Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan ruveta kirjailijaksi.

Vierailija
23.12.2011 |

Ihan vipittömästi: Osaan kirjoittaa paljon paremmin kuin esimerkiksi Oksanen tai Lehtolainen.

Molempien teksti tösi kökköa, Oksasen ainut "ansio" yksisilmäinen neuvostovastaisuus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kirja tuntuu luettuna kököltä, mutta kun itse yrittää kirjoittaa ajatuksiaan sanoiksi, alkaa ymmärtää miksi teksti niin usein vaikuttaa kököltä tai tosi kököltä.

Ei minuunkaan Oksanen iske, jotku henkilöhahmot on tosi epäuskottavia, mutten minä kuitenkaan kuvittele heittämällä olevani häntä parempi. Onnea matkaan kuitenkin.

Vierailija
2/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teoksesi tulee kertomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita se raakile ja anna kustantajalle.

Vierailija
4/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et sitä ole tajunnut, niin on paljon helpompi arvostella kuin todella kirjoittaa kokonaisia teoksia. Joten palataan asiaan, kun olet julkaissut.

Vierailija
5/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kirjailija (siis julkaissut), ja itsestäni tuntuu koko ajan, etten osaa kirjoittaa ollenkaan :/

Vierailija
6/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kylläkin kirjoittavani huonommin kuin ap:n mainitsemat kirjailijat.

Toivotan menestystä ap:n kirjoittamiselle!

Vierailija
7/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sun tekstejä jo lukea jossain? Olisin kiinnostunut "kirjailijaksisyntymisprosessistasi", sillä taidan itsekin olla jo jossain sellaisessa.

Ajatuksenvaihtoa muiden "kirjailijanalkujen" kanssa?

Huonolta muuten näyttää moneen toiveet kirjailijaksi ryhtymisestä, jos seuraa tuota suomi24 kirjailijanalut-palstaa. Pitäisikö jo olla nimi valmiina ennen kuin edes kannaatta alkaa mitään kirjoittamaan?

Vierailija
8/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla olisi jotain sanottavaa, ei se, että dissaat muita kirjailijoita.

Lisäksi sinun pitää ketää vuosien yksinäisyyttä ja sitä, että tulosi kirjailijantyöstä saattavat jäädä 2.000 e/ vuosi.

Vierailija
9/9 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kirjailija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi