Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu pilalla.

Vierailija
23.12.2011 |

Heitin juuri roskiin mieheni joululahjan.

Tajusin että hänellä ei ole aikomustakaan ostaa tai hankkia mitään joululahjaa minulle. Oli pelanut taas vaihteeksi palkkansa nettipokerissa.

Suutuin miehelleni tämän pelaamisesta ja sain takaisin huorittelua ja haukkumista.

Hyvää joulua vaan kaikille niillä joilla on normaali parisuhde. Itse taistelen jaksamisen kanssa jouluaattonakin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tämä kinkunpaistaja tai joku muu näistä huonojen miesten vaimoista muuttaa meille asumaa? Meiltäkin puuttuu kynnysmatto eteisestä. Oikeasti. Älkää ruikuttako vaan tehdää jotain.

jos sulla on asiat hyvin, niin ole onnellinen siitä

Koska en ole jäänyt sohvalle kinkku kainalossa murehtimaan uhrina, vaan ottanut vastuun omasta onnellisuudestani. En ole jäänyt minkään porsaan rinnalle porsastelemaan, vaan etsinyt hyvän miehen. Ja tämä vastuun ottaminen koskee muitakin elämänalueita.

Vierailija
22/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu pilalla.. minä istun kotona tämän illan yksin kinkun kanssa kun mies on kaverillan vähän istumassa iltaa. Ensin mies haluaa kinkun,mutta ei valmis edes olla apuna sen valmistuksessa. räjähtäisipä sen maksa niin ei tarvisi enää katsoa juomista

Oletko varma, että mies on vaan "kaverillaan"?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1527946/oliko_miehes…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi