Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua ärsyttää FB-kaverit jotka koko ajan kauppaavat jotain

Vierailija
21.12.2011 |

Eikö niitä tuotteita voisi markkinoida muuta kautta kuin henk.koht.profiilin yhteydessä?

Voihan heidät toki piilottaa, mutta sitten jää ne oikeat kuulumisetkin näkemättä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma ettei ne myynti-ilmoitukset ole jonkun kirppisryhmän ilmoituksia? Jotkut niistä loikkaa ärsyttävästi siihen "uutisvirtaan"...

Vierailija
2/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta kun olen linjoilla yhtä aikaa, tulee tarjousta henk koht ja joulun alla vielä enemmän. Tuntuu kurjalta aina sanoa ei kiitos. Tulee semmonen olo että kohta ei olla kavereita, jos en osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on, miten joka saumaan keksivät myydä jotain. Jos vaikka seinälläni valitan miten väsyttää, niin kohta jo on inboxissa viesti missä myydään piristävää tuotetta :D Tai jos vaikka kirjoitan että nyt oon tainnut lihoa, niin jo on laihdustustuotteiden myyjät pistäneet viestiä... Hih.

Sitten tulee kutsuja näihin Oriflame yms. iltoihin ja jos en vastaa kutsuun niin sitten kysytään että "ET OLE VIELÄ VASTANNUT MITÄÄN!!! VASTAATHAN PIAN!!!!". Öh. Varmaan osaan kertoa jos olen kiinnostunut tulemaan...

Vierailija
4/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se kun myydään oman firman tuotteita (joka päivä joku uus mainos) tai sitten just jotain verkostomyyntijuttuja.

huoh.

ap

Vierailija
5/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
6/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt todella harvinainen tilaisuus, aivan järjetön tarjous, mieletön tuote..."