Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi ruikuttaja, jonka on pitänyt tehdä lapsia kauhealla tahdilla eikä sitten jaksakaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä tuossa vaiheessa esikoistakin odottavat jo monesti aika kypsiä ja väsyneitä olotilaansa!

Mene muualle ruikuttamaan muiden " ruikutuksia" , ei niitä tarvitse lukea jos ei kestä.

Vierailija
2/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ap itse odottanu kolmatta kun ensimmäiset kaksi on ollu alle 4v molemmat? Minä olen ja oli raskasta. Lapsia olen jaksanut silti hoitaa mielestäni hyvin..Raskaudessa vaan(varsinki lopussa) on se vika että maha painaa ja paljon, on hankala nukkua, hoitaa lapsia yms joten kyllä se väsyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta-hanki elämä,oma sellanen

Vierailija
4/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletko ap itse odottanu kolmatta kun ensimmäiset kaksi on ollu alle 4v molemmat? Minä olen ja oli raskasta. Lapsia olen jaksanut silti hoitaa mielestäni hyvin..Raskaudessa vaan(varsinki lopussa) on se vika että maha painaa ja paljon, on hankala nukkua, hoitaa lapsia yms joten kyllä se väsyttää..

Vierailija
5/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

no mikäs olis sitten sopiva ja se AINOA OIKEA tahti ehdä lapsia...kerro kun taidat tietää? huoh...

Vierailija
6/6 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeutettua haukkua ketään?