Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joulukortit, joissa lapsien kuvia

Vierailija
21.12.2011 |

Ne ovat ihanimpia kortteja mitä voin saada!

Viskaan muut kortit joulun jälkeen pois, mutta valokuvakortit säästän aina kansioon.

On ihanaa, kun jotkut vaivautuvat vielä joka vuosi lähettämään lapsistaan kuvat, voi verrata sitten, miten ihanasti he ovat kasvaneet!

Tänäänkin tuli yksi kortti, jossa oli tuttavan lapset ja vanhemmat, sekä joulupukki kuvassa.

Omat lapset katsoivat kortteja ja oikein ilahtuivat ja huusivat "äiti, näitkö tämän yhden kortin täällä?" Ja se kortti oli sama, jota minäkin olin jo aiemmin päivällä ihastellut!

Mieluummin otan lasten valokuvilla varustetun kortin (vaikka huonompilaatuisenkin) kuin jonkun Tiimarin halvan pukkikortin.

Tiimarin korttikin kyllä kelpaa!

Hyvää, iloista, ihanaa ja lapsirakasta joulua teille aivan kaikille!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lapsikortit, tutkin niitä kuvia tarkkaan. Lapsetkin tykkää niistä, kaivavat uudelleenkin esiin.

mulle on ihan sama mitä kortteja kukanenkin lähettää. Mulla on kaksi kaunista lasta eikä ole kyllä tullut mieleen että lähettäisin heidän kuvia joulukortteina, siis mitä nämä nyt on lapsijoulukortteja. Heidän askartelemiaan kortteja kylläkin. Ei kato ketään kiinnosta. Sukulaisille annan muuten lasten kuvia, kerho ja koulu esim. Sama se on ne 1-vuotiaskuvat ku niit pitää ympäri maailmaa levittää, hei haloo jotain rajaa Hyvää joulua!

Vierailija
22/25 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt livenä 16 vuotta sitten. Silloin näin kortin lähettäjänkin viimeksi. Silti hän lähettää joka joulu kuvan lapsistaan. Ihmettelen kyllä miksi.

Täytyy kyllä sanoa, että en ilahtunut kortista, jossa oli kuva kahdesta minulle tuntemattomasta pikkulapsesta. Kortissa ei mainittu lasten nimiä, joten en edelleenkään tiedä, keitä he ovat. En ole näitä lapsia koskaan tavannut enkä usko, että koskaan tapaankaan. Taiteelliselta tasoltaan kuva ei ollut sellainen, että siitä olisi voinut nauttia pelkästään kuvana. Mitä järkeä? Alkoi pelkästään ärsyttää lähettäjän itsekeskeisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö ollenkaan mitä tunteita kuva saajassa herättää? Mitä jos joku on kateellinen suloisesta lapsesta? Mitä jos vaatteet, asetelma ja rekvisiitta saa vastaanottajan kateelliseksi. Mitä jos ylipäänsä saaja saa pahan mielen siitä, että sinulla on ollut ideoita, aikaa, rahaa ja taitoa toteuttaa valokuvakortti?

.. Se, että joku tuttava lähettää lapsistaan joulukortin on toki ymmärrettävää. Mutta se ei tosiaan poissulje sitä tuskaa, mitä se voi aiheuttaa sile lapsettomuudesta kärsivälle. Ja kun kyseessä on joulu, lasten juhla. Nykyään meillä on oma lapsemme ja emme lähetä siitä korttia kenellekään sellaiselle, jonka tiedämme kärsivän lapsettomuudesta. Koska tiedämme se hyvästä tarkoituksesta huolimatta sattuu..

Vierailija
24/25 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ajatusta valittu tusinakortti on melkein kuin ei mitään.

Vierailija
25/25 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Prismoissa on kattava ja laadukas tusinavalikoima.

Niin ettei tartte niitä Tiimarin persoonattomia itkeskellä joulun aikaan... Joulu on ilon juhla, ei itskeskelyn. Ettäs tiedätte. Nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme