Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia N9 vai iPhone?

Vierailija
22.12.2011 |

Päätin antaa itselleni joululahjaksi uuden puhelimen (vasta joulun jälkeen tosin), ja nyt mietin kumman noista ottaisin. Suunnilleen samaa hintaluokkaa ovat molemmat, mutta en osaa päättää suosinko "suomalaista" vai lähdenkö mukaan Apple-hysteriaan (tai no, on mulla mac ja iPod jo :)). Vaikka käytänkin macia kotona, ei iPhonen valinta ole mitenkään välttämätön. Tällä hetkellä käytössä Nokia ja olisi kiva kun voisi vaan bluetoothilla siirtää nykyisen puhelimen sisällön uuteen. iPhoneen siirtäminen on hankalaa/mahdotonta, sillä esim. iSync ei tunnista mun vanhaa puhelinta :(

Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaan ihan siksi suosittelen että itselläni on ja olen tosi tyytyväinen. Iphonesta ei tosin mitään kokemusta, paitsi juuri tosta lasista olen kanssa kuullut ja nähnyt, että helposti menee rikki, usealla tutulla on haljennut lasi.

Itse en suostu muuta puhelinta edes harkitsemaan kuin Nokialaista.

Vierailija
22/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tuntui aaaaiiivaaan liian isolta mun käteen kans, mut nyt kun mulla on ollu se viikon käytössä, niin en todellakaan antais pois puhumattakaan et vaihtaisin iphoneen!!! törkeän hyvä ja helppo käyttää, iso näyttö, aivan mahtava suosittelen! ja niinkun joku kirjoitti jo edellä, minäkin luen uutiset ja tsekkaan facebookin ja sähköpostin tolla härvelillä, on kätsympi ku käynnistellä läppäriä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kädellä pystyy varsin hyvin tekstailemaan qwerty-näppäimistöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi