Ensimmäinen jouluni poikaystävän ja lapsen kanssa yhdessä :)
Eli olen 16-vuotias teiniäiti ja sain vähän yli vuosi sitten ihanan tyttölapsen :). Nyt on ensimmäinen joulu yhdessä (poika 18-vuotta) ja juhlimme hänen asunnollaan yhdessä. Mukava koti-ilta tulossa ja koska minulla on kuitenkin sisaruksia (pikkuveli 10-vuotta, pikkusiskot 7 ja 11-vuotta ja isosisko 19-vuotta) vietämme suurimman osan aikaa illasta vanhempieni luona. Eli tämä on suunnitelmamme:
Aluksi joulupäivälliselle perheeni luo + poikaystävä ja lapsi mukaan. Avataan lahjat ja syödään jälkiruoka. Tämän jälkeen menemme pojan vanhempien luo sanomaan hyvää joulua tämän vanhemmille ja sukulaisille. Pysymme siellä jonkin aikaa. Lopuksi poikaystävän kämpille katsomaan lapsen lempiohjelmaa (muumeja tietenkin) ja ollaan yhdessä ja pikkuinen saa avata omat lahjat :) Olen aina ollut hulluna jouluun ja nyt ihanaa kun se on tulossa :)
Kommentit (4)
Ei vauvaa sais laittaa telkkarin eteen.=(
Ensimmäinen joulu oman lapsen kanssa on kyllä aivan erityinen (siis niin että lapsikin jo jotain ymmärtää, omakin esikoiseni oli myös ihan ekana joulunaan vasta kuukauden ikäinen), ja teillä vielä päälle eka joulu yhdessä poikaystäväsi kanssa.
Oikein hyvää joulua koko porukalle! :)