Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kelleen käynyt samoin?

Vierailija
23.12.2011 |

Ollaan koetettu jo kesästä saada vauva aluilleen. Nyt sitte luin, et mahdollisuus hedelmöittyä kasvaa roimasti, kun seksin jälkeen pissalla käydessä jättää alapesun väliin.

No kun kaikkia muitakin konsteja oon kokeillut, niin tiistai-iltaisen session jälkeen spermat sai jäädä sisään, mitä nyt vähän paperilla pyyhin. Tais vaan olla vika tikki. Nyt alapää haisee kuin sillilaiva ja runsasta valkovuotoa jo kolmatta päivää, niin pikkuhousunsuojia pakko käyttää.

Nyt vaan alkanut mietiä, et voisko sittenkin olla jokin oireeton tulehdus? Jospa ei johdukaan noista miehen mehuista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteeritpa hyvinkin. Jos jätät tavarat sisään yöksi, voi sen penaalin pestä kyllä aamulla :) JOs tulee selkeät oireet niin sitten on tulehdus tai hiiva.

Puoli vuotta on aika lyhyt aika yrittää, kuusi munasolua. Kyllä se vauva sieltä tulee.

Vierailija
2/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteeritpa hyvinkin. Jos jätät tavarat sisään yöksi, voi sen penaalin pestä kyllä aamulla :) JOs tulee selkeät oireet niin sitten on tulehdus tai hiiva.

Puoli vuotta on aika lyhyt aika yrittää, kuusi munasolua. Kyllä se vauva sieltä tulee.

No tottakait mä aamulla suihkuttelin, ja totta joo. Puolivuotta on vielä aika lyhyt aika, etenkin kun on popsittu monta vuotta sitä enen pillereitä.

Mutta eikö todellakaan kellään teillä ole ollut vastaavaa?

Tosiaan mitään kirvelyä ja kutinaa ole. Valkovuotokin kirkasta, eikä kokkareita ole, mutta tuo tuoksahtelu?

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on kyllä mullakin tavara tuoksunut kuin sillilaiva sen pari päivää... vaikka olis aamulla suorittanut alapääpesun.

Aina kun ollaan "tehty" vauvaa olen vältellyt alapääpesuja saman illan aikana.

Vierailija
4/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottavalle heti, jos mies laskee lastin sisään, vaikka pesisin heti sen jälkeen. Tämän takia mies onkin lauennut jo kymmenisen vuotta muualle kuin mun sisään. Harvassa on ne kerrat, kun onkin sisään tullut, ja silloin kyllä haisen pari päivää vaikka juuriharjalla kuuraisin.

Onneksi ei olla lasta tekemässä.

Vierailija
5/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa seksin jälkeen selälläsi jalat pystyssä 5-10 minuuttia, jotta siemenneste valuu syvemmälle kohtuun, kasvattaen hedelmöitymisen todennäköisyyttä. Laita vaikka kädet polvitaipeiden taakse, polvet voivat olla koukussa. Eli polvet tisseihin kiinni. Tuon jälkeen voi alapesun hyvin suorittaa.

Toisekseen, siemennesteen makuun ja aromiin vaikuttavat miehen:

+ runsas hedelmien syönti

- lihan syönti

- kahvinjuonti

- tupakointi

Eli plussa(t) positiivisesti ja miinukset negatiivisesti.

Vierailija
6/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota jalkojen nostoa pitää kyllä kokeilla. Sehän vaikuttaa ihan järkevälle.

Mun mies on kyllä varsinainen kahvikissa, et jos sekin osaltaan sitte vaikuttaa noihin

"aromeihin"... Niin ja voishan tuokin olla, et miehen sperma mun omiin ovislimoihin sekoittuneena sai aikaan tuon tuoksahtelun. Aikaisemmin ei ole kyllä moista ollut, mutta enpä ole koskaan yönyli nukkunutkaan vauvan siemenet tavarassa:)

Ap.

Vierailija
7/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varaapa aika tänne http://www.akupunktioklinikka.com/akupunktiohoitajat.html johan nymanille niin seuravassa kierrossa jäät raskaaksi.

Vierailija
8/8 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottavalle heti, jos mies laskee lastin sisään, vaikka pesisin heti sen jälkeen. Tämän takia mies onkin lauennut jo kymmenisen vuotta muualle kuin mun sisään. Harvassa on ne kerrat, kun onkin sisään tullut, ja silloin kyllä haisen pari päivää vaikka juuriharjalla kuuraisin.

Onneksi ei olla lasta tekemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi