Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut lastensuojelussa

Vierailija
21.12.2011 |

töissä, se työ on rankinta mitä voi olla, no ehkä poliisilla yhtä rankkaa. On uhattu aseella ja puukoilla,vaaratilanteita vaikka kuinka paljon.Ja arvostus on nolla, tekee niin tai näin, aina väärinpäin. Ei sitä työtä kukaan kauaa kestä. Kokelikaapa ja tulkaa sitten esittämään kommenntejanne, urhoolliset henkensä uhraavat mammelit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha niitä on syytellä, tilanne on varmasti ollut todella nopea ja järkyttävä. Mä en kykenisi tekemään lastensuojelutyötä, ei kestäisi henkinen kantti. Helpompi olla sisätautiosastolla hoitajana.

Vierailija
2/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä töissä ambulanssissa, aina löytyy niitä jotka ihmettelee miten sitä "verta ja suolenpätkiä" jaksaa, mutta sanon aina että tätä tekee vaikka 70-vuotiaaks kuhan ei tartte hypätä ls-puolelle... Voimia vaan sinne!



T: SAKU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha niitä on syytellä, tilanne on varmasti ollut todella nopea ja järkyttävä. Mä en kykenisi tekemään lastensuojelutyötä, ei kestäisi henkinen kantti. Helpompi olla sisätautiosastolla hoitajana.

ja joo, meidän perhe on lastensuojelun piirissä, mutta todellakin arvosta heidän työtään.

Vierailija
4/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vanhempien tuskaa syyllisinä tai syyttöminä. Joka tapauksessa takana on varmasti aina suuria murheita ja pahoja kohteluita. Jotenkin tuntuu, että siellä näkee surullisia lopputuloksia enemmän kuin onnellisia ja parantuneita tilanteita. Silti joku jaksaa ja osaa tehdä senkin työn. En jaksaisi yhtään myöskään päihdetyötä, toisille se on kutsumusala.



Mutta enpä olekaan niitä, jotka ovat joka käänteessä huutelemassa ja parjaamassa. Olemme olleet itse lastensuojelun asiakkaita, saaneet sieltä apua ja selvinneet jaloillemme. Luulisin, että vihaisimpia ja katkerimpia ovat ne, jotka eivät koskaan älynneet tilannettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi