Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan katunut sitä, että eli viimeiset hedelmälliset vuotensa ottamalla lemmikkejä?

Vierailija
21.12.2011 |

Houkuttaisi ottaa kissanpentu ja ehkä myöhemmin myös koira, mutta toisaalta taas tiedostan, että minulla on vauvakuume, mutta ei yhtään sopivaa miestä lapselle isäksi näköpiirissä. Olen 34 v. Jos otan kissan, niin jäänkö varmemmin lapsettomaksi sinkuksi? En haluaisi jäädä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa koira, niin voit tavata miehen lenkkipolulla tai koirapuistossa.

Vierailija
2/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hankin lemmikistä seuraa ja hoivattavaa itselleni. Voisin mennä joitakin vuosia taas aikaansaamattomana eteenpäin. Kiiruhtaisin vain töiden jälkeen suoraan kotiin ja muu elämä jäisi? Ja vauvakuumekaan ei ehkä ohjaisi etsimään miestä, kun eläinvauvassa olisi tarpeeksi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa koira, niin voit tavata miehen lenkkipolulla tai koirapuistossa.

Vaan osta panta ja hihna, ja elokuvista tuttuun tyyliin kyselet vastaantulevilta sopivilta miehiltä onko näkynyt koiraa irrallaan... Jos vaikuttaa treffien arvoiselta, voit kertoa etttei koiraa olekaan...

Mitä lapsiasiaan tulee... Ajattele niin, että jos (ja jonakin päivänä KUN) kuolet, kadu mielummin asioita joita olet tehnyt, kuin asioita joita olet jättänyt tekemättä. Se on sitten eri asia kadutko siinä kohtaa kenneliä vai omaa lasta....

Vierailija
4/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta sitten vastaavia kuin ap. Olin hankkimaisillani kissanpentua, mutta en sitten hankkinutkaan. Halusinkin kuullostella todellisia tunteitani.

Löysin miehen ja sain lapsia:) Raskaana ollessani näin unta, että olin synnyttämässä kissanpoikasta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi