Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana ilta tulossa, tänään valmisteltu joulua ja kohta aletaan miehen

Vierailija
22.12.2011 |

kanssa juomaan terästettyä glögiä ja paketoimaan lahjat. Siitä tulee jouluntunnelma :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa meillä yhtä kivaa. Mies nukuttaa lapsia tuolla ja varmaan nukahtaa itsekin sinne samalla. Sieltä käyn sitten herättämässä hetken päästä, että tulisi omaan sänkyyn nukkumaan. Mies jatkaa uniaan samantien enkä minä saa yhtään aikaa, vaikka ollaan joulukin erillään eikä olla tehty mitään yhdessä viikkoon. Plöööö.

Tähän sopii nyt tulla marttyyrinä selittämään, miten tapaat omaa miestäsi kerran puolessa vuodessa ja ihanaa on. Minua harmittaa kuitenkin nyt tämä.

Vierailija
2/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa juomaan terästettyä glögiä ja paketoimaan lahjat. Siitä tulee jouluntunnelma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kovasti miksi sossut ei ole teillä niitä lapsia katsomassa ja pois ottamassa kun pitää tempoa sitä viinaa arkenakin, vastuutonta käytöstä aikuiselta sanon minä!

Vierailija
4/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tooosi vastuutonta ;) ap

Ps. 2. sano sille miehelles, että nyt viettämään kahdenkeskistä aikaa!

Vierailija
5/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kovasti miksi sossut ei ole teillä niitä lapsia katsomassa ja pois ottamassa kun pitää tempoa sitä viinaa arkenakin, vastuutonta käytöstä aikuiselta sanon minä!

sanoikos se ap.jossain, että niillä lapsia on?

Vierailija
6/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoikos se ap.jossain, että niillä lapsia on?

Vierailija
7/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla ne lapset usein eivät juuri ole kotona

Vierailija
8/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain sinun kiusaksi kirjoitin, kun tunnut olevan kovin kireänä muutenkin:D

Vierailija
9/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkunautiskeluista ärähtävät, ovat niitä,jotka eivät ole elämässään nähneet, että sitä voi ottaa iisistikin. ovat yleensä itse alkoholistien lapsia.

Vierailija
10/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla taas paheksumassa. Antakoon hän lapsilleen raittiin joulun. Annetaan me hänelle anteeksi hänen nipottamisensa. On täytynyt olla rankka elämä kun on nuttura noin tiukalla. Pahaa oloaan täällä purkaa katkeroituneena. (Munan puutetta?)

Ihanaa joulun tunnelmaa kaikille!

Vierailija
11/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös välillä otetaan iltaisin pari olutta/pari lasia viiniä miehen kanssa kun lapset menneet nukkumaan,istutaan iltaa ja jutellaan tai pelataan jotain kivaa lautapeliä.

Ja hyvin päästään aamulla töihinkin :)

Vierailija
12/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös välillä otetaan iltaisin pari olutta/pari lasia viiniä miehen kanssa kun lapset menneet nukkumaan,istutaan iltaa ja jutellaan tai pelataan jotain kivaa lautapeliä.

Ja hyvin päästään aamulla töihinkin :)

Vierailija
13/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla alkkiksia. Kunhan lasilliset juomme pipareiden kanssa lahjoja paketoidessa.

Vierailija
14/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avauksen pointti. Meiltä onnistuu täysin hyvin se paketointi ilman sitä glögiäkin ja terästystä, mutta tänään olisi "täydellinen" ilta ottaa pari kupillista kuumaa jouluaskartelujen lomassa. Sorry, jos monen mieli nyt pahoittui!!! ap

Vierailija
15/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän jotkut tarttuu siihen terästettyyn glögiin--> joulun tunnelma tulee siitä

Itse ajattelin että joulun tunnelma tulee lahjojen paketoinnista, osaan jo mielessäni kuvitella kuinka istumme huomenna miehen kanssa keittiön pöydän ääressä kuuntelemme joululauluja, juomme viiniä ja paketoimme lahjat.

No kukin ajattelee tavallaan, mutta ei ihan tervettä ajatella että tunnelma tulee viinasta..

Vierailija
16/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttelyn, kun ette tunne koko ihmistä. Ap:lle mukavaa iltaa ja ihanaa joulua. Itselläni alkaa loma huomenna ja otan sen kunniaksi lasillisen illalla. Tiedoksi vaan, että on ainoa lasillinen puolen vuoden sisällä, että niin kauhea alkkis olen.

Mikäli teillä takakireet mammat ole näin joulun alla mukavaa sanottavaa niin olkaa hiljaa!. Syytelyn sijaaan sytyttäkää kynttilä ja hiljentykää.

Vierailija
17/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat glögit. Oluet juotiin viime lauantaina saunan jälkeen :) ap. Ihanaa joulua kaikille!!!

Vierailija
18/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kännejä vetävät, vaikka lapset hereillä.

Vierailija
19/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nimittäin samanlainen ilta tiedossa. Odottelen kyllä vielä miestäni kotiin, mutta sitten kun lapset nukahtavat, niin meillä alkaa joululahjavalvojaiset ;) Siihen kuuluu paketointia, punaviiniä ja suklaata. Yksi vuoden parhaista illoista ehdottomasti :)