Mies rupattelee exänsä kanssa facebookissa
Olen sattunut sivusilmällä näkmään, että mieheni käy pitkiäkin inbox-keskusteluja exänsä kanssa facebookissa. Lähettelevät toisilleen musiikkia ym. Olen asian huomannut, kun hän on istunut koneella vieressäni ja olen lukenut kirjaa ja sivusilmällä pannut merkille, että näitä keskusteluja käydään. Tarkempaa viestien sisältöä en tiedä, mutta uskon, että aika viatonta rupattelua se on. Aina kun käännän katseeni häneen päin, hän vaihtaa selaimessaan välilehteä, jotta en huomaisi. Luotan mieheeni ja tiedän, että hän ei halua loukata minua, mutta asia ärsyttää. Olenko liian mustasukkainen? Pitäisikö asia ottaa puheeksi?
Kommentit (6)
häiritsisi se että mies yrittää salata asiaa?
Jos sanoisi ihan normaaliin tapaan,että "katos minkä hyvän biisin Maija lähetti",niin mikäs siinä. Salailu aina epäilyttää. Ei meillä mies jutustele toivottavasti kenenkään kanssa salaa, mutta voidaan kyllä eksän kanssa olla vaikka samoissa juhlissa jne.
Kerran huomasin, että mies oli lähettänyt exälleen erään kauniin sello-kappaleen. Mies lähetti saman kappaleen minulle päivää myöhemmin.
En ole koskaan tavannut tätä exää, mutta kuulemma heillä oli aikoinaan hyvin myrskyisä suhde.
AP
joko on jotain salailtavaa tai sitten pelkää sinun reaktiotasi?
Kerran huomasin, että mies oli lähettänyt exälleen erään kauniin sello-kappaleen. Mies lähetti saman kappaleen minulle päivää myöhemmin. En ole koskaan tavannut tätä exää, mutta kuulemma heillä oli aikoinaan hyvin myrskyisä suhde. AP
Itselläni ei ole mitään tarvetta viestitellä suuresti exäni kanssa, vaikka ihan ystävinä erottiinkin. Minusta mieheni voisi pidättyä lyhyissä kuulumisien vaihdossa ja katkaista keskustelut lyhyeen. En ymmärrä miksi eksän kanssa pitää ylipäätään chattailla niitä näitä, kun on uusi, tuore vaimo ja kaikki (Menimme siis naimisiin pari kuukautta sitten). Jotenkin tuntuu epäkunnioittavalta. Etenkin tuo salailu. Vituttaa myös se, että exä on ainakin facebookissa olevien kuviensa perusteella yksi kauneimmista naisista, jonka tiedän. Ehkä otan asian puheeksi.
AP
palsta mamman ulkopuolellakin... :=)