Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa palaa pinna...ostin miehen lapsille n.15 joulahjaa/lapsi, omalle 3

Vierailija
21.12.2011 |

ja jo oli taas ANOPIN mielestä väärin tehty...kun minun lapsen lahjat ovat hänen mielestään niin paljon hienompia ja mieluisampia...huoh..

Yhteiselle lapsellemme ostin yhden isomman lelun, kirjan ja palapelin.

Miehen lapsille ostin mm. toppatakin ja -housut molemmille, toiselle muitankin tarpeellisia ulkovaatteita (kysyin äidiltään, mitä tarvitsevat) ja toiselle enempi sisävaatteita. Noin 10 lahjaa per lapsi on siis vaatetta ja muuta "tarpeellista", viisi/lapsi on sitten leluja, kirjoja, pelejä yms.

Kyseinen anoppi ostaa varmaan jokaiselle lapselle 1-2 pakettia, minun vanhempani muistavat myös kaikkia, mutta yhteinen lapsemme saa varmasti heiltä useamman paketin. Muilta eivät nämä miehen lapset lahjoja saa. Kummankaan yksikään kummi ei esim. ole heitä muistanut niin moneen jouluun, kun olen heitä tuntenut. Yhteisen lapsemme kummit puolestaan muistavat kummilastaan, jopa useammilla/suurilla lahjoilla.

Jokainen lapsi siis saa varmasti suunnilleen yhtä monta pakettia, ja vaikka tämä yhteinen lapsemme saisi vähemmän, niin hän ei sitä ymmärrä, on vasta 1,5v.

Halusin ostaa näille isommille jotain tarpeellista, koska he kotona äidillään harvoin uusia vaatteita saavat. Äidillä (kuin myös meillä) on pienet tulot ja lapset kulkevat aika huonoissa vaatteissa. Olen varma, että lapset pitävät ostamistani lahjoista, vaikka niissä on paljon vaatteitakin. Ja on heille leluja ja muutakin. Anopin mielestä olisi pitänyt ostaa vain leluja (mitä suurempia, sen parempi), kuten "olen omalle lapsellenikin ostanut".

Joo, en tiedä jaksoika tätä kukaan lukea tai tajusi kukaan mitään, mutta siis pointti oli se, että mua ärsyttää, kun olen halunnut olla ystävällinen ja auttaa, ja sitten haukutaankin lyttyyn...

Ja ennen kuin joku haukkuu mieheni, niin hän on kyllä antanut rahaa lahjoihin ja ollut jopa kerran mukana ostoksilla, mutta hänellä on pitkät työpäivät niin minä olen siksi lähinnä nämä joululahjat hoitanut:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon ite lapsille vaikka timantteja ;)

Tutulla on kans miehen (leski) ed. liitosta 1 teini ja pari pientä omaa niin tän bio-äiti-vainaan äiti eli tutun anoppipuoli kilahtelee usein siitä, että meidän todella laadukkailta kirppareilta tälle teinille ostetaan vaatteita. Teini kun tykkää näistä muotivaatteista, n. 80-100e huppareista esim ja kirppareilla on ihan parin pesun näköisiä löytyny 5e:lla ja teini aivan innoissaan niitä haluaa ja on tosi kiitollinen, että äitipuoli niitä sille haluaa ostaa. Teini sitten on vain tosi surullinen kun hehkuttanu muutaman kerran mummolle ja se mummo aina halveksuen kommentoi ja haukkuu ne vaatteet.

Vierailija
2/3 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Hello Kitty -vaatteita ja muita, heillä ei juuri sellaisia ole ja tiedän, että varmasti ovat niistä iloisia, vaikka pehmeitä paketteja ovat. Kerran ostin lähikaupasta molemmille Hello Kitty -sormikkaat ja ne ovat heidän "kalleimpia aarteitaan":)

Anopin mielestä olisi kai pitänyt ostaa jotain Burberryä, että olis kelvannut...mä siis ostin lähinnä H&M, Lindex jne. tyyppisistä kaupoista, joista omalle lapsellenikin ostan. Mun mielestä ihan tarpeeksi hyvänlaatuisia vaatteita kasvaville lapsille. Toppavaatteet ostin vähän laadukkaammat, että kestäisivät kulutusta ja vettä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuoli! Selvästi tunnet miehen lapset hyvin ja mietit mitä he tarvitsee ja mikä ilahduttaa. Kuulostaa siltä, että anopilla on koku ihan muu ongelma päänsä sisällä, älä siitä välitä. Anna anopin horista mitä horisee ja uhraa niille korkeintaan olankohautus. Tosiasia on, että käyttämäsi rahat ovat sinun ja ostat niillä tasan mitä haluat. Jos ei anoppia miellytä, hänen on ongelmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme