Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä "kakkosella" käyminen

Vierailija
23.12.2011 |

Ennen en käynyt ikinä, nykyään on pakko, kun vatsa on niin herkkä. Pidöttelisin todellakin jos voisin. Onneksi on ns. yksittäiset vessat (niinkuin kotonakin "pikkuvessat" on erikseen), mutta niistä kuuluu käytävälle (olen kuullut kun toiset pissaa).

Noh tämämpä takia olen kehittänyt taktiikan:

Pönttö vuorataan pareilla ettei kuulu molskahduksia ja käteen toinen iso tuppo paperia, joka laitetaan sitte reiän eteen vaimentamaan mahd. pierut (onneksi niitä ei yleensä tuu) ja samalla pitelemään pötköä ettei se vaan tipu sinne pönttöön äänekkäästi. Käsi ei siis missään vaiheessa koske mihinkään ulosteeseen...

Kun on tehtävä hoidettu, pikku suihkulla virutus (inhoon pelkällä paperilla pyyhkimistä kakkosen jälkeen) ja sitten pöntön vetäminen ja tsekkaus ettei ole raitoja, jos on niin vesirajan yläpuolella olevat pyykäisen tupolla paperia (jälleen käsi ei koske mihinkään muualle kuin paperiin) tai sitten suihkulla vesirajan alla olevat raidat.

Ihanaa kun alkaa loma niin saan käydä kakkosellakin rauhassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku alko niin vituttaa ko kävin äskenkin kakosella, en sais syödä töissä mitään ettei tarvis käydä....:(

Eikä tästä kauheena työkavereille avauduta...

t.ap

Vierailija
2/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun murheet noin pieniä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen vatsasairaus, mutta mulla ei ole varaa tommoiseen ylellisyyteen että miettisin kuka kenties kuulee kun mä paskon työpaikan/kodin/junan/lentokoneen/ravintolan tms. VESSASSA. Ihan sama, ketään ei taatusti kiinnosta toisten paskomiset, joka ikinen ihminenhän sitä joutuu tekemään! Ihme ongelmat sullakin, en muuta sano.

Vierailija
4/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksiä. AV:n lukeminen on sekoittanut pääni, joten pidän nyt kunnon joulutauon tästä kaikesta, moikka!

Vierailija
5/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei tarvi moisia miettiä kun se paskakin kuuluu töissä erittäin oleellisesti osaan normaalia työpäivää, niin kukaan työkaveri ei sitä paskaa myöskään pelkää. Voidaan ihan vaikka jutella siitä kuinka usein kenenkin vatsa toimii!

Vierailija
6/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, käydäänkö teillä kotonakin paskalla vessan ovi sepposen selällään, että vieraatki kuulee?

-ap

Vierailija
7/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to poo at work. Tilasin sen joululahjaksi (vitsina!) teini-ikaiselle pojalleni joka on juuri aloittanut ekassa tyopaikassaan opiskelun ohessa. Suosittelisin ap:llekin, siina on hyvia neuvoja joka tilanteeseen :)

Vierailija
8/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulua äänet ja saattaa koppi haista pahalle jos joku menee heti perään sinne. Mutta ei sitä kukaan nolostele ja häpeile, luonnollista ja normaaliahan se on.

Toisinaan jutellaankin kakkimisista, esim. että olipa hirveet hajut vessassa kun "Sirpa" oli käynyt tekee kunnon jöötit.

Vierailija
9/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to poo at work. Tilasin sen joululahjaksi (vitsina!) teini-ikaiselle pojalleni joka on juuri aloittanut ekassa tyopaikassaan opiskelun ohessa. Suosittelisin ap:llekin, siina on hyvia neuvoja joka tilanteeseen :)

Oon niin sievistelijä töissä ja väännyn vaikka vääripäin jos saan kakkoskäyntini slalattua...

Kotona onkin eri meininki, piereskelen ja ihan sama jos mies joutuu käymään kylppärissä samaan aikaan kun oon kakkosella tai toisin päin...

-ap

Vierailija
10/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termiä "kakkonen" käytetään vain seksistä puhuttaessa. Sillähän tarkoitetaan toissijaista paikkaa, mihin mies voi työntyä.

Paskalla käymisestä käytetään eri termejä, esim. "iso hätä".

Vierailija
11/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termiä "kakkonen" käytetään vain seksistä puhuttaessa. Sillähän tarkoitetaan toissijaista paikkaa, mihin mies voi työntyä.

Paskalla käymisestä käytetään eri termejä, esim. "iso hätä".

kakkahädästä puhutaan ihan yleisesti kakkosena.

Vierailija
12/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa nimenomaan "isoa hätää".

Itselle ei kakkosesta tule mieleen tuo anaaliseksi, kun en sitä harrasta. Mun kakkosesta tulee tavaraa ulos, mutta sinne ei työnnetä mitään!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan