Ero raskauden takia
Olen avoliitossa tällä hetkellä. Meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä minulla omia. Nyt näyttää siltä, että jos ihmeen kaupalla olisin raskaana, minusta tulisi yksinhuoltaja. Olisin lapsesta todella onnellinen, ilman miestä tai miehen kanssa. Onnellisempi kuin suhteen jatkamisesta.
Kohtalotovereita? Mies tosiaan sanoi, että lapsi olisi ongelma. Lisärasite ja muuta paskaa mitä miehet voivat suustansa päästellä.
Kommentit (24)
Minä en voisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa ilman kumia joka ei sitten lasta tahdokaan.
Miksi haluat lapsen? Ja ehdontahdoin vaikka yksin?
Ottaisin hatkat tollasesta miehestä. Paljaalla voi painaa mutta ehkäsyä käyttää jos ei lasta tahdo; sitä sanotaan e-pilleriksi!Toivottavasti lapseni ei tee kuten sinä tai miehesi.
että se joka ei lasta tahdo, huolehtii ehkäisystä itse, ellei toisin sovita?
Millainen on mies, joka oikein mielellään painaa ilman ehkäisyä tietäen että nainenkaan ei sitä käytä, ja sitten toteaa että ei halua lasta? Ihan oikeasti?
EI aina voi vaan syyttää naista ihan kaikesta. Kyllä miehelläkin on velvollisuutensa. Meillä mies on jonossa vasektomiaan, koska ei halua enää lapsia. Se on minulle täysin ok. Itse voisin vielä joskus vauvan haluta, joten minä en hedelmällisyyttäni poista.
Olette alusta asti puhuneet että lapsia halutaan. Seksiä on harrastettu ilman ehkäisyä (ja molemmat ovat olleet tästä tietoisia). Nyt kun "siemenet on jo kylvetty" mies ilmoittaakin ettei haluakkaan lapsia. Vähän myöhäistä itkeä kun ihan tarkoituksella on lasta ensin alulle pantu!
Tietysti voi olla että tää on vain ensipaniikkia kun raskaus on mahdollinen. Sinällään paniikki on ihan normaalia. (nimim plussa tikun nähdessäni ensimmäinen ajatus oli paniikinomainen Mitä ihmettä mä olen mennyt tekemään! vaikka ihan suunniteltu raskaus oli) Jos plussa tikkuun ilmestyy niin anna miehelle vielä mahdollisuus, vaikka se varmasti vaikealta tuntuukin.
Mitään suurta yritystä ei ole ollut. Tyhmiä ei olla, joten ihan riskit tiedostaen ollaan oltu.
Luulisi että miehilläkin jonkinlainen itsetunto alkaa saada kolhuja, jos alkaa olemaan lapsia siellä täällä, ja kaikki ex-naisten kanssa..
jos miehesi on kunnollinen ja rakastaa sinua, hän tietenkin hyväksyy raskauden alkushokin jälkeen.
Ehkä hänellä vaan on huonoja kokemuksia exänsä kanssa?
Mutta jos et ole raskaana, ja hän pitää sanansa, ottaisin kyllä eron heti, turhaan tuhlaat aikaasi hänen kanssaan.
Missä vaiheessa miehellä on sitten oikeus muuttaa mielensä? Siinä vaiheessa kun raskaustesti näyttää positiivista? Ja sitten pitää tehdä abortti, koska siittäjällä on oikeus muuttaa mieltänäsä?