Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näin tänään 2 ulkomaalaista miestä

Vierailija
21.12.2011 |

ja en tiedä minkämaalaisia oli ( ei mustia).

Tuli jotenkin hyvä mieli. Ajoivat romulla autolla ja sieltä pomppasi 2 hoikkaa miestä (+30). Kädet täynnä mainoslehtiä. Siis hyvä mieli tuli kuinka ilosia ja työteliäitä olivat. Myönnän, olen niputtanut kaikki ulkomaalaiset samaan " ei tee, mitään loisii". Hatunnosto näillä miehille ja minä lupaan olla ennakkoluuloton jatkossa :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja minä täällä olen odottanut töitä ...10 vuotta !!!!

Vierailija
2/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jakanut mainoksia? ei sillä tienaamaan pääse, mutta on ainakin jotain tekemistä?

maatiloilla n myös kova pula lomittajista.

myös sivojaksi varmaan pääsee aika helposti aamuyön tunteina kauppoihin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet odottanut töitä?

Eikö ole postiluukusta tipahtanut?

Vierailija
4/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hakenut lehtien ja mainosten jakajaksi mutta en päässyt !!! Toivottavasti muutos tulee jos Timo Soini pääsee presidentiksi, suomalaisista on pidettävä ensin huolta ja sitten muista jos mahdollisuuksia vielä on.

Vierailija
5/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sinne missä töitä on

Vierailija
6/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojaksi pääsee aina, alalla huutava pula ihmisistä.

Vierailija
7/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivoojaksi pääsee aina, alalla huutava pula ihmisistä"

Valmistuin 12 vuotta sitten datanomiksi, miksi mun pitää mennä siivoomaan..tai turhaan olen käynyt kouussa? Miksi ulkomaalaisilla ohikaista töihin?????? Ja mistä suomalainen saa siivous töitä kun alalle otetaan vain ulkomaalaisia?

Vierailija
8/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivoojaksi pääsee aina, alalla huutava pula ihmisistä" Valmistuin 12 vuotta sitten datanomiksi, miksi mun pitää mennä siivoomaan..tai turhaan olen käynyt kouussa? Miksi ulkomaalaisilla ohikaista töihin?????? Ja mistä suomalainen saa siivous töitä kun alalle otetaan vain ulkomaalaisia?

pääkauounkiseudulla kyllä olisi työkykyiselle datanomeille tekemistä.

Vierailija
9/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 12 vuotta sitten datanomiksi, miksi mun pitää mennä siivoomaan..tai turhaan olen käynyt kouussa? Miksi ulkomaalaisilla ohikaista töihin?????? Ja mistä suomalainen saa siivous töitä kun alalle otetaan vain ulkomaalaisia?

Nollakoulutus, kun niin paljon pätevämpiäkin (dippainssejä) valmistuu koko ajan.

Just tuota en ymmärrä että ollaan vaikka 10 vuotta työttömänä koska "mulla on sejase koulutus". Siivoisalalla on aika monenlaista porukkaa, tosi monella on korkeakoulutus eikä sinne olla ikuisesti jäämässä, toiset vaan haluaa tehdä duunia ja elättää itsensä myös silloin kun oman alan töitä ei ole tarjolla. That's why.

Lisäksi, todellako luulet että työnantaja ottaa ennemmin ulkomaalaisen (esim. kieltä osaamattoman) töihin edes siivoamaan? Jos olisi suomalaisia hakijoita, menisivät työnhakijoissa aika nopeasti maahanmuuttajan ohi, niin valitettavaa kuin se onkin. Ongelma on enempi siinä että hakijoita ei ole, ilmeisesti koska ei viitsitä hakea kun luullaan muunmaalaisten vievän työt. Ja niinhän ne sitten "vie" kun ei niitä töitä hakemattakaan saa...

Vierailija
10/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siivous alalle 7e/tunti ?? Ei kiitos!!! Täällä on niin paljon loisia mamuja jotka elää meidän rahoilla siksi ei ole varaa maksaa kunnon palkkaa!!

Kysymys: miksi te puolustatte mamuja??

Vierailija
11/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hakenut lehtien ja mainosten jakajaksi mutta en päässyt !!! Toivottavasti muutos tulee jos Timo Soini pääsee presidentiksi, suomalaisista on pidettävä ensin huolta ja sitten muista jos mahdollisuuksia vielä on.

Eipä se ole ulkomaalaisten työntekijöiden syy jos sinä et saa vapaata työpaikkaa.

Vierailija
12/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siivous alalle 7e/tunti ?? Ei kiitos!!! Täällä on niin paljon loisia mamuja jotka elää meidän rahoilla siksi ei ole varaa maksaa kunnon palkkaa!!

Jos et ole töissä niin olet ihan samanlainen sossupummi kuin mitä syyttelet toisia! :D Varsinkin tuolla ajattelumaailmalla, olet todellinen loisija!

Vierailija
13/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene johonkin muuhun työhön sitten... ja tiedoksi vain että mamuille maksetaan ihan samaa palkkaa kuin suomalaisillekin. Mieheni on mamu, käy töissä ja saa samaa palkkaa kuin muutkin, tosin tietysti parempaa kuin tuo siivousalan palkka. Hän sai töitä koska osaa homman eikä työhön ollut muita yhtä päteviä hakijoita. Ei työnantajankaan etu ole palkata epäpätevää suomalaista jos löytyy pätevä mamu.

Eikös kuitenkin ole kivaa kun mies maksaa veroja joista saat sinäkin sitten osasi työttömyyskorvauksen muodossa?

Vierailija
14/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tiedä minkämaalaisia oli ( ei mustia).

Tuli jotenkin hyvä mieli. Ajoivat romulla autolla ja sieltä pomppasi 2 hoikkaa miestä (+30). Kädet täynnä mainoslehtiä. Siis hyvä mieli tuli kuinka ilosia ja työteliäitä olivat. Myönnän, olen niputtanut kaikki ulkomaalaiset samaan " ei tee, mitään loisii". Hatunnosto näillä miehille ja minä lupaan olla ennakkoluuloton jatkossa :)

Vierailija
15/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kauhean kivaa. Kiitosta vaan. Mutta:

Four out of five migrants take more from the British economy than they contribute, a report has warned today.

The analysis demolishes the Government's key claim that migrants pay more in taxes than they take back in public services.

Instead, a small number of very high earning foreign workers are masking the fact that 80 per cent of immigrants are taking more out of the economy than they contribute over their lifetimes.

Only one in five is earning the £27,000 a year required to make a positive contribution over the course of their lifetime. It means that, if they settle here, they will cost the taxpayer money.

Eli jos tulet vaikka kebabbia pukkaamaan tai markettia siivoamaan Afrikasta asti niin maksat Suomen taloudelle enemmän rahaa kuin tuotat vaikka työssä käytkin. 2-3 tonnin maksamillasi veroilla ei ylläpidetä kouluja, sairaaloita, päiväkoteja, poliisia, palokunta, tiestöä, lapsilisiä, asumistukia, kehitysapua jne. jne.

Lisäksi saatat itsekin saada vaikka asumistukea kun pienellä palkalla töitä teet. Tietty tulotaso täytyy olla jotta juuri sinun tuloistasi maksettaisiin kenenkään muiden tukia muuten maksat yhteiskunnalle enemmän kuin tuotat.

"Työlupayksikön päällikkö Sinikka Hyyppä katsoo, että työvoiman saantiongelma kertoo yritysten rekrytointiongelmista eikä työvoimapulasta." Eli palkkaa vaan niin kyllä työntekijöitä löytyy ja sitten nämä työtävieroksuvat "korkeakoulutetut" tarvitsevat asenteenmuutoksen. Englannissa mm. loppuvat kaikki tuet jos et jonkin ajan kuluessa mene johonkin töihin. Ei sen takia Afrikasta tarvitse tulla näiden ihmisten hommia tekemään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112314809701_uu.shtml

Eikös kuitenkin ole kivaa kun mies maksaa veroja joista saat sinäkin sitten osasi työttömyyskorvauksen muodossa?

Vierailija
16/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kauhean kivaa. Kiitosta vaan. Mutta:

Eli jos tulet vaikka kebabbia pukkaamaan tai markettia siivoamaan Afrikasta asti niin maksat Suomen taloudelle enemmän rahaa kuin tuotat vaikka työssä käytkin. 2-3 tonnin maksamillasi veroilla ei ylläpidetä kouluja, sairaaloita, päiväkoteja, poliisia, palokunta, tiestöä, lapsilisiä, asumistukia, kehitysapua jne. jne.

Lisäksi saatat itsekin saada vaikka asumistukea kun pienellä palkalla töitä teet. Tietty tulotaso täytyy olla jotta juuri sinun tuloistasi maksettaisiin kenenkään muiden tukia muuten maksat yhteiskunnalle enemmän kuin tuotat.

"Työlupayksikön päällikkö Sinikka Hyyppä katsoo, että työvoiman saantiongelma kertoo yritysten rekrytointiongelmista eikä työvoimapulasta." Eli palkkaa vaan niin kyllä työntekijöitä löytyy ja sitten nämä työtävieroksuvat "korkeakoulutetut" tarvitsevat asenteenmuutoksen. Englannissa mm. loppuvat kaikki tuet jos et jonkin ajan kuluessa mene johonkin töihin. Ei sen takia Afrikasta tarvitse tulla näiden ihmisten hommia tekemään.

<a href="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112314809701_uu.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112314809701_uu.shtml">http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112314809701_uu.shtml</a&gt;

Olisiko se sitten parempi, että täällä asuvat maahanmuuttajat olisivat työttömiä?! Mikään ei hitto kelpaa ikuisesti tyytymättömälle suomalaiselle!

Vierailija
17/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivoojaksi pääsee aina, alalla huutava pula ihmisistä"

Olisi nyt sinun vuorosi maksaa jotain yhteiskunnalle eli ole hyvä ja mene töihin ja ala maksaa veroja, äläkä valita. Tämä nykyinen sosiaaliturvajärjestelmä romahtaa lähiaikoina, kun kaikki haluavat vain nostaa etuuksia, eikä kukaan tajua että ne rahat tulee veroista!

Vierailija
18/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on mamu.......hän sai töitä koska hän osaa homman

On mamuja ja mamuja..Saksalainen mamu esimerkkiksi tekee töitä ja osaa, kyse tässä on mamuja jotka elää meidän rahoilla, tiedätkö että Suomen mamujen sossukustannuksiin menee kohta pari miljardia per vuosi? 2 miljardia riitää nostamaan kaikki suomalaisten palkkoja!!

Onko teillä kaikki täällä mamuja miehiä?? Kysyn vaan kun puolustatte koko ajan mamuja...

Vierailija
19/19 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi ihan hyvin jättää minun arvostelemiseni pois. Kerroinpahan vain miten asia menee tutkimuksen mukaan.

"Olisiko se sitten parempi, että täällä asuvat maahanmuuttajat olisivat työttömiä?! Mikään ei hitto kelpaa ikuisesti tyytymättömälle suomalaiselle!"