Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä te olette saaneet miehiltänne

Vierailija
22.12.2011 |

yleensä joululahjaksi ?

Kyselen ihan mielenkiinnolla, kun tuntuu, että kaikkien miehet ostaa joululahjoja vaimoilleen, aina.

Olenko ainut joka ei saa lahjaa mieheltänsä :(

Meillä mies aina sanoo: käytetään nekin rahat lapsien lahjoihin ja ostetaan muilloin niin tulee mieleistä.

Itsestäni olisi kiva saada yllätys joskus jouluna, mutta ei.

Olen sanonut, että vaikka johokin sarjaan mitä meillä kotona täydennystä olisi aivan ihana lahja. Eli ei ole kiinni siitä ettei osaisi ostaa...

Tai hemmottelu hoito mitä jotkut kuulemma saa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan toisillemme yleensä noin 50 maksavat lahjat, eli ei hirmu kallista mutta kuitenkin niin että rahalla saa jo jotain. Olen saanut esim. juurikin sen hemmotteluhoidon kosmetologille, cd-levyn, lempisarjaani dvd:llä jne. Aina jotain "turhaa" nimenomaan, taloustarvikkeet ostamme joka tapauksessa. Tänä vuonna olen toivonut yhtä dvd:tä ja sen tiedän saavani, mutta lisäksi on tulossa joku yllätyslahja. :) samoin olen hommannut miehelleni yllätyksen toivomansa lahjan lisäksi. Molemmat sipistään yllätyksinemme ihan lapsellisesti, mutta mun mielestä se on kivaa ja mies on myös mielissään yllätyksistä.

Vierailija
2/2 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sillä oli lupa ostaa mulle yllätyslahja, se yllätti mut joka vitun kerta rahalla ja lapulla, jossa kerrottiin että ne on pitsihepeniä varten. Mun mielestä kyseessä on miehen oma joululahja, koska mä vihaan pitsivaatteita ja puen niitä vain joskus jos haluan olla oikein kiltti miehelle.

Nykyään mä siis ilmoitan, mitä tahdon tai ostan itse ja annan miehelle paketoitavaksi. Palapeli, ristikkokirja, cd-levy, kirja ja suklaata tietenkin... Siis lahja minulle, ei miehen silmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla