Taas yksi ruikuttaja, jonka on pitänyt tehdä lapsia kauhealla tahdilla eikä sitten jaksakaan!
Kommentit (6)
oletko ap itse odottanu kolmatta kun ensimmäiset kaksi on ollu alle 4v molemmat? Minä olen ja oli raskasta. Lapsia olen jaksanut silti hoitaa mielestäni hyvin..Raskaudessa vaan(varsinki lopussa) on se vika että maha painaa ja paljon, on hankala nukkua, hoitaa lapsia yms joten kyllä se väsyttää..
Vierailija:
oletko ap itse odottanu kolmatta kun ensimmäiset kaksi on ollu alle 4v molemmat? Minä olen ja oli raskasta. Lapsia olen jaksanut silti hoitaa mielestäni hyvin..Raskaudessa vaan(varsinki lopussa) on se vika että maha painaa ja paljon, on hankala nukkua, hoitaa lapsia yms joten kyllä se väsyttää..
Vierailija:
Vierailija:
no mikäs olis sitten sopiva ja se AINOA OIKEA tahti ehdä lapsia...kerro kun taidat tietää? huoh...
On sitä tuossa vaiheessa esikoistakin odottavat jo monesti aika kypsiä ja väsyneitä olotilaansa!
Mene muualle ruikuttamaan muiden " ruikutuksia" , ei niitä tarvitse lukea jos ei kestä.