members.com?
Kommentit (38)
Yritin etsiä ehdoista vuosimaksu tms.jujua, mutta en löytänyt. Joten päätin kokeilla. Mä tuun sitten itkien tänne parin viikon päästä varoittamaan moisesta ;)! Mun tuurilla se on joku ansa..
... Omat tilaukset kusi niin täydellisesti että hermot meni. Velottavat tililtä ihan ihme summia.. tuotteita saa odottaa piiiitkään, muiltakin kuullu et ollut "häiriöitä" niin ei ole tilaukset menny edes perille eivätkä olleet mitenkään ilmottanu asiasta. Mulla lähteny summia tililtä, eikä mitään tietoa minkä takia... Niitten kans oon tapellu niin paljon että uhkailin puljua jo rikosilmotuksella kun ei selvyyttä asioihin meinannu tulla. Kannattaa varoa tätä puljua!
Liityin vuosi sitten,tilasin viisi tuotetta jotka laskutettiin ja kaikki tuotteet olivat loppu? Miten kaikki 5 tuotetta voi olla loppu.Tuotteita kuitenkin mainostettiin kokoajan vaikka niitä ei ollut. Rahojen takaisin saaminen kesti ja oli todella hermoja raastavaa.
Ko. oleva sivusto kuuluu cdongrouppiin.. Eli on samaa puljua mm. cdon.com, nelly.com, bookplus.fi ym. sivustojen kanssa.. Ettäettä.. Sen verran iso firma, että tuskin on koiraa haudattuna ja toi "Hakemus" juttu on ihan sinisilmäisten kusettamista.. Ihan samanlaisia tuotteita siellä on kuin muuallakin.. Postista tulee cdon tilausten mukana sinne aina -10euroa kuponkeja..
Oon ollut tuolla jo vuosia jäseninä ja nyt alan huomata, että tonnehan kipataan kaikki Nelly.comin alennuksissa kuukausikaupalla pyörineet rätit JA vielä korkeampaan hintaan kuin mitä ne Nellyllä alessa olivat... Törmään jatkuvasti samoihin tuotteisiin, jotka muistan Nellyn alesta about 70 prosentin alella ja Membersissä ne on avokätisesti jotain miinus 50 prossan luokkaa. Lol.
Toisaalta mahtava konsepti, are you a member uuuu, ja kun pääsee tähän eksklusiiviseen shoppailukerhoon, saa etuoikeuden ostaa kaksi vuotta vanhoja Nelly-rätkyjä ylihintaan. No joo, kaipa siellä joskus on muutakin kamaa, noi vaan pisti silmään.
ekan tilauksen olin maksamassa kortilla, mut ei toiminu siellä niin otin laskulle, ei oo ollu missää ongelmia, ainut missä kestää niin palautuksien käsittelyssä. varsinki jos klarnalla ottaa, niin saa kyllä olla vastailemassa klarnalle että heh heh oottakaapas vielä 3kk niin teillä näkyy että palautin ton kaiken...:d monet tosi hyvät löydöt oon kuitenki sieltä tehny:)
mm. mustat nahkaset conssit hintaan 60e, friis&companyn niittilaukku hintaan 60e (aitoa nahkaa molemmissa tietääkseni), parit mekot ja parit farkut :) paljon muutakin oon löytäny sieltä. eniten tykkään siitä, kun Nelly.com myy tajuttoman kalliilla kamaa (esim siellä maksaa vero modan moni paita enemmän ku vero modalla itellään) niin membu on sitte sivusto, jossa saa ns. normaalihinnalla tuotteet. ite Nelly.com:ista en oo tilannu varmaan vuoteen, just paskan hinnottelun takia.
Olen tilannut varmaan jo kymmenen kertaa ja tänään tein taas tilauksen. Tuotteet on olleet sitä mitä piti ja hinnatkin täsmänneet. Tilaan aina laskulle.
Tänään just tilasin 5,50 euron mekkoja ja 20€ vilan takin. :)
Ei kannata sokaistua aleprosenteista. Lähtöhinnat on revitty hihasta. Kun vertaa valmistajan oman nettikaupan hintoja niin siihen kun lisää 50% saadaan Members.com:n hinta ja siitä huikea 70% alennus näyttää hyvältä jos ei vertaa hintoja netissä.
Ihan samanlainen kokemus mullakin tuosta paskakaupasta. Rahat kyllä lähtee tililtä, ja palautuksia saa odotella kuukausia, eli lainaavat/varastavat asiakkaiden rahoja törkeästi ilman lupia. Itse en ole vieläkään saanut rahojani takaisin 2kk sitten tehdystä ja saapumattomasta tilauksestani, saa nähdä saanko koskaan. Tämähän on ilmeisesti joku nelly.com:in juttu, eikä ihme siis, ettei mikään toimi, niinkun ei nellylläkään.
Mulla kaikki on mennyt moitteettomasti. Tilauksien toimitus on joskus ollut keskivertoa hitaampaa, mutta sivusto kertoo oletetun toimitusajankohdan tilausvaiheessa ja se on kyllä aina pitänyt.
Rahojen takaisinmaksu on tapahtunut heti palautuksen rekisteröidyttyä, pari viikkoa palutuksesta siis tyypillisesti.
Eivätkä ilmoittaneet tuotteen loppumisesta. Sain tietää asiasta, kun itse kyselin perään. Rahojen tuloakin piti kysellä ja niiden saaminen kesti. Koko prosessiin, tilaamisesta rahojen takaisin saamiseen, meni lähes 2kk.
Ne kai myyvät mm. nelly.com ylijäämätavaraa alennettuun hintaan.
Idea on muuten hyvä, mutta toimitusaika ihan liian pitkä nykypäivänä eikä asiakasta muutenkaan tunnuta pitävän arvossaan surkeasta infoamisesta päätellen.
Älkää tilatko!!!! Hirveetä kusetusta, ainakin mun mielestä.
Meinaa tänään katselin sieltä kaikkia juttuja, ja ihan huvikseni kurkkasin, että minkä hintasia muutamat kellot oli. Oon ite töissä kultasepänliikkeessä ja meillä on myynnissä tismalleen samoja kelloja kun mitä members myi. Tuotteissa ei varmastikaan mitään vikaa mutta ainut vaan, että niistä pyydetään puolet enemmän kuin esimerkiksi meidän liikkeessä!! Siis esimerkiksi sellainen Puman Loop-malli, joka on meidän liikkeessä ovh.39€, pyydetään 42,50€ ja oikea ovh olisi muka 84€!? Samoin yksi espritin kullan värinen naisten kello on meillä noin 150€ luokkaa, ja tuolla sitä myytiin hintaan 95,50€ ja lähtöhinta olisi muka 239,90€..
en tiedä sitten mistä johtuu, mutta suosittelen ehdottomasti tekemään hintavertailua netissä ja tutkimaan jotain muitakin nettisivuja. Itse järkytyin tuosta aikalailla, sillä olen tilannut sieltä pariin otteeseen vaatteita ja nyt jälkikäteen mietin, että kuinkakohan paljon niissä hinnoissa oli ilmaa...
Olen tilannut aina luottokortilla, rahojen kanssa ei ole ollut ongelmia. Tuotteet sen sijaan on olleet aivan susia noin puolella tilauskerroista! Ensin saimme rikkinäisen kahvinkeittimen, toisella kertaa käytetyt ja kakkoslaatuiset suola- ja pippurimyllyt. Suolamyllyssä oli siis suolat mukana, pippurissa ei eli siitä päättelin käytetyiksi.
Pari kertaa olen tilannut onnistuneestikin, mm. itselle talvitakin edullisesti ja miehelle kengät. Mutta olen huomannut tuota hintahuijausta eli kannattaa tosiaan olla tarkkana ja tietää mistä maksaa! Ja luulenpa että ovat jotain ylijäämätuotteita.
veloittavat tililtä omin päin tupla summia.. ei ole edes puhelinnumeroa ko firmaan. rikosilmoitus tehty asiasta. suosittelen välttämään tätä firmaa, :(
Mä taas olen tilannut monta kertaa, eikä ole ollut ongelmia :D Ps: Liity mun kautta niin saat 5 e shoppaus rahaa :)
Ehkä mulla on sitten ollut hyvä tuuri, kun ei oo ongelmia ollut!
Tilasin kumisaappaat Members.com:ista. Paketti saapui tällä viikolla ja selvisi, että kumisaappaat olivat väärää väriä. Laitoin reklamaatiota menemään ja sain vastauksen, että väri on oikea ja kuvat vääristävät. Tutkin vielä uudemman kerran laatikkoa ja kumisaappaita, valmistajan tarroissa sekä laatikossa että kumisaappaissa oli mainittuna aivan eri väri kuin Membersin itse liimaamassa tarrassa. Lähetin uudestaan viestiä yritykseen, jolloin sain pahoitteluviestin takaisin. Vaihtoa yritys ei pysty hoitamaan, tuotteen palautus on ainoa vaihtoehto. Tuli sellainen fiilis, että liimaavat johonki ylijäämäkamaan omia tarrojaan ja myyvät eri värisinä tms ja väittävät, että asiakas on väärässä. En kyllä tilaa heiltä enää mitään jatkossa, enkä suosittele muillekaan.
On tuolla ihan hyvääkin tavaraa. Välillä alennukset huonoja, mutta myös erinomaisia tarjouksia. Täytyy vain olla nopea, kun tavara yhden aikoihin tulee myyntiin. Parhaat menevät nopeasti.
Heiltä muuten saa myös bonusta Bonuswayn kautta. www.bonusway.fi
ku luulin että tää oli hävinny