Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö auttamishalusia etenkin Oulusta?

Vierailija
21.12.2011 |

http://www.hfu.fi/jouluavustusten-hakijat.htm

Kyseessä siis vähävaraisten avuntarpeita.

Täällä palstallahan ilmeisesti pyörii todella hyvätuloisa. Nyt olisi tilaisuus auttaa aidosti avun tarpeessa olevia.

Jos vain itse asuisin lähellä noita avuntarvitsijoita, niin auttaisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevia ennen kuin ajaudutaan mahdolliseen umpikujaan.

Vierailija
2/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niistä lahjoittajalle, edelleen lelut kovassa käytössä. PM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin lahjoittaa jotain mutta en haluaisi että nimeni olisi missään esillä ja en haluaisi että kohtaisin sen perheen/lapsen.. Jolle lahjoitukseni menee.

Vierailija
4/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-postiosoitteen, jossa ei näkyisi oma nimi...

Itse voisin lahjoittaa jotain mutta en haluaisi että nimeni olisi missään esillä ja en haluaisi että kohtaisin sen perheen/lapsen.. Jolle lahjoitukseni menee.

Vierailija
5/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välikätenä ja toimitat lahjoituksesi heidän kauttaan.

Vierailija
6/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ruuat kelpaa.

Vierailija
7/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ruuat kelpaa.

Vierailija
8/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saavat mukavan joulun!

Vierailija
9/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljoa en pysty antamaan, mutta jos 5 eurostakin olisi iloa.

9

Vierailija
10/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan ehdottomasti useampaakin perhettä. Minulla on seka ylimääräisiä uusia lelulahjoja, että sitten jonkin verran rahaa antaa. Kiitos ap:lle linkin laittamisesta, olen aina halunnut auttaa suoraa alueeni ihmisiä!

Vierailija
11/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka vaan huijaa rahaa itselleen viinoihin yms..

Haluaisin auttaa, mutta jotenkin epäilyttää kaiken maailman huijarit.

Vierailija
12/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeyhdistys.fi

Vierailija
13/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi viedä tai välittää apua, toimipisteitä suomessa kai 4. Suomalainen yhdistys, vapaaehtoitsta hyväntekeväisyyttä. Kaikki mukaan !!!!!

Vierailija
14/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotuellakin jos on 6-henkinen perhe niin käteen täytyy jäädä joka kk n 1600e muistaakseni. Se on hirveän iso summa.

Vierailija
15/21 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa.. Tuollahan vinkuu avustusta nekin joilla ei ole sen kummempia murheita ja rahanmenoa. Minäkin olen vähävarainen yh, mutta silti pystyn lapselleni joulun järjestämään ja lahjat ostamaan.

Vierailija
16/21 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niistä lahjoittajalle, edelleen lelut kovassa käytössä. PM

Eikös tämä ole palstan vakiohäirikkö?

Nyt meni kyllä maku tuosta lahjoituskanavasta, kun kuka vaan voi siellä vinkua ja huijata hyvää tarkoittavilta ihmisiltä apua, vaikkei apua edes tarvisi.

Vierailija
17/21 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei kyllä sympatiat herää jos esim.

- kaksi opiskelijaa tekee lapsen ja ihmettelee, kun rahat ei riitä

- jos isä on lomautettuna/työttömänä ja äiti kotihoidontuella (eikö se äiti ole yhtä kykenevä niitä töitä tekemään, miksi molempien on oltava kotona?)

- jos isä on menettänyt työpaikkansa pitkään kestäneen päihdeongelman vuoksi ja äiti tuota touhua on lasten kanssa katsellut

- jos joku on sössinyt asiansa niin, että lähes kaikki rahat menevät ulosottoon

- jos joku valittaa, että ei ole rahaa ostaa lapselle vaatteita kun koiranruoka vie niin paljon rahaa

- jos joku vinkuu, että sossusta ei tule rahaa vaan kaikki laskut on maksettava itse

Vierailija
18/21 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perheellesi. :)

Autan ehdottomasti useampaakin perhettä. Minulla on seka ylimääräisiä uusia lelulahjoja, että sitten jonkin verran rahaa antaa. Kiitos ap:lle linkin laittamisesta, olen aina halunnut auttaa suoraa alueeni ihmisiä!

Vierailija
19/21 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 vuotias perheenisä ja olen ollut yhtäjaksoisesti työttömänä jo yli 4.5 vuotta ja saan vain työttömyysperuspäivärahaa ja vaimoni on nyt äityispäivärahalla. Nuorin on vähän yli 3kk:ta. Lapsia on yhteensä 9,lapsista on erityiskoululaisia 4. Vanhin 20v. asuu jo erillään. Meillä ei ole rahaa laisinkaan ostaa mitään joululahjoja lapsille jouluksi. Taloudellinen tilanne on niin tiukka. Emme selviä edes välittömistä menoista. Isommat haluaisivat jonkin pelilaitteen ja pelejä(esim.psp), pienimmät tyttö(10v.) ja poika(6v.)haluaisivat leluja: kävelemään opetteleva nukke ja lego cars2(7-12ikä), askartelujuttuja, vauvalle vauvan leluja/vaatteita, isommille 4 vaatteet ovat tervetulleita (esim.lahjakortin muodossa) (h&m tai stadium).nuorille on vaikea ostaa vaatteita. Isä tarvisi työkalusarjaa. Tekemistä kyllä riittää, mutta ei ole välineitä ja rahaa ostaa.

Vierailija
20/21 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sain joulumieli-lahjakortinkin. PM

Tänä jouluna yhtä runsaat lahjakasat, velaksi ostettu enkä maksa ikinä takaisin, maksatan muilla.

Ei tuonne mitään kannata antaa, juovat omat rahansa ja vetävät röökiä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän