Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Olen rakastunut julkkikseen.

Vierailija
22.12.2011 |

Tai no ehkä korviani myöten ihastunut on parempi termi. Olemme työni puolesta olleet nyt paljon tekemisissä ja miehen olemus, huumori, elämänasenne, ulkonäkö, kohteliaisuus, hyvätapaisuus, KAIKKI saa jalkani heikoiksi. Silmät, hymy, ah kaikki. Ihana mies.

Enkä uskalla tehdä sitä "ensimmäistä peliliikettä", vaikka olenkin huomaavinani miehestä vilkasta flirttiä. Toisaalta se saattaa olla vain osa hänen "juttuaan", sitä peruskohteliaisuutta ja huumoriakin. Äh, en halua nolata itseäni jos kuvittelen liikoja, että hän voisi olla kiinnostunut minusta!

Luulen myös että hänelle nuorena, komeana, karismaattisena, IHANANA sinkkumiehenä satelee naisten iskuyrityksiä ihan kyllästymiseen saakka. Ja olisi niin kiusallista jatkaa töitä yhdessä jos menisin tämän pilaamaan. Ehkä parempi sitten pysyä ystävinä vaan.

Huoh. Tunnen itseni teinitytöksi. Onneksi näen hänet huomenna. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu tässä lähistöllä ja on homo. :)

Vierailija
2/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin kuulua hänelle ihan työn puolestakin. Jos on oikeasti sinusta kiinnostunut, hän tekee kyllä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin kuulua hänelle ihan työn puolestakin. Jos on oikeasti sinusta kiinnostunut, hän tekee kyllä jotain.

Mutten usko että hänen "tarvitsee" flirttailla kun tekee töitä minun kanssani, ei tarvitse mitenkään "markkinoida" itseään. Ennemminkin se on vain osa hänen persoonaansa.

Voi kurjuus miten ärsyttää ihastua ihmiseen, jonka kanssa joutuu olemaan koko ajan tekemisissä, ihastuminen ei pääse menemään ohi kun ihastun joka kerta uudelleen ja uudelleen niihin silmiin ja siihen hymyyn.

Kiitos kun sain tänne vuodattaa, muualle en voi. :)

Ap

Vierailija
4/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaarg miten turhauttavalta tuntuu sitten katsoa häntä työssään, eli telkkarissa tai lukea jotain lehdestä, kun tietää että niin moni muukin katsoo häntä läpi vaaleanpunaisten lasien. "Älkää ajatelko siitä niin, älkää katsoko sitä, se on MUN!" ;D

Tai ainaki pitäis olla..

Ap

Vierailija
5/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisit nyt ;D

Vierailija
6/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisit nyt ;D

En voi kertoa, vaikka haluaisin, jospa vaikka joku vois hehkuttaa mun kanssa sitä kuinka ihana se on! ;)

Ap

Vierailija
7/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisikin kiinnostunut ja päätyisitte parisuhteeseen, miltä tuntuisi kun tietää että kaikki naiset kuolaa ja miehelle satelee houkuttelevia tarjouksia joka puolelta koko ajan?

Vierailija
8/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisikin kiinnostunut ja päätyisitte parisuhteeseen, miltä tuntuisi kun tietää että kaikki naiset kuolaa ja miehelle satelee houkuttelevia tarjouksia joka puolelta koko ajan?

Olisi eri asia seurustella hänen kanssaan, kuin katsoa häntä "samalla tavalla" kuin joku muu, ulkopuolinen. Nyt tunnen itsenikin samalla tavalla ulkopuoliseksi fanittajaksi. Parisuhteessa juttu olisi ihan toisin. Ei silloin tarvitsisi ajatella että olen ihan samassa asemassa kuin muut.

Ap

Vierailija
9/9 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi eri asia seurustella hänen kanssaan, kuin katsoa häntä "samalla tavalla" kuin joku muu, ulkopuolinen. Nyt tunnen itsenikin samalla tavalla ulkopuoliseksi fanittajaksi. Parisuhteessa juttu olisi ihan toisin. Ei silloin tarvitsisi ajatella että olen ihan samassa asemassa kuin muut.

Ap

kuinka helppoa olisi luottaa, että mies jaksaa vastustaa houkutuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän