään, että mua säälittää työkaverini, 34-v nainen, joka odottaa esikoistaan

Vierailija
23.12.2011 |

Huh, mikä urakka sillä onkaan edessään! Itse oon vuoden nuorempi ja lapset 11 ja 9, tuntuu että elämä alkaa taas voittamaan

No, pidän mölyt mahassani kuitenkin :D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää, että vain nuorena lapsensa saaneet näkevät lapset vaivana ja urakkana, aikuiset äidit osaavat arvostaa yhteistä aikaa lasten kanssa ja rauhallista elämää.

Jos omat lapsesi olivat hankalia, voi osasyynä olla se, että heillä oli nuori ja tyhmä äiti.

Ja tässä taas nähdään, miten "aikuiset äidit" ovat niin kypsiä tässä kommunikoinnissaan..

Vierailija
42/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se teidän joulustressiä helpottaa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen matkustellut paljon, käynyt syämässä ravintolassa, kiertänyt nähtvyyksiä, retkeillyt lapsen kanssa. Ei ole estänyt minua ollenkaan. Eikä ole ollut vaivaa. Ja olen sanut omaa aikaa, isä on aina pärjännyt hyvin lapsen kanssa, jo ihan vauvasta, ei ole koskaan tarvinnut edes miettiä sitä:-)

Ehkä kun mieskin on vanhempi, niin ne osaa ottaa vastuun:-9

mutta ei sillä ole mitään merkitystä esim. siinä vaiheessa, kun lasta vielä imetetään, eikä lapsi huoli pulloa, ei sitten millään.

eipä siinä paljoa lähdetä omaa aikaa viettämään (ei edes lenkille).

t. eräs ketjuun vastannut, mikähän numero olinkaan

Vierailija
44/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana esikoisensa tekaissut on korkeintaan amitsun käynyt.

Vierailija
45/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri

ap

Vierailija
46/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri

ap

Vierailija
47/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen nainen saa lapsensa just sen ikäisenä kun itselle sopii ja elämä kantaa. jotkut ei ollenkaan. sun täytyy vaan ap hyväksyä se, tuskin kukaan sun sääliä kaipaa.

rajoittaako se sun elämääsi että muut tekevät asiat omalla tyylillään. toivottavasti kukaan ei säälinyt sua kun sait "niin nuorena" ne lapset joita et edes jaksanut.

hyvää joulua kaikille!

Vierailija
48/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en ymmärrä, miksi lapsia viedään isovanhemmille yökylään, Ihan säälittää se ajatuskin, että vanhat ihmiset joutuvat valvomaan, kun nuoret ei viitsi hoitaa omia lapsiaan.

Miksi se on muuten kamalaa, jos saa lapsen 34v iässä mutta se ei ole kamalaa, että joutuu hoitamaan lapsenlapsia yötäpäivää 54v iässä?

Vierailija
49/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää, että vain nuorena lapsensa saaneet näkevät lapset vaivana ja urakkana, aikuiset äidit osaavat arvostaa yhteistä aikaa lasten kanssa ja rauhallista elämää. Jos omat lapsesi olivat hankalia, voi osasyynä olla se, että heillä oli nuori ja tyhmä äiti.

Ja tässä taas nähdään, miten "aikuiset äidit" ovat niin kypsiä tässä kommunikoinnissaan..

minun mielestäni nuorena lapsensa saaneet ovat tyhmiä. Meillä molemmilla on oikeus mielipiteeseemme, joista vain minun mielipiteelleni löytyy tilastollista painoarvoa. Erityisluokkalaisten lasten vanhemmat ovat nuorempia kuin vanhemmat keskimäärin.

Vierailija
50/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää, että vain nuorena lapsensa saaneet näkevät lapset vaivana ja urakkana, aikuiset äidit osaavat arvostaa yhteistä aikaa lasten kanssa ja rauhallista elämää. Jos omat lapsesi olivat hankalia, voi osasyynä olla se, että heillä oli nuori ja tyhmä äiti.

minun mielestäni nuorena lapsensa saaneet ovat tyhmiä. Meillä molemmilla on oikeus mielipiteeseemme, joista vain minun mielipiteelleni löytyy tilastollista painoarvoa. Erityisluokkalaisten lasten vanhemmat ovat nuorempia kuin vanhemmat keskimäärin.

Sekin on tilastollinen totuus. Down-raskauksia on enemmän vanhemmilla äipillä. Mutta tokihan ne vialliset yleensä tapetaan. Että ota huomioon tilastossasi se, että nämä vanhemmat äidit saa älyllisesti vajaita lapsia. Että niin.

Vierailija
51/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole yhtä raihnasia kuin sinä.

Sain lapseni 36v. ja 39 v.

Nyt olen 46v. ja en kaipaa kapakoihin ja mua ei sinne edes saisi.

Nyt elän sitä elämää mitä haluan eli haluan elää perhe-elämää.

Lapset nyt 7v. ja 10v.

Ihanaa, että ne on tuossa vielä kauan.

Vierailija
52/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ennemmin afrikan nälkää näkeviä tai pedofiilien uhreja, ne sitä sääliä enemmän kaipaa.

viimeinen mitä nuo kaipaavat on sääliä. Olet aika typerä

Vierailija
53/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on tilastollinen totuus. Down-raskauksia on enemmän vanhemmilla äipillä. Mutta tokihan ne vialliset yleensä tapetaan. Että ota huomioon tilastossasi se, että nämä vanhemmat äidit saa älyllisesti vajaita lapsia. Että niin.

aikaa lapseni kanssa, toisen 24 vuotiaana, sama juttu. Kolmannen 26 vuotiaana, edelleen arvostin aikaa lasteni kanssa. Kaikki hoidin kotona kouluikään asti ja senkin jälkeen tein kotoa töitä.

Neljännen sain 38 vuotiaana (juu ihan saman miehenkin kanssa jopa, ja ihan harkiten) ja edelleen arvostan aikaa hänen ja vanhempien lasteni kanssa.

Lapseni ovat älykkäitä, fiksuja, taitavia, hyvin käyttäytyviä ja jopa kauniita:) Kaikki riippumatta siitä kuinka vanha olin kun heidät sain.

Vierailija
54/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain esikoiseni 31-vuotiaana ja nyt 35-vuotiaana mietin, että kakkosta vois alkaa yrittämään muutaman vuoden päästä. Jos siltä tuntuu sitten. Toinen lapsi ei ole mikään pakkomielle.

Vierailija
55/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap:lla on ollut rankkaa niin ei se tarkoita, että kaikilla on. Sain esikoisen 33v ja vielä ei ole ollut rankkaa, ei ole myökään ollut lähellä asuvia sukulaisia tai muita "turvaverkkoja" hoitamassa lapsia, kertaakaan.

Vierailija
56/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliittää ap kun sillä on noin nuoret lapset.

Vierailija
57/57 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut lapset 24-vuotiaana ja 30-vuotiaana. Toisen lapsen saatuani olin tosi paljon väsyneempi, vaikka elämäntilanne nykyään tosi leppoinen: on virka ja valmis talo. Esikoisen vauva-aikana väänsi yliopisto-opintoja loppuun ja rahaakin oli niukasti. Ei silti väsyttänyt. Kyllä ikä varmasti vaikuttaa.

Samoin minusta on ihanaa, kun lapset varttuvat. Niiden kanssa voi olla ihan toisella tavalla. Ja elämä on kaikin puolin paremmin tasapainossa. Vauvojen kanssa se on sellaista "poikkeustilaa".

Mutta sallitaan äitiys kaikille sitä haluaville! Iästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme