Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks liian käppäset tarjoilut anopille?

Vierailija
22.12.2011 |

Kinkku, perunalaatikko, porkkanalaatikko, rosolli, kermavaahto, lasimestarinsilli, graavilohi, bratwursti, sinappi, keitetty peruna.

Lisäksi jotain kastiketta, jota löytyy valmispussista kaupasta, siis ihan täysin valmis. Mikä sopis?

Vois olla vaikka mitä muuta, mutta en tahtois pröystäilläkään, tuossa on jo jonkin verran enemmän kuin anopin joulupöydässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku kiva salaatti lisäksi. Jos paistat kinkun itse niin ota vähän paistolientä talteen ja keitä sitä hetki kerman kanssa ja mausta sinappi, soijaloraus, pippuri. Todella helppo ja tulee ihan itsellään siinä.

Mitä jälkkäriä muuten?

Vierailija
2/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok joulupöytä. Lisäksi tietty joululeipää?

Meillä kalapainotteinen alkuruoka, joka varsinkin isovanhempien ja vanhempien mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku kiva salaatti lisäksi. Jos paistat kinkun itse niin ota vähän paistolientä talteen ja keitä sitä hetki kerman kanssa ja mausta sinappi, soijaloraus, pippuri. Todella helppo ja tulee ihan itsellään siinä. Mitä jälkkäriä muuten?

paistan ite kinkun, mutta mun soosit menee aina ns. vituks. Siis aina. Jauhesoosi pussistakin on jo haastavaa. Salaattia vois harkita, ehkä joku jossa on juustonpalojakin?

En tee erillistä jälkkäriä, vaan keitetään sit ihan hetken päästä kahvit ja syödään kahvin kanssa sitruunatorttua.

Vierailija
4/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota pussikastike sitten ;) joku neutraali kermakastike vaikka.

Tee joku kiva salaatti lisäksi. Jos paistat kinkun itse niin ota vähän paistolientä talteen ja keitä sitä hetki kerman kanssa ja mausta sinappi, soijaloraus, pippuri. Todella helppo ja tulee ihan itsellään siinä. Mitä jälkkäriä muuten?

paistan ite kinkun, mutta mun soosit menee aina ns. vituks. Siis aina. Jauhesoosi pussistakin on jo haastavaa. Salaattia vois harkita, ehkä joku jossa on juustonpalojakin? En tee erillistä jälkkäriä, vaan keitetään sit ihan hetken päästä kahvit ja syödään kahvin kanssa sitruunatorttua.

Vierailija
5/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok joulupöytä. Lisäksi tietty joululeipää? Meillä kalapainotteinen alkuruoka, joka varsinkin isovanhempien ja vanhempien mieleen.

Millasta, meillä ei kyllä ikinä ole ollut...?

Mulla on taas se ongelma, että vihaan kalaa ja mulle tulee aina ruoto :-D Ja koska anoppi syö yhteensä max. 100 grammaa ruokaa, en kauheesti viitsi vaivautua sellaisten ruokien kanssa, joista itse en pidä. Teen muuten vielä haudutettuja punajuurilohkoja, just muistin.

Vierailija
6/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuustokuutioita ja puolukoita, kyllä! Sopiiko niiden kanssa jäävuorisalaatti tms, joku toinenkin salaattilajike (erikoisempi), viinirypäleet ja mitäs vielä...?