Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu pilalla.

Vierailija
23.12.2011 |

Heitin juuri roskiin mieheni joululahjan.

Tajusin että hänellä ei ole aikomustakaan ostaa tai hankkia mitään joululahjaa minulle. Oli pelanut taas vaihteeksi palkkansa nettipokerissa.

Suutuin miehelleni tämän pelaamisesta ja sain takaisin huorittelua ja haukkumista.

Hyvää joulua vaan kaikille niillä joilla on normaali parisuhde. Itse taistelen jaksamisen kanssa jouluaattonakin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pelaa taas...en jaksa enää pitkään:( olen liian nuori tälläiseen elämään. onko jossain parempaa minulle ?

Vierailija
2/22 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure

Vierailija
4/22 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( itselläni mies alkoholisti. voimia

Täällä sama,voimia myöskin.

Onneksi ei ole lapsia,siis toki lapsia haluan mutten ennenkun ukko selvittää tuon holisminsa. Vaihtoehtoisesti löydän toisen miehen,melkein jo toivon sitä..

Vierailija
5/22 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelihulluuteen kun ei ole avuksi edes antabusta, niin kuin alkoholismiin.

Yleensä peliriippuvainen on peliriippuvainen loppuelämänsä.

Vierailija
6/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( itselläni mies alkoholisti. voimia

Vierailija
7/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko kuitenkin onnellisempi yksin. Voisit laittaa rauhassa jouluruokaa, koristella kuusta ja soitella joululauluja. Kuusen alla odottaisi se ihana lahja juuri sinulle. Ei tarvitsisi pettyä kehenkään, ei kuunnella huorittelua ja haukkumista.

Miksi tyydyt noin vähään?

Vierailija
8/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenekään toisen ei tarvitsisi kärsiä toisen riippuvuuksista!!!!!!!

Vierailija
9/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tehty.

En pystyisi elämään sen kanssa että mieheni teksi itselleen jotain.

On kuitenkin ne tunteet sen verran vahvat:(

Vierailija
10/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä fiksut naiset ryhtyy ja tyytyy joittenki hemmetin tunteitten takia. Surullista.

Vierailija
11/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tooosi paljon rakkaut

Vierailija
12/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 e/ tunti yksityisellä sektorilla

Vierailija
13/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha on raukkamaisen ihmisen teko (jos sen tekee esim. avioeron takia, parantumattomasti sairaan kohdalla voin sen ymmärtääkin), josta sinä et ole vastuussa. Et, vaikka mies kuinka syyllistäisi ja uhkailisi.

kuin tehty. En pystyisi elämään sen kanssa että mieheni teksi itselleen jotain. On kuitenkin ne tunteet sen verran vahvat:(

Vierailija
14/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti tajua, miksi naiset tyytyvät olemaan kynnysmatto tms. miksi tyytyä tälläiseen suhteeseen, kun yksin olisi parempi olla ja olisi mahdollisuus löytää uusi, parempi rakkaus? Naiset aina vetoaa tunteisiin, kuten ystäväni, jonka mies hakkasi, ei voinut jättää miestään, kun seksi oli kuulemma niin upeaa.... huoh!

Vierailija
15/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mutta totta. Monesti ihmiset havahtuvat vasta kun on liian myöhäistä.

Mutta koeta puhua takaisin. Sano asiallisesti ja kiihtymättä että sinun ei tarvitse kotonasi kuunnella mieheltä huorittelua ja haukkumista. Ole asiallisen tyyni ja selitä hänelle että mielestäsi pelaaminen aiheuttaa ongelmia sekä miehelle että sinulle (ja muillekin läheisille). Jos mies ei itse tätä tunnusta lyö pöytään kylmiä tosiasioita. Jääkö laskut maksamatta ja muu elämä elämättä? Jos ei auta, sinun on pakko lyödä erokortti pöytään ja myös pidettävä siitä kiinni. Meillä on yksi elämä eikä sitä voi käyttää jonkun muun nöyryytettävänä olemiseen.

Noin niin kuin esimerkiksi.

Vierailija
16/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana joululahja miehellesi. Voisi aattona Laittaa miettimään, että mitäs hänellä on sinulle...

Jos ei silloinkaan tajuisi mitä on (ilmeisesti taas) tehnyt, niin sitten ei luultavasti ole paljoa tehtävissä.

Kaikesta huolimatta halaus ja oikein hyvää joulua sinulle! Etsi jouluilo itsellesi jostain asiasta, sinulla on siihen vielä päivä aikaa!

Vierailija
17/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu pilalla.. minä istun kotona tämän illan yksin kinkun kanssa kun mies on kaverillan vähän istumassa iltaa. Ensin mies haluaa kinkun,mutta ei valmis edes olla apuna sen valmistuksessa. räjähtäisipä sen maksa niin ei tarvisi enää katsoa juomista

Vierailija
18/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tämä kinkunpaistaja tai joku muu näistä huonojen miesten vaimoista muuttaa meille asumaa? Meiltäkin puuttuu kynnysmatto eteisestä.

Oikeasti. Älkää ruikuttako vaan tehdää jotain.

Vierailija
19/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tämä kinkunpaistaja tai joku muu näistä huonojen miesten vaimoista muuttaa meille asumaa? Meiltäkin puuttuu kynnysmatto eteisestä. Oikeasti. Älkää ruikuttako vaan tehdää jotain.

Vierailija
20/22 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu pilalla.. minä istun kotona tämän illan yksin kinkun kanssa kun mies on kaverillan vähän istumassa iltaa. Ensin mies haluaa kinkun,mutta ei valmis edes olla apuna sen valmistuksessa. räjähtäisipä sen maksa niin ei tarvisi enää katsoa juomista

Sullahan on siellä sika jo seurana, mitä sie enää sillä toisella teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi