Mistä pitkään palava kynttilä lapsen haudalle?
Ensimmäinen joulu kun pitää viedä oman lapsen haudalle kynttilä :( emme vietä joulua kotona, joten haluaisin, että kynttilä palaisi useita päiviä. Olisi jotenkin kamalaa, jos yksin siellä pimeässä on hautakivi. Vaikka kivi se vain on.
Voisiko haudalle viedä jotain muuta jouluksi? Kanervat ja talvikukat on jo istutettu. Joku sydänkranssi?
Kommentit (13)
äidin haudalle juuri 90 h palavan hautakynttilän, sellainen korkea
öljykynttilätkin palavat pitkään, voit laittaa vaikka lyhdyn sisään
ja toki voit viedä kranssin
paljon voimia jouluusi
Tottakai voit viedä sydänkranssin, melkein mitä vaan mitä haluaa tervehdykseksi ja muistoksi viedä.
Halaus sinulle!
Mistä niitä 90h palavia kynttilöitä tai öljykynttilöitä saa? Isot ruokakaupat ja kukkakaupat olen kiertänyt ja heillä ei ole. Hautaustoimistot?
Ap
ostin ja ostan aina ihan kyllä ruokakaupasta, k-supermarketista sen 90h kynttilän ja siellä näkyi olevan kyllä öljykynttilöitäkin vielä vaikka kuinka paljon
Huoltoasemilta, Tarjoustalon tyyppisistä paikoista.
vaikka prismassa tai muissa isoissa kaupoissa.Hyvä tietää, että niitä pitäisi valikoimasta löytyä. Ap
tosiaan pitäisi, ja ihan pienemmissäkin kaupoissa!
Mä vien mun vauvani haudalle yleensä lyhtyyn palamaan tuollaisen 5 vuorokauden öljykynttilän. Rainbow-merkkisen eli ihan Prismasta niitä ostan.
Emme ole joulua kotona, mutta onneksi isovanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla ja vievät aattona haudalle kynttilän.
Mistä niitä 90h palavia kynttilöitä tai öljykynttilöitä saa? Isot ruokakaupat ja kukkakaupat olen kiertänyt ja heillä ei ole. Hautaustoimistot? Ap
ja ne viiden vuorokauden palaa 120h
Menen tänään hakemaan sellaisen 5vrk öljykynttilän ja lyhdyn. Ja sydänkranssin. Ja oman särjetyn sydämeni.
Hyvää joulua kaikille,
ap
joulua sinullekin
toivon sinulle paljon onnea vielä elämääsi jatkossa
Kanervan voisi hyvin viedä