members.com?
Kommentit (38)
Mulla on aina onnistunut tilaus hienosti! Joskus kestää pidempään, jos kampanja on kesken, mut se on selvinnyt aina jo tilausvaiheessa ostoskoria tarkastelessa, koska siellä lukee aina arvioitu saapumisaika. Tilaan aina laskulla, niin ei oo ollu ongelmaa esim palautuksissa. :)
Ja tuotteet ei oo mitään B-luokkaa, vaan ne tulee members.comiin alennukseen ennemmin kuin vaikkapas Nellyyn. :)
Niin ja lisään vielä, että oon tilannu tuolta mm. Uggit, Leen farkut ja pari Vilan takkia, eikä tosiaan oo mitää alessa pyörineitä. Tarkistan myös aina lähtöhinnan, eikä siinä oo ikinä ollu mitään häikkää.
Members.com toimii edelleen vaikka omistaja onkin vaihtunut!
Ale prosentit ovat jokus liioiteltuja, mutta muuten luotettava kauppa.
Onhan tuota tullut käytettyä, mutta mielestäni Zalandolta saa paremmin hinnoin.
Tänään memberssiltä koodilla "aug29" ilmainen toimitus ja 10 prossan lisäale.
Cyber Monday 15% pois ja ilmaiset postit tänään.
Nyt 13% alennusta ja ilmaiset postit koodilla 1313
nyt koodilla xmassale ilmaiset postit yli 30e tilauksista.
Nyt tilasin tuolta pitkästä aikaa, nuo ohjehinnat on vähän yläkanttiin mutta kyllä tuolta diilejäkin voi löytää.
Kerran tilasin. Palautin tuotteen, stressaavaa oli. Lähetyksen perillemenossa kesti muka viikkoja (Affenanmaalle on huima matka!) ym. Sain rahat lopulta takaisin, mutta ei sovi mun hermoille.
Mun paketti tais tulla ruotsista. Pitää toki miettiä onko hinnat tarpeeksi halvat vaivaan nähden.
FS19 koodilla ilmaiset postit tänä viikonloppuna.
Jälleen koodilla FS19 ilmaiset postit yli 30e tilauksista.
FS19 koodilla jälleen ilmaiset postit yli 30e tilauksista.
Näyttäis olevan taas ilmaiset postikulut yli 30e ostoille.
Onko joku viime aikoina tilannut tuolta firmasta?
Löysin pitkään hakemani tuotteen, joka on loppuunmyyty yleensä käyttämissäni kaupoissa.
Epäilyttää silti tilata kun aiemmin on kuulemma myyty tavaraa, jota ei ole käytännössä enää jäljellä eli loppuunmyyty sielläkin.
En halua jäädä taistelemaan rahojen perään. Toisaalta luottokortilla ostaessa oma pankkini palauttaa vaivatta rahat, jos tuotetta ei toimiteta.
P.s. Täällähän on edellisissä viesteissä ollut kova puffauskampanja by members itself!
Mutta ei mitäån enää 2020.
Olen tilannut tuolta viimeksi kesällä, mutta nykyään pidän parempana Zalando loungea, ihan saman tapainen palvelu.
Cyber monday tarjous:
Members.com 15% alennusta + ilmaiset postit koodilla: CYBERSALE